Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:03

RandyOrton25 schreef:
even stipje ik ben ook benieuwd hahaa
wat een gedoe zeg ik zou zo boos worden.
trouwens als ze brutaal worden zou ik als nog de kraan halen haha }> }> :o

Ik zou gewoon de kraan klaarzetten met de banden alvast om de auto heen. En als ze dan niet op de knieen gaan, stukje bij beetje de auto optillen :j

s6801881

Wendy15 schreef:
Heb je niet een tuinsproeier ofzo? :)) Als ze dan vervelend worden zet je die gewoon even aan _O- Richt je ook geen schade aan O:) Maar is wél grappig :D :))

_O-

Liezel1

Wendy15 schreef:
Heb je niet een tuinsproeier ofzo? :)) Als ze dan vervelend worden zet je die gewoon even aan _O- Richt je ook geen schade aan O:) Maar is wél grappig :D :))

En automatische, die je niet aan ziet komen... _O-

texelse

Het is misschien wel een beetje dom, maar als ik de auto zie, met de fietsdrager achterop, dan kan ik me zo voorstellen dat er straks een stel "grijze dakduiven" aan komt fietsen en dat zij zich totaal niet bewust zijn dat ze op het erf van een ander geparkeerd hebben. Als ik aan mijn ouders denk, die ook graag gingen fietsen, ook toen ze al ruim 75+ waren, dan kan ik me voorstellen dat die ook per abuis hier geparkeerd zouden hebben. Het is niet handig, maar of het echte dwarsdrijverij is, dat betwijfel ik.

Passionata

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:04

Dus TS nog steeds geen nieuws tot nu toe ?

Replay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:04

Moet nu even weg, maar ben benieuwd hoe dit gaat aflopen!
Wat een situatie zeg!

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:05

Passionata schreef:
Dus TS nog steeds geen nieuws tot nu toe ?

ik geloof dat ze is gaan stofzuigen...

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 14:05

nope nog geen nieuws, en nu ga ik echt stofzuigen! }:0

Kwanyin

Hahaha ik vind het eigenlijk zwaar overdreven om hem met een kraan de lucht in te tillen, maar stiekem weet ik dat ik het echt in mijn broek doe als je daar een foto van zou maken :') :D :D .

Exit13

texelse schreef:
Het is misschien wel een beetje dom, maar als ik de auto zie, met de fietsdrager achterop, dan kan ik me zo voorstellen dat er straks een stel "grijze dakduiven" aan komt fietsen en dat zij zich totaal niet bewust zijn dat ze op het erf van een ander geparkeerd hebben. Als ik aan mijn ouders denk, die ook graag gingen fietsen, ook toen ze al ruim 75+ waren, dan kan ik me voorstellen dat die ook per abuis hier geparkeerd zouden hebben. Het is niet handig, maar of het echte dwarsdrijverij is, dat betwijfel ik.

Tsja dan moet je maar een beetje nadenken hoor. Vind 'dat wist ik niet/heb ik niet gezien' altijd zo'n makkelijk excuus.

Weissjee

Re: Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:08

Wel een beetje brutaal van die mensjes. Hihi :P.
Ik zou hem een beetje gaan optakelen en dan zo laten staan.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:08

briljant topic weer dit! moet er nu al om lachen en dan is er nog niets gebeurt.
ben benieuwd wat de eigenaren gaan zeggen als ze terugkomen van hun ontspannende fietsttochtje.

als je je nu heel erg opwindt, kan je de auto ook weg laten slepen...

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:09

Ik lees even mee, ben wel heel benieuwd naar de reactie van die mensen. Echt brutaal zeg...

Naranga

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:10

texelse schreef:

Als die mensen idd al wat ouder zijn en daardoor een erf niet meer herkennen dan wil ik niet weten wat ze op de weg nog meer niet herkennen...
Sorry, maar dan vind ik het toch rustig aan tijd worden om je rijbewijs in te leveren.

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:12

Naranga schreef:
texelse schreef:

Als die mensen idd al wat ouder zijn en daardoor een erf niet meer herkennen dan wil ik niet weten wat ze op de weg nog meer niet herkennen...
Sorry, maar dan vind ik het toch rustig aan tijd worden om je rijbewijs in te leveren.

Nou idd..

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:13

Haha, nou ik volg het ook even hoor, als ik de TS was zou ik met een fotocamera in de bosjes gaan zitten en een foto maken van hun reactie. :D

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:13

Vind wel flink brutaal van mensen. Ben benieuwd wat voor reden ze opgeven..

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:14

Nou ik zou even de reactie van de mensen afwachten maar als ze heel aso doen, mooi die kar wel laten slepen :P. Het is JOUW erf ;).

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:15

Als die mensen er zelf al zijn kun je niet meer weg laten slepen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:16

Ik zou hem nu gewoon weglaten slepen. Per ongeluk of expres, jouw erf..daar horen geen 'vreemde' auto's te staan.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:16

IKbenEllen schreef:
Als die mensen er zelf al zijn kun je niet meer weg laten slepen ;)
Dan zou ik het nu meteen al doen.

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:18

Daantje1981 schreef:
Vind wel flink brutaal van mensen. Ben benieuwd wat voor reden ze opgeven..

Ik ook wel ...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:18

texelse schreef:

Dan denk ik meteen weer aan het topic dat hier een paar weken terug verscheen. De oude mensen die zich alles kunnen permiteren...
Niet dat ik dat over je ouders bedoel, maar we weten allemaal hoe ouderen kunnen zijn!
Ze zullen misschien niet bewust dwars willen liggen, maar sommigen denken gewoon alles te mogen, vanwege hun leeftijd.
[Zoals bijvoorbeeld naast elkaar blijven fietsen op een niet al te groot fietspad, en dan boos worden als ze aan de kant moeten..]

Anoniem

Re: Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:22

Dit is echt belachelijk zeg!

En geloof me, je bent niet de enige die hier last van heeft. Ik ken een boer en die heeft 2 boerderijen, op 1 woont hij en op de andere is hij dagelijks want daar staan de pinken in het land .

Hij kwam daar vorige week aan en er stonden 3 auto's in zijn tuin! Niet eens op zijn parkeerplaatsje die daar ook is maar echt in de tuin!

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:22

jeetje, wat brutaal zeg...
ben benieuwd hoe dit afloopt.