mijn vriend steelt geld van mij??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tamara_85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:40

pff wat een verhaal. Ik ben ook altijd wel makkelijk met het geven van mijn pincode aan mensen. Maar deze jongen slaat echt alles. Volgens mij raakt ie een beetje verstrikt in zijn eigen leugens.
Succes op het politiebureau en we horen wel hoe het gegaan is.

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:41

Ik zou echt gek worden als het mij zou gebeuren.
Heel veel succes ophet politiebureau. En ben benieuwd naar verdere updates.

Maar zoals hier mensen zeggen dat je je pincode+pas niet aan je vriend moet geven, zelfs je bloedeigen kinderen niet? Dan is er iets niet goed in de opvoeding, of in het geval van je vriend niet in je relatie. Mijn vriend zou nooit van me stelen en hij weet alles van me , ook mijn pincode. Ik heb ook de pincode van mijn vriend, van een vn mn beste vriendinnen en van mijn moeder... Hun ook de mijne hoor.

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:42

Heb hier gewoonweg geen woorden voor. Wat walgelijk. Ook ik heb het hele topic doorgelezen en ben erg benieuwd naar de volgende updates!

TS; Heel veel sterkte!

Anoniem

Jeetje wat een verhaal!! Veel succes bij de politie en ik hoop dat je het geld snel terug krijgt;)

Anoniem

PintoNatal schreef:

Maar zoals hier mensen zeggen dat je je pincode+pas niet aan je vriend moet geven, zelfs je bloedeigen kinderen niet? Dan is er iets niet goed in de opvoeding, of in het geval van je vriend niet in je relatie. Mijn vriend zou nooit van me stelen en hij weet alles van me , ook mijn pincode. Ik heb ook de pincode van mijn vriend, van een vn mn beste vriendinnen en van mijn moeder... Hun ook de mijne hoor.

Ik zou al die pincodes niet eens onthouden. :D

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:44

Succes op het politie bureau!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:44

succes op het bureau

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:46

PintoNatal schreef:

Klopt, daar heeft iedereen z'n eigen meningen over. Zoals gezegd werd dat men zelfs eigen kinderen die gegevens niet toe zouden vertrouwen is inderdaad een beetje vet opgedrukt, maar ik bekijk dat meer figuurlijk in zin van; Het zijn gewoon belangrijke privégegevens waar weinig mensen iets mee te maken hebben.
Mijn vriend weet mijn pincode ook niet hoor, en ik heb nu bijna een 2-jarige relatie met hem. Maar dat wil niet zeggen dat ik hem niet vertrouw ;) Het is niet zo dat ik hem die gegevens niet toevertrouw en dat ik er niet vanuit ga dat hij er niets verkeerds mee zou doen, maar ik vind het persoonlijk gewoon niet nodig die gegevens te verstrekken. Ik doe er ook echt niet moeilijk over hem geld te geven als ie dat nodig heeft, maar dat zou ik 'm dan contant geven. Ik denk dat iedereen dat vanuit zijn eigen positie bekijkt, met of zonder vertrouwen :j

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:47

PintoNatal schreef:

Ik weet die van mijn moeder wel, voor als ik moet tanken bv. Maar ik zou het echt niet in mijn hoofd halen om daarmee andere dingen te betalen dan afgesproken.
Verder heb ik geen vriend, maar ook daar zou ik erg voorzichtig zijn met pincodes en pinpasjes uitgeven. Mijn vrienden weten ook echt mijn pincode niet, ik die van hun ook niet, zou het ook niet willen weten; wat moet ik daarmee?
Asl mensen geld willen lenen kan dat bijna altijd, maar dan wel contant.

Wannabe2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:49

Jeej wat een nare situatie TS.
Wie denkt die ***** wel dat ie is. Zomaar de rekening van z'n vriendin plunderen en dan te denken dat ze er niet achter komt. Dit is echt te gek voor woorden, zou het er ook zeker niet bij laten zitten en zou hem ook zeker niet meer vertrouwen. Of er moet wel zo'n goede reden voor zijn (ik kan hem alleen niet bedenken). Zeker als jullie al 3 jaar samen zijn zou hij je juist moeten vertrouwen en zijn problemen, hoe erg ook, aan je moeten kunnen vertellen.

