heb ik recht op schadevergoeding?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Rebecca

Re: heb ik recht op schadevergoeding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:23

Ik geloof dat niemand een normale familie heeft... :)

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:24

je loopt bij de kinderbescherming?
geef bij je gezinsvoogd aan dat dit zo niet langer gaat en vraag om een ondertoezichtstelling of een uithuisplaatsing.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:24

nou je ouders zijn nu met de scheiding bezig, dus wie weet word het beter :) maar je moet niet vergeten dat het grootste probleem toch echt bij jou ligt! werk aan jezelf!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:27

Daphne__ schreef:
ik nam ze idd, maar nou al een week niet meer.

ik heb geen medicijnen nodig, t enige wat ik nodig heb is een normale familie zonder elke dag ruzie

je hebt minder zelfmedelijden nodig. Nu draai je de discussie zo weer, dat wij allemaal moeten vinden dat jij zielig bent, en een vreselijk leven hebt.

Ik zeg je eerlijk dat ik mijn twijfels heb over je verhalen over je ouders. Ik denk dat jij psychisch niet helemaal lekker in elkaar zit, en dat je hulp moet zoeken.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 22:30

lieveli; als je me niet geloofd, heb ik liever dat je niet reageert.
voel me al klote genoeg, zonder jou berichten.

ik hoef van niemand medeleiden, maar is een beetje respect teveel gevraagd???????

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:31

Ik denk dat ik je toch heel respectvol benader. Maar ik ga niet mee in je spiraal van zielig zijn.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:32

ik denk dat meer zelfrespect hier beter bij past

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 22:33

ach krijg het heen en weer!!!!!!!

kom maar langs;
-
-
-

succes. t fiets me niet.
Laatst bijgewerkt door Daphne__ op 08-03-09 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:35

Als jij wilt dat mensen je alleen maar naar de mond praten moet je een eigen forum beginnen.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:36

Iedereen hier wil je helpen, maar jij wil het gewoon niet horen

*Iemand was me voor

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:38

L_Ilse_L schreef:
Iedereen hier wil je helpen, maar jij wil het gewoon niet horen

*Iemand was me voor

Ik denk dat velen je voor waren, dit is een terugkerend thema

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:42

Daphne__ schreef:
lieveli; als je me niet geloofd, heb ik liever dat je niet reageert.
voel me al stinkmodder genoeg, zonder jou berichten.

ik hoef van niemand medeleiden, maar is een beetje respect teveel gevraagd???????

Kan je even antwoord geven op de vragen om weer ontopic te komen ;)

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 22:47

x_Rebecca; sorry, ik kan niet reageren op je pb, snap niet waarom.
er staat dat er geen ontavangers zijn ingevoerd maar er staat wel zeker jou naam.

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:49

Okee :) Maakt niet uit..
Ik was alleen benieuwd ;)

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:51

Nee, ik denk dat je hier geen schadevergoeding voor kan krijgen :n. Erg rot voor je dat dit gebeurd is, maar
ik ga altijd met m'n scooter naar school (fietsen is net te ver & met het OV gaan is érg om en moet ik ook
erg vroeg weg), ik moest toen ook de hele weg stapvoets rijden; omdat er op de fietspaden niet gestrooid
werd. Op sommige delen had gewoon geschaatst kunnen worden. Erg slecht ook van de gemeente :j. Maargoed,
sterkte!

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 23:29

Daphne, ik heb het hele verhaal even zitten lezen en ook je andere topics even bekeken en ik denk dat jij heel erg aandacht nodig hebt. Dat op zich is absoluut niet verkeerd, want iedereen verdient aandacht en heeft dit nodig. Het probleem is alleen dat je het op de verkeerde manier probeert te krijgen. Andere mensen steken veel tijd en energie in jou, omdat ze je willen helpen, maar dit sla je telkens af. Ik ben het wel met je eens dat de mensen hier je niet echt kunnen helpen, dit moet iemand doen die er echt (professioneel) verstand van heeft.

Ik vind het belangrijk dat je inziet dat je met alle topics op bokt uiteindelijk niets bereikt. Je zult je er niet beter door gaan voelen en je probleem zal niet opgelost worden. Aandacht die je krijgt omdat je iets goed gedaan hebt, of gewoon omdat jij zo'n leuke meid bent, is veel en veel belangrijker en prettiger dan aandacht omdat je zielig bent en het moeilijk hebt!

