Nou ja, trots vertellen hoe fijn je paard op een wedstrijd heeft gelopen wordt in sommige kringen ook gezien als opscheppen en ik heb lang geleden al besloten dat ik daar ver boven sta.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ik ook hoor.. een beetje trots zijn op wat je doet/ wie je bent is volgens mij helemaal geen schande hoor.

. Karin schreef:Nog niet eens beter voordoen, maar met foto's van bijvoorbeeld je paard of (verre) vakanties de indruk geven dat jij allemaal mooie dure dingen doet/hebt. En 'dus' blijkbaar de indruk geeft dat jij een leuker leven hebt dan een ander. Wat dan weer jaloezie opwekt bij anderen die vinden dat het gras altijd groener is bij de buren.
. Dan denk ik weleens "zou ook graag weer eens op vakantie willen". Maar dat is dan idd mijn probleem.
). laetitia schreef:Je blijft zo dus wel op de hoogte van het reilen en zeilen van je vrienden maar soms is het leuker om dingen face to face of ouderwets via de telefoon te delen, maar dat is misschien mijn ouderwetse leeftijd die mee speelt.

. Maar ik verbaas me wel eens over tot hoever mensen gaan in hun leugens en hoe ze via hyves anderen zand in de ogen proberen te strooien. Dat gebeurt hier op bokt natuurlijk ook, maar ik denk dat het op hyves erger is omdat die site dat wat meer uitlokt. dwaallicht schreef:Ik heb 2 weken terug een hele leuke jongen ontmoet met een feestje en via hyves en msn hebben we t contact langzaam opgebouwd, en face to face klikt het ook heel goed. Ja, dan ben je wel blij met hyves
dan luvvv je hyves 
Die moest ik echt waarschuwen van, joh zet niet alle info in mijn krabbels a.u.b.

Dan zegt ze, dat ligt aan de lezer ik heb niks te verbergen.

!
:
Karin schreef:Nog niet eens beter voordoen, maar met foto's van bijvoorbeeld je paard of (verre) vakanties de indruk geven dat jij allemaal mooie dure dingen doet/hebt. En 'dus' blijkbaar de indruk geeft dat jij een leuker leven hebt dan een ander. Wat dan weer jaloezie opwekt bij anderen die vinden dat het gras altijd groener is bij de buren.
Nou ja, trots vertellen hoe fijn je paard op een wedstrijd heeft gelopen wordt in sommige kringen ook gezien als opscheppen en ik heb lang geleden al besloten dat ik daar ver boven sta.

suze_ schreef:ja.. denk je mensen blij te maken dat ze niet langs hoeven te komen om 3000 fotos te bekijken en het ze makkelijk te maken..![]()

.
.