(gooi gelijk een paar afbakbroodjes in de oven om het heerlijke 'ik ben thuis' gevoel te creeren;-)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:WillemYntJee schreef:Even heel erg offtopic; HC wat voor fornuis heb je daar staan? Een boretti? Gaaf ding!
NewPol met bínnenmaat van 78 cm. op gas.
Liggen voor optimale warmteverdeling 2 tegels naast elkaar in van 35 x 35 en ik heb van een derde twee stroken afgezaagd om de diepte op te vullen.
Is echt wel nodig om bouten van http://www.mijnalbum.nl/Foto-FZJIQJWP.jpg te braden en dit is nog níets!
Beslist man-binding als jeop tafel kan zetten.
hc
WillemYntJee schreef:Haha oke, zeker niet in Nederland verkrijgbaar? Geloof dat mn vriend er een moord voor zou plegen om zo'n ding in huis te hebben!
laetitia schreef:Ja daarom lopen ze bij mij altijd weg! Zodra ze 1x bij mij hebben gegeten zie ik ze nooit meer terug

Huertecilla schreef:Larissa schreef:Uiteraard ook belangrijk dat een man zijn mening hierover kan geven. .
´Ook´???
Lijken mij dé experts op dit punt![]()
Dat de andere twee (drie?) die voorbij kwamen gelijk bukten en wegdoken is ook informatief dames![]()
hc
frankiej schreef:overigens hc: je hebt een flinke bout op tafel. voor 1 winter of wat?
Huertecilla schreef:Doe hém een plezier en regel dat gewoon.
Is een Spaans merk, http://www.newpol.com , de gebruiksaanwijzing is in zowat alle talen van Europa en je hebt de informatie letterlijk onder je vingertoppen.
Ik heb het je nu zowat voorgekauwd dus dat kan nauwelijks meer een uitdaging zijn....
hc

rakkertjuuhh schreef:Merlinde schreef:hoe een man bij je te houden.. Euh,
geen paard hebben want dan stik je,
niet zeuren over de scheten die hij laat,
en zeker als vrouw zijnde geen scheten laten, en ook niet boeren..
Goed koken,
ze brood smeren,
af en toe eens intresse tonen in zijn werk, en in zijn geval, de vrachtwagen weltruste zeggen als die thuis staat
niet zeuren als hij dronken is en dus de zondag ziek is..
Ze bed opkloppen,
geen deuken rijden in zijn auto
niet zeuren om sex, alleen als hij wil gebeurd het..
ze ruggetje kriebelen
en tegen hem aan liggen in bed..
Den dat dat het wel redelijk is
PRECIES ZO ALS MIJN EX zelfde ex toevalligahahahaha
dat moest ik ook allemaal doen om hem tevreden te houden

. Mijn eigen partner en 3 mannen van m'n werk hebben gisteren met veel plezier dit topic ook doorgelezen
Ik moest van hen zeggen dat een man echt niet veel nodig heeft om gelukkig te zijn, hetgeen ik hiervoor zei en een vrouw die hem graag ziet. Toppunt van geluk zeggen ze