Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:Wie weet... als de rendac te weinig productiecapaciteit meer heeft dat dit een nieuwe markt word om dode dieren te gaan 'recyclen'
Knoffer schreef:Klopt. Dat kan natuurlijk net zo goed gespeeld zijn.
YankeeBoy schreef:rakni schreef:WOW wat zijn we weer HYPOCRIET met zijn allen!!!!!
OW wat zielig zeg!! Denk je dat ook bij elk diertje dat er op je bord ligt??? dat lieve varkentje, kuiken of kalf?![]()
Zolang de dieren een goed leven heeft gehad, kan het me niet raken wat zij doet met de dieren nadat ze zijn doodgegaan.
Belachelijk dat we dit met zijn allen zo erg vinden. Die dieren hebben een goed leven, ga eens kijken in de bio-industrie en bedenk dan pas wat je zielig vind! Zij is niet ziek in haar hoofd, zij probeert deze discussie aan te wakkeren en dat lukt haar goed. Wij zijn ziek in ons hoofd dat we niet meer weten wat nou zielig is.
Ik zou het nooit in mijn huis zetten want echt fijn om naar te kijken vind ik het niet.
Zo, dat is er weer uit!
groetjes van mij
edit: typfoutje
ik snap wel je punt, maar ik vind deze kunst walgelijk & ben daarnaast streng vegetarisch en eet geen zuivel.
Dus ja, ik denk er wel degelijk aan
Quellian schreef:Mijn huisdieren zijn mijn vriendjes en zo moet je er ook tegenover staan en je moet het niet zien als 'product', dan ben je heel verkeerd bezig. Ze heeft haar statement blijkbaar niet goed duidelijk gemaakt, anders had ze niet hele hordes dierenactivisten achter haar aan.
Eefste schreef:Walgelijk.. Wat ongelofelijk sick! Wat eng dat zo'n mens er zo trots over praat. Echt gevaarlijk gewoon..rrr
Ik vind alle dieren slachten voor consumptie/gebruiksvoorwerpen overigens helemaal niet oke. Daarom eet ik geen vlees/gelatine/stremsel en gebruik geen leer. Ik vind niet dat een koe minder erg is omdat ie er voor "gefokt" is, en een klote leven heeft gehad.