De man: Hoe zorg je ervoor dat ie bij je blijft? :D

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 15:29

..liefde van de man gaat toch door de maag :z

(gooi gelijk een paar afbakbroodjes in de oven om het heerlijke 'ik ben thuis' gevoel te creeren;-)

eekhoornerik

Re: De man: Hoe zorg je ervoor dat ie bij je blijft? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 16:16

Ja daarom lopen ze bij mij altijd weg! Zodra ze 1x bij mij hebben gegeten zie ik ze nooit meer terug :-)

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 16:19

Toon interesse in zijn hobbies, geef hem veel sex, laat hem vrij, geef hem vertrouwen etc.. etc...

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 18:20

Huertecilla schreef:
WillemYntJee schreef:
Even heel erg offtopic; HC wat voor fornuis heb je daar staan? Een boretti? Gaaf ding!

NewPol met bínnenmaat van 78 cm. op gas.
Liggen voor optimale warmteverdeling 2 tegels naast elkaar in van 35 x 35 en ik heb van een derde twee stroken afgezaagd om de diepte op te vullen.
Is echt wel nodig om bouten van http://www.mijnalbum.nl/Foto-FZJIQJWP.jpg te braden en dit is nog níets!
Beslist man-binding als je :9 op tafel kan zetten.

hc

Haha oke, zeker niet in Nederland verkrijgbaar? Geloof dat mn vriend er een moord voor zou plegen om zo'n ding in huis te hebben!

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 18:23

Je moet de man vrij laten. Als hij met zijn vrienden weg wil dan doet hij dat, als hij zijn auto wil wassen dan doet die dat ook maar wil die een nieuwe auto kopen achja het is zijn geld. Niet telkens op zijn lip zitten omdat jij iets vind dat het anders moet. :)

Teminste dat doe ik en heb na anderhalf jaar nog nooit ruzie gehad. En mijn vriend zegt ook tegen mij dat hij het fijn vind dat ik hem vertrouw en dat ik het nooit erg vind als die weg gaat met vrienden.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 18:46

WillemYntJee schreef:
Haha oke, zeker niet in Nederland verkrijgbaar? Geloof dat mn vriend er een moord voor zou plegen om zo'n ding in huis te hebben!

Doe hém een plezier en regel dat gewoon.

Is een Spaans merk, www.newpol.com , de gebruiksaanwijzing is in zowat alle talen van Europa en je hebt de informatie letterlijk onder je vingertoppen.

Ik heb het je nu zowat voorgekauwd dus dat kan nauwelijks meer een uitdaging zijn....

hc
Laatst bijgewerkt door Huertecilla op 15-04-09 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 18:53

laetitia schreef:
Ja daarom lopen ze bij mij altijd weg! Zodra ze 1x bij mij hebben gegeten zie ik ze nooit meer terug :-)

Ik kan prima koken, ook een culinair hoogstandje en vind het ook leuk om te doen.
Mijn vriendin vindt het nóg leuker en het vervelender om de afwas te doen dan ik.
Ze hoeft alleen maar te zorgen dat het me meer oplevert dan me kost en dat vinden we in iets wat haar minder moeite kost om te doen/laten dan mij.

Dus Laetitia, laat die vriend dan koken en bedenk iets waardoor hij wíl koken. Eet je zelf ook gelijk goed.
Dát is win-win....

Zo eenvoudig kan het zijn.

hc

Larissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-09 18:59

Wat een leven dit topic! Geweldig! :D

Jee, mijn profielviews zijn ineens van 350 naar 700 gegaan ofzoo.. Alsof mijn profiel zo interessant is :Y)

Wist niet dat dit topic zoveel teweeg heeft gebracht. :roll: :=

Ik wil wel even vermelden dat bijna iedereen er het zijne overdenkt. Ik vind het goed om te zien hoeveel inbreng een man (in dit geval HC) kan hebben in een topic. Uiteraard ook belangrijk dat een man zijn mening hierover kan geven. Ik heb eigenlijk zo doelloos een topic geopend, maar achteraf gezien is dit een zeer interessant onderwerp.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 19:10

Larissa schreef:
Uiteraard ook belangrijk dat een man zijn mening hierover kan geven. .

´Ook´???

Lijken mij dé experts op dit punt :P
Dat de andere twee (drie?) die voorbij kwamen gelijk bukten en wegdoken is ook informatief dames :)*

hc

Rochiril

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 19:22

Huertecilla schreef:
Larissa schreef:
Uiteraard ook belangrijk dat een man zijn mening hierover kan geven. .

´Ook´???

Lijken mij dé experts op dit punt :P
Dat de andere twee (drie?) die voorbij kwamen gelijk bukten en wegdoken is ook informatief dames :)*

hc

jij bent schijnbaar niet zo snel afgeschrikt dan? _O-

Er zouden wat meer mannen op bokt moeten zijn, om over dit soort zaken mee te discussiëren, dat zou het allemaal wat genuanceerder maken...