Nou succes bij de politie, ik hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen.
Ook veel succes met het gesprek met je vriend. Ik ben benieuwd wat voor verklaring hij heeft voor het plunderen van jou bankrekening.

Heel veel sterkte meid :(:)

WinSel

Re: mijn vriend steelt geld van mij??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:53

Jeetje heb net het hele topic gelezen
Dit is niet niks zeg....
Ben heel benieuwd wat de politie zegt

Wens je iig veel sterkte en succces

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:54

Jemig wat een situatie :oo

Echt abnormaal wat hier gaande is, ik denk dat er hier wel wat meer achter vandaan zal komen.... sterkte meid :(:)

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:54

Ik ben benieuwd hoe dit afloopt
Volgens mij is je vriendje inderdaad een goede leugenaar!

Siggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:56

Jeetje, wat een verhaal. 3 jaar relatie wordt ineens wel heel hard weggevaagd op deze manier. Dat heeft vriend niet bepaald handig aangepakt, als hij daadwerkelijk in de problemen zit. Dat wordt niet makkelijk om daar nog weer vertrouwen op te bouwen.

Ik vind het goed van je dat je aangifte doet bij de politie, al zou ik ook proberen het verhaal van je vriend aan te horen. Misschien zit ie wel echt in het nauw gedreven, al blijft de hele manier waarop dit verloopt (ook qua telefoontjes en smsjes) een rare manier van doen.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:56

PintoNatal schreef:

Heeft niets met opvoeding te maken of iemand bijvoorbeeld een gokverslaving heeft, of aan de drugs is. En als je ver heen bent, maakt het niets meer uit van wié je het jat, als je je verslaving maar kan voeden.

Trouwens, wat moet je met al die pincodes? ;)

lijntje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 18:03

ok, alles doorgelezen, paar vraagjes?
hoe is jullie relatie de afgelopen 3 jaar geweest? had je dit ( ooit kunnen verwachten)
is er pas geleden iets "raars" gebeurd?
en is je vriend wel een sggressief? en dan bedoel ik niet alleen verbaal? want, ik zou daneen beetje voorzichtig zijn nu, hij heeft grote problemen, en dat wil nog wel eens bij heel wat mannen lijden tot agressie. zeker als je straks verteld hebt dat je aangifte hebt gedaan. zorg dat je niet alleen bent als je dat verteld. niet om je bang te maken, jij kent hem natuurlijk beter als geen ander, maar je kan beter het zekere voor het onzekere nemen. (en zorg verder dat hij je nergens in betrekt, ga me niemand voor hem praten, laat het buiten jou)

honolulu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 18:04

Wauw, is niet niets!
Ben benieuwd hoe het gaat bij de politie :oo

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 18:05

Jeetje zeg, wat erg :\
Ben benieuwd hoe het bij de politie is :j

Onienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 18:08

Zo ik heb het net allemaal even door zitten lezen! Wat een rot situatie om in te zitten!

ik denk dat hij of heel diep in de oliebol zit en daar dus niks over duft te zeggen,
of dat hij liegt.

Succes op het bureau en met het gesprek!

Plaisir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 18:12

Pff wat een verhaal :\

Succes op het bureau!

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 18:15

Het enige wat ik kan zeggen succes. Ik hoop dat jullie er samen goed over uit kunnen komen.

CaileyS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 18:19

suc6!!

Marliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 18:20

Wat een nare situatie, ik denk dat er toch echt wel iets achter moet zitten hoor!
Maar heb je al eerder vervelende dingen met je vriend meegemaakt? Of heb je al eerder iets gehad dat je hem niet kon vertrouwen?
Succes meid! :(:)

Kady_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 18:24

kom net van het politiebureau af; menneer de agent nam het heel serieus en heb met hem alles doorgenomen en verteld hoe t zat, menneer de agent zij ook dat ik echt niet meer door moest gaan met onze relatie, ze gaan mijn vriend nou bellen en ze willen dat hij met een oplossing komt, wanneer mijn vriend begint te dreigen of stalken moet ik meteen melding maken en dan komen ze mijn vriend thuis ophalen, van dat afpersen kunnen ze niks mee doen, daar moet mijn vriend zelf mee naar de politie gaan.

ik heb nog niet t hele topic doorgelzen want daar heb ik te weinig tijd voor, moet zo werken

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 18:25

Pfoe, wel fijn dat ze je serieus namen in ieder geval!