Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Die lijn is dun... want wanneer wordt iemand van een 'verdachte' een 'dader'?
Citaat:Vaak komen ze hierheen gevlucht maar wat hebben wij met de problemen te maken van hun land?
Als de Engelsen en de Amerikanen dat 60 jaar geleden ook hadden gedacht, hadden we hier nu allemaal Duits gesproken... Sorry. Dit is echt een opmerking waar ik ontzettend boos om word.
Blue_Eyes schreef:Als de Engelsen en de Amerikanen dat 60 jaar geleden ook hadden gedacht, hadden we hier nu allemaal Duits gesproken... Sorry. Dit is echt een opmerking waar ik ontzettend boos om word.
KIJK dan eens naar die mensen. LUISTER dan eens even naar hun verhalen! Als jij in Iran woont en toevallig homo bent, of niet in Allah gelooft, dan kun je beter maken dat je weg komt. Anders ben je binnen een week niet meer in Iran, maar in een naamloos graf. Wat zou je zelf nou helemaal doen?
Blue_Eyes schreef:Citaat:Vaak komen ze hierheen gevlucht maar wat hebben wij met de problemen te maken van hun land?Als de Engelsen en de Amerikanen dat 60 jaar geleden ook hadden gedacht, hadden we hier nu allemaal Duits gesproken... Sorry. Dit is echt een opmerking waar ik ontzettend boos om word.
KIJK dan eens naar die mensen. LUISTER dan eens even naar hun verhalen! Als jij in Iran woont en toevallig homo bent, of niet in Allah gelooft, dan kun je beter maken dat je weg komt. Anders ben je binnen een week niet meer in Iran, maar in een naamloos graf. Wat zou je zelf nou helemaal doen?
Uppojono schreef:Blue_Eyes schreef:Als de Engelsen en de Amerikanen dat 60 jaar geleden ook hadden gedacht, hadden we hier nu allemaal Duits gesproken... Sorry. Dit is echt een opmerking waar ik ontzettend boos om word.
Hier ben ik het volledig mee eens. Natuurlijk zijn er vluchtplaatsen nodig. En buitenlanders in Nederland, vind ik ook echt geen probleem. Ik moet wel zeggen dat diegene die voor zoveel problemen zorgen uit een bevolkingsgroep komen, die hier niet heen gevlucht zijn, maar die Nederland hier heen heeft gehaald vroeger, voor de 'vieze' klusjes. Die kun je dus ook niet terugsturen. Maar een kleine groep uit de jongste generatie die hieruit is voort gekomen, zorgt voor de problemen. En die moeten echt keihard aangepakt worden.
Niinatjuh schreef:Blue_Eyes schreef:Quote:
Vaak komen ze hierheen gevlucht maar wat hebben wij met de problemen te maken van hun land?Als de Engelsen en de Amerikanen dat 60 jaar geleden ook hadden gedacht, hadden we hier nu allemaal Duits gesproken... Sorry. Dit is echt een opmerking waar ik ontzettend boos om word.
In dit geval, kan je je dus aanpassen aan ons land.. ^^ && je eigen geloof en dergelijke bewaren, homo's zijn niet automaties dieven.. && Als je ECHT in Allah gelooft ben je meestal ook geen dief toch?
Uppojono schreef:Blue_Eyes schreef:Als de Engelsen en de Amerikanen dat 60 jaar geleden ook hadden gedacht, hadden we hier nu allemaal Duits gesproken... Sorry. Dit is echt een opmerking waar ik ontzettend boos om word.
Hier ben ik het volledig mee eens. Natuurlijk zijn er vluchtplaatsen nodig. En buitenlanders in Nederland, vind ik ook echt geen probleem. Ik moet wel zeggen dat diegene die voor zoveel problemen zorgen uit een bevolkingsgroep komen, die hier niet heen gevlucht zijn, maar die Nederland hier heen heeft gehaald vroeger, voor de 'vieze' klusjes. Die kun je dus ook niet terugsturen. Maar een kleine groep uit de jongste generatie die hieruit is voort gekomen, zorgt voor de problemen. En die moeten echt keihard aangepakt worden.
Blue_Eyes schreef:Quote:
Vaak komen ze hierheen gevlucht maar wat hebben wij met de problemen te maken van hun land?Als de Engelsen en de Amerikanen dat 60 jaar geleden ook hadden gedacht, hadden we hier nu allemaal Duits gesproken... Sorry. Dit is echt een opmerking waar ik ontzettend boos om word.
kazary schreef:Nessah schreef:Je zegt van een nederlandse crimineel dat hij naar een opvoedkamp moet en van een buitenlandse crimineel dat we ze eruit moeten flikkeren
En ja, dan mag van mij elke crimineel met buitenlands of dubbel paspoort terug naar dat land.
Guernica schreef:Jéétje zeg, wat bestaan er toch idioot bekrompen mensen.
Misselijkmakend, sommige mensen hier.
Verder kijken dan grenzen is er duidelijk niet bij.
Mensen zijn mensen, ongeacht wat voor huidskeur ze hebben.
Beoordeel iemand is wat vaker op de grond van karakter in plaats van afkomst, ik durf met zekerheid te zeggen dat je heel erg verbaasd zou worden over hoeveel beter buitenlanders in het algemeen zijn vergeleken met het stelletje luie snotneuzen in Nederland.
) die dit allemaal zeggen, zelf lekker ergens rustig in een dorp of platteland wonen, en verder weinig met buitenlanders van doen hebben.. dus er niet midden in wonen... LimaMambo schreef:Guernica schreef:Jéétje zeg, wat bestaan er toch idioot bekrompen mensen.
Beoordeel iemand is wat vaker op de grond van karakter in plaats van afkomst, ik durf met zekerheid te zeggen dat je heel erg verbaasd zou worden over hoeveel beter buitenlanders in het algemeen zijn vergeleken met het stelletje luie snotneuzen in Nederland.
het valt me altijd wel op dat de meesten (ja de meesten ja anders scheer ik iedereen over 1 kam) die dit allemaal zeggen, zelf lekker ergens rustig in een dorp of platteland wonen, en verder weinig met buitenlanders van doen hebben.. dus er niet midden in wonen...
LimaMambo schreef:Guernica schreef:Jéétje zeg, wat bestaan er toch idioot bekrompen mensen.
het valt me altijd wel op dat de meesten (ja de meesten ja anders scheer ik iedereen over 1 kam) die dit allemaal zeggen, zelf lekker ergens rustig in een dorp of platteland wonen, en verder weinig met buitenlanders van doen hebben.. dus er niet midden in wonen...
. Typisch voor bepaalde Nederlanders, stelletje zevers.