Teveel vrouwen hier op bokt... :=

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 20:14

ik ben er nog, niet weggedoken dus. ik volg het topic nog wel vluchtig maar ik zoek het niet om in deze discussie mijn mening uitgebreid te brengen. bokken blijft voor mij toch een enigzins "speelse" hobby.
overigens hc: je hebt een flinke bout op tafel. voor 1 winter of wat? *denkt er over om ook maar eens mee te gaan naar het zonnige zuiden; haha nieuwe website: bokt.ES*

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 20:18

..HC is gek op de vrouwtjes :D

toch jammer Frankiej, het bereik is groot..en je mening wordt duidelijk gewaardeerd ;)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 20:35

frankiej schreef:
overigens hc: je hebt een flinke bout op tafel. voor 1 winter of wat?

Nee dat is een bok. De winterslacht is grover geschut; een iberico van zo´n 150 kilo. Dit jaar was wat zwaarder.
Dit is van vorige winter:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QM6CEFW3.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OJXNV6EX.jpg (één poot!! met stukje lende)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SUBWZNPY.jpg
en een piepklein deel van het resultaat waar we met gezin en (selecte) gasten een jaar mee doen
http://www.mijnalbum.nl/Foto-T37YGQZQ-1.jpg

hc

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 20:36

Huertecilla schreef:
Doe hém een plezier en regel dat gewoon.

Is een Spaans merk, http://www.newpol.com , de gebruiksaanwijzing is in zowat alle talen van Europa en je hebt de informatie letterlijk onder je vingertoppen.

Ik heb het je nu zowat voorgekauwd dus dat kan nauwelijks meer een uitdaging zijn....

hc

Als k het geld had oke, maar k ben maar een arm studentje en voorlopig zijn we eerst bezig om samen t huis in te richten ;)
Dus wie weet ooit, maar nu voorlopig niet.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 20:44

frankiej schreef:
denkt er over om ook maar eens mee te gaan naar het zonnige zuiden;

...ligt nu sneeuw in ons uitzicht trouwens ;)

hc

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 20:49

saroanda schreef:
Toon interesse in zijn hobbies, geef hem veel sex, laat hem vrij, geef hem vertrouwen etc.. etc...

..en spreek hem nooit tegen :P

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 22:08

Oh, geweldig die zelfgemaakte worsten e.d. jeugdsentiment voor mij, helaas is mijn ma als enige niet met een boer getrouwd, maar heb altijd heerlijk genoten van al het lekkers van de familie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 09:54

suus_ schreef:
saroanda schreef:

..en spreek hem nooit tegen :P

Ik kan me niet voorstellen dat er veel mannen zijn die het leuk vinden als een meid altijd maar naar zijn mond praat :n

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 09:59

Ik voeg me hier ook even tussen... mannen vinden is niet een probleem bij mij maar aanhouden, daar begint het verhaal pas!! Alle tips zijn welkom haha :+

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 10:08

daarvoor moet je niet bij mij zijn, ben hopeloos zelfstandig dus meestal verdwijnen ze daardoor ook..misschien schrikt dat af?

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 10:13

rakkertjuuhh schreef:
Merlinde schreef:
hoe een man bij je te houden.. Euh,
geen paard hebben want dan stik je,
niet zeuren over de scheten die hij laat,
en zeker als vrouw zijnde geen scheten laten, en ook niet boeren..
Goed koken,
ze brood smeren,
af en toe eens intresse tonen in zijn werk, en in zijn geval, de vrachtwagen weltruste zeggen als die thuis staat
niet zeuren als hij dronken is en dus de zondag ziek is..
Ze bed opkloppen,
geen deuken rijden in zijn auto
niet zeuren om sex, alleen als hij wil gebeurd het..
ze ruggetje kriebelen
en tegen hem aan liggen in bed..
Den dat dat het wel redelijk is :+

PRECIES ZO ALS MIJN EX zelfde ex toevallig :+ ahahahaha
dat moest ik ook allemaal doen om hem tevreden te houden :Y)

Het klinkt erger dan het is.. Hij doet ook ontzettend veel voor mij.. ( lees; auto en paard gekregen van hem )
Het komt altijd van 2 kanten.. En hij is de eerste die het zo lang met MIJ uithoud, want ik ben de grote zeur..

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 10:13

Hahah.. mijn vriend is er heel open over..liefde gaat door de maag :P wanneer hij dan ook heerlijk gegeten heeft is i in een keer 2x zo verliefd :P gekke wezentjes.. mannen :P

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 10:25

Hmm....

Mannen zijn tevreden met een goede warme prak en lekkere sex.

Nóg komen vrouwen er massaal niet uit. Wie is er dan simpel?

hc

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 10:41

Huertecilla schreef:
Hmm....

Mannen zijn tevreden met een goede warme prak en lekkere sex.

Nóg komen vrouwen er massaal niet uit. Wie is er dan simpel?

hc

:D _O-

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 11:16

@HC ik ben het misschien niet altijd met je eens, maar als je me nog zo blijft verlekkeren met al die mooie verhaaltjes vrees ik dat ik nog een paar bokkers optrommel en gewoon een weekje bij jou kom logeren :+

Hoewel ik het 100% met je eens ben dat een vent tevreden is met hoofdzakelijk eten op hun bord en een goede portie seks :'). Mijn eigen partner en 3 mannen van m'n werk hebben gisteren met veel plezier dit topic ook doorgelezen :D Ik moest van hen zeggen dat een man echt niet veel nodig heeft om gelukkig te zijn, hetgeen ik hiervoor zei en een vrouw die hem graag ziet. Toppunt van geluk zeggen ze :')