Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PintoNatal schreef:Ik zou echt gek worden als het mij zou gebeuren.
Heel veel succes ophet politiebureau. En ben benieuwd naar verdere updates.
Maar zoals hier mensen zeggen dat je je pincode+pas niet aan je vriend moet geven, zelfs je bloedeigen kinderen niet? Dan is er iets niet goed in de opvoeding, of in het geval van je vriend niet in je relatie. Mijn vriend zou nooit van me stelen en hij weet alles van me , ook mijn pincode. Ik heb ook de pincode van mijn vriend, van een vn mn beste vriendinnen en van mijn moeder... Hun ook de mijne hoor.
Maar zoals hier mensen zeggen dat je je pincode+pas niet aan je vriend moet geven, zelfs je bloedeigen kinderen niet? Dan is er iets niet goed in de opvoeding, of in het geval van je vriend niet in je relatie. Mijn vriend zou nooit van me stelen en hij weet alles van me , ook mijn pincode. Ik heb ook de pincode van mijn vriend, van een vn mn beste vriendinnen en van mijn moeder... Hun ook de mijne hoor.
PintoNatal schreef:Maar zoals hier mensen zeggen dat je je pincode+pas niet aan je vriend moet geven, zelfs je bloedeigen kinderen niet? Dan is er iets niet goed in de opvoeding, of in het geval van je vriend niet in je relatie. Mijn vriend zou nooit van me stelen en hij weet alles van me , ook mijn pincode. Ik heb ook de pincode van mijn vriend, van een vn mn beste vriendinnen en van mijn moeder... Hun ook de mijne hoor.