Dit is *sorry dat ik het zeg.* TYPISCH bokt.

Dat meisje vind dit niet leuk.
Dan hoef je haar topic nog niet helemaal te verpesten.

Jullie kunnen ook op een normale manier reageren.
Denk dat ik maar eens ga temmen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Chiva schreef:VivaLaVida schreef:Niks van aantrekken.. si typisch weer zo'n reactie van "kijk mij I make a difference door bitchy te reageren" Die reactie is al helemaal het tegenovergestelde van volwassenheid...
bokt
En hoe oud ben JIJ dan wel? Ik schat zo in dat zowel jij als TS beide jong genoeg zijn om mijn dochters te kunnen zijn, dus praat mij niet over volwassenheid. Het is gewoonweg lachwekkend hoe kinderachtig er hier om iets simpels als "Mijn vriend mag niet bij mij slapen" wordt omgegaan.
Als ik TS's moeder was geweest had ik haar ook keihard uitgelachen en overladen met sarcasme.... want feitelijk is het om je dood te lachen..... dreinerig pubergedrag... gewéldig.

Unwritten schreef:Ja, ik heb het topic helemaal doorgelezen, en ook ik vind dat uit niet alle reacties van jou kant, blijkt dat je erg volwassen met de situatie omgaat. En ergens spreek jejezelf ook tegen, omdat je eerst zegt dat je ruig de trap af komt, en ruig een appel pakt. En dit vervolgens op de vorige pagina ontkracht
Toon wat respect voor je ouders, ook met deze situatie. Want als ik je verhaal lees op UK, heb je heel geschikte oudersdie ook zeker voor je klaarstaan om wat voor je te doen.
Ik zeg expliciet hierboven, niet alle reacties, omdat er ook wel wat reacties van jou kant beheerst overkomen.
Goed hoor
en het een tijdje aan moet kijken.
dus ik denk ook wel dat die vraag gesteld is
AlicavR schreef:Ik ga ook temmen.
Compleet afzijken hier zo, ik heb er geen zin meer in.
De mensen die netjes tips hebben gegeven wil ik bedanken.
AlicavR schreef:x_Marr schreef:AliciaVR, kan je dan even die rottige opmerking qouten? Want ik heb nergens een rottige opmerking zien staan.
Dan moet je maar eens goed lezen, ik ga niet de bekende weg quoten!

russel schreef:Ik denk dat jouw vader er moeite mee heeft dat zijn kleine meid groot is geworden en dat er een andere man aan zit![]()
Komt veel voor bij vaders. Hij went wel aan het idee, gewoon niet te veel op in gaan. Doe wat hij wil, en bij je vriend kan het wel allemaal dus daar ben je vrij, jouw vader komt ook wel over de brug.
x_Marr schreef:AlicavR schreef:Haha je weet best waar ik het over heb.
En anders ben je niet bepaalt snugger.
Ik ga het toch niet vragen als ik weet waar je het over hebt?
Lijkt mij toch ook een hele normale vraag....
Moet je dan maar direct met zulke opmerkingen gaan gooien?