Mijn advies: Praat op school eens met de schoolmaatschappelijk werkster of vertrouwenspersoon. Geef bij hen ook aan dat de psycholoog die je nu hebt, voor jou niet werkt.
Dit zijn mensen die je echt kunnen helpen, de mensen hier op bokt niet!
Ik wens je wel heel veel succes, want wat je probleem ook is, het zal vast niet makkelijk zijn! Dit verhaal is dus ook niet aanvallend bedoeld, maar als hulp!

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 00:33

Ik heb ook weer alles bijgelezen.

Ik weet niet wat er bij jou thuis allemaal aan de hand is, maar alleen wat er in dit topic staat. Dat het thuis niet goed gaat en dat je ouders gaan scheiden is echt heel erg, en zoiets wens ik niemand toe. Maar daar kun JIJ niks aan doen. Het is niet jou schuld, en je kunt er (helaas) ook niks aan veranderen ben ik bang. Waar je wel aan kunt werken is aan jezelf! Het is nog altijd jou leven, en je bent veel te jong om het nu al op te geven! Daarbij lijken dingen vaak veel erger als je 14 bent en dus midden in de pubertijd zit (tenminste, dit heb ik zelf ervaren). Iedereen heeft wel eens een probleem (gehad) en wat voor jou misschien niet erg lijkt kan voor iemand anders vreselijk zijn. Je verhaal op bokt plaatsen is vaak niet de oplossing... het is en blijft een discussieforum, en dat betekend dat er ook mensen zullen zijn die het niet met je eens zijn, zeker als er veel topics van jou zijn die misschien nogal in tegenstrijd zijn met elkaar. Van bokt is ook bekend dat niet iedereen iets altijd even aardig verwoord. Ik denk dat je echt iemand moet zoeken waar je je problemen wel bij kwijt kunt. Als jij je bij je huidige psych niet prettig voelt geef dit dan aan, misschien komen jullie er samen uit of kan hij/zij je doorverwijzen naar iemand anders. Je ziet het zelf nu misschien niet meer zitten, maar er is echt wel iemand, al is het er maar 1 die het beste met jou voorheeft en je alleen maar wil helpen. Door steeds dingen af te zeggen etc maak je het niet alleen voor jezelf moeilijk, maar ook voor degenen die je willen helpen. Misschien "heb" je op dit moment wel niemand omdat je mensen zelf afstoot.. Ik weet dat het moeilijk is, maar wat er ook gebeurt, en wat voor problemen je ook tegenkomt, kijk altijd eerst in de spiegel.. kijk eerst naar je zelf. Heel vaak speel je zelf een rol in dingen die gebeuren of de manier waarop mensen op je reageren, misschien wel zonder dat je het zelf doorhebt.

Ik hoop voor jou dat je je snel weer wat lekkerder voelt in je velletje! ik weet uit ervaring hoe rot je je kunt voelen als je niet lekker in je vel zit.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 07:46

Daphne ik vind het allemaal heus vervelend voor je en denk dat sommigen hier je wel willen begrijpen velen bieden je ook e.e.a. hulp aan waarom accepteer je dat niet? En naar mijn idee word er door velen hier die jou niet bewust uitmaken voor leugenaar. Maar ze proberen je antwoorden te geven maar omdat je veel van hen antwoorden nauwelijks of niet beantwoord gaan ze ook bij hun zelf ten rade van, waarom kijk en dat is denk hetgene wat velen hier misschien wel hebben de waarom vraag.?

En Daphne als jij vind dat je echt geen leuk leven thuis hebt ga desnoods dan een keertje met een maatschappelijk werkster praten. Ik heb in mijn jeugd ook geen fijn leventje gehad en dat had ook meerendeels te maken met dat mijn ouders gingen scheiden! Maar ik hield vol en zorgde dan dat ik overdag niet teveel thuis hoefde te zijn (ik begon dus toen al op mijn 14e) naar een baantje te zoeken, om mezelf van voldoende afleiding te bezorgen.
Ik bleef bij mijn moeder wonen samen met mijn broertje. Mijn moeder heeft het ook absoluut niet breed maar ik wist wel als ze iets voor haar kinderen over had ging ze meer en meer werken. Aldus zo kon ze mijn paardrijden betalen! En ook mijn opleiding ect ... (maar geloof dat ik over dit stukje op paar pagina´s terug al iets over neer had gezet).

Echt Daphne als jij het thuis echt niet meer trekt stap dan bij een maatschappelijk werkster binnen zij zijn een en al goed luisterend oor en ZIJ willen je absoluut en dat weet ik 100% zeker je helpen.
Bij mij heeft dat vroeger ook enorm geholpen en mijn situatie was echt niet zo heel erg leek alles ook wel perfect te zijn maar ze konden aan me zien dat ik van binnen helemaal op en kapot was. Maar meis je moet er zelf helemaal achter staan. Geloof me ZIJ kunnen je wederom heel goed helpen, ook kunnen ze je dmv soort opvang tussen leeftijdsgenoten of alleen plaatsen op een leuke gezellige boerderij (en nee is geen gekkenhuis) dat doen ze om er voor JOU te zijn. En dat JIJ je weer lekker in je vel zal gaan voelen.

Desnoods kan ik je het adres geven (via pb) van de maatschappelijk werksters waar ik ook (tijdelijk) heb gelopen! En echt ik ben er alleen maar opgeluchter van geworden het voelde erg fijn. En wat je aan ze verteld blijft absoluut tussen jullie. Je ouders lichten ze bijv niet in in wat je tegen hen verteld (jou verhaal)!

Maar meis nogmaals: JIJ moet daar wel 100% achter willen staan, mits jij nog wat moois van je leven wilt maken? Kom sta op en laat je niet kisten er ligt nog een heel leven voor je open meis dat moet je niet zomaar ´´opgeven´´.

Sterkte ;)

slimmerikJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 07:59

__Possie__: Een hele goede en waardevolle tip voor de TS zet je hier neer. +:)+ Ik hoop ècht dat ze hier iets mee gaat doen :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 13:21

Daphne hoe gaat het nu met je?

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 14:06

Daphne__ schreef:
was het maar een smoes... was het maar waar..
ik heb niemand, m'n hele leven al niet..
en dan zoek ik een uitlaatklep en wat krijg je?
altijd zulke reactie's,; je hebt een psychise ziekte, je bent een leugenaar, je verzint alles.

Wel eens over nagedacht om eens je eigen gevecht aan te gaan ipv bokt die voor je te laten vechten.
Doe dat vaak genoeg en mensen gaan je idd niet geloven :).

Ik denk dat jij in je jeugd hebt geleerd dat je aandacht (=liefde) krijgt wanneer je "zielig" bent, maar welcome to the real life, wanneer je ouder word, wordt de wereld harder en worden mensen gemeden die dit té vaak doen.

Je zal best het eea meemaken, maar dat is nog geen reden om je familie maar zwart te gaan maken.
Of al je vuile was buiten de deur op te gaan hangen alsof het niks is, wel eens gedacht aan hun gevoelens, of hoe je het zelf zou vinden als je familie jou op internet zou zwart maken?

Ik kan niet veel anders zeggen dat medelijde met je heb, maar niet omdat je dit nu meemaakt...
We maken immers allemaal wel rotzooi mee...

Bovendien... kun je voor mij eens definieren wat je met normaal bedoelt :).

Dickie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 14:50

Wat heb jij met je familie dan Daphne?
Ik zie je vaak zat met je ma...
En het is inderdaad niet netjes om je familie zwart te maken op internet.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 15:09

ik ga idd vaak met mijn moeder beetje winkels door etc. maar dat zijn alleen maar op bijzonder goede dagen.
en meestal is ze heel normaal buiten huis, maar binnen verandert dat wel.
vooral als mijn vader erbij komt.

t klinkt hard maar het is nou eenmaal zo.

Dickie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 15:12

Daphne__ schreef:
ik ga idd vaak met mijn moeder beetje winkels door etc. maar dat zijn alleen maar op bijzonder goede dagen.
en meestal is ze heel normaal buiten huis, maar binnen verandert dat wel.
vooral als mijn vader erbij komt.

t klinkt hard maar het is nou eenmaal zo.

Als jij dat zeg, zal dat wel zo zijn!
Dat is natuurlijk niet leuk.

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 15:14

Dat herkennen wel meer mensen. Behind closed doors is het bij veel mensen anders als dat je denkt. Overal zijn wel problemen, alleen niet iedereen schrijft dat op bokt neer. :)