ga het topic nog even doorspitten voor inspiratie, hoewel ik het denk ik toch niet durf
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ess_Ramona schreef:Waarom kom ik daar nooit op?
Ik heb wel een keer met me ex gezoend en waar zijn vriendin bij stond gezegd dat ie lekker zoende.
Want dan had je een vuist op je kaak gehad nog voor jouw tong die van hem raakte......
Moet je toch mee op letten met zulke dingen... Als je ex een beetje een temperamentvolle nieuwe vriendin heeft
Ess_Ramona schreef:Waarom kom ik daar nooit op?
Ik heb wel een keer met me ex gezoend en waar zijn vriendin bij stond gezegd dat ie lekker zoende.
LauraMc schreef:Persoonlijk vind ik agressie getuigen van zwakte

pharagirlke schreef:LauraMc schreef:Persoonlijk vind ik agressie getuigen van zwakte
en wat is wraak nemen dan?
Zulke k*tgeintjes haal je maar met je barbypoppen uit maar dat flik je mij niet
wraak nemen op je ex, ga je gang, maar ga er geen onschuldige derde partijen bij betrekken... In mijn geval zou je dan echt een probleem krijgen.
pharagirlke schreef:LauraMc schreef:Persoonlijk vind ik agressie getuigen van zwakte
en wat is wraak nemen dan?
Zulke k*tgeintjes haal je maar met je barbypoppen uit maar dat flik je mij niet
wraak nemen op je ex, ga je gang, maar ga er geen onschuldige derde partijen bij betrekken... In mijn geval zou je dan echt een probleem krijgen.

Janine1990 schreef:Zo hé! Jij voelt je aangesproken!![]()
Volgens mij bedoelde LauraMc dit in het algemeen...
Klinkt alsof je bang bent dat het je ook daadwerkelijk overkomt ofzoo... Take it easy, it's just a topic.. Don't like it? Leave it...
Vriendlief zou overigens zelf wel zorgen dat zulke dingen niet gebeuren.
Maar vind het simpelweg not done om er een derde partij bij te betrekken, en dan mag je van mij gerust op je bek krijgen. Leer je ineens dat je niet zomaar met mensen hun gevoelens hoeft te spelen die er geen .... mee te maken hebben. pharagirlke schreef:Janine1990 schreef:Zo hé! Jij voelt je aangesproken!![]()
Volgens mij bedoelde LauraMc dit in het algemeen...
Klinkt alsof je bang bent dat het je ook daadwerkelijk overkomt ofzoo... Take it easy, it's just a topic.. Don't like it? Leave it...
Absoluut niet bang voor want IRL weten de mensen in mijn omgeving dat ze dat soort dingen maar een keer uit halen met mijVriendlief zou overigens zelf wel zorgen dat zulke dingen niet gebeuren.
Maar vind het simpelweg not done om er een derde partij bij te betrekken, en dan mag je van mij gerust op je bek krijgen. Leer je ineens dat je niet zomaar met mensen hun gevoelens hoeft te spelen die er geen .... mee te maken hebben.
Blingh schreef:Ooohh toen het uit ging bij mij en mijn ex en ik hoorde dat mijn beste vriendin wat voor hem voelde en hij voor hem dacht ik dat ik gek werd.
Dus toen ze een relatie kregen ook met wilde scenario`s rondgelopen maar de eer aan mezelf gehouden en contact met beide verbroken. Dat is nu zo`n halfjaar geleden denk ik en ik ben blij dat ik niets heb ondernomen.
Denk toch ook dat je de eer aan jezelf moet houden..
vlam...
mackkwek schreef:heb toch ook niet gezegd dat ik dat verzonnen heb?
heb gezegd dat ik dat GEDAAN heb
denk dat alle wraakacties vast ooit wel ergens gedaan zijn door iemand,.dus dan is niemand origineel,.maar goed,.gaat er ook niet om of het origineel is,..maar wat je hebt gedaan toch?
dwaallicht schreef:mackkwek schreef:heb toch ook niet gezegd dat ik dat verzonnen heb?
heb gezegd dat ik dat GEDAAN heb
denk dat alle wraakacties vast ooit wel ergens gedaan zijn door iemand,.dus dan is niemand origineel,.maar goed,.gaat er ook niet om of het origineel is,..maar wat je hebt gedaan toch?
Misschien is het al gevraagd hoor, had nog ff geen zin om t hele topic door te lezen... maar hoe ben je dan ongemerkt binnen gekomen met die garnalen als hij de sloten had veranderd?
mackkwek schreef:dwaallicht schreef:
Misschien is het al gevraagd hoor, had nog ff geen zin om t hele topic door te lezen... maar hoe ben je dan ongemerkt binnen gekomen met die garnalen als hij de sloten had veranderd?
moet je even goed lezen,..hij had de achterdeur losgelaten
Janine1990 schreef:Je stelde je nogal, ik weet even zo snel niet hoe ik het moet omschrijven...
Het kwam een beetje "stoer" over... Niet verkeerd opvatten, maar ik kan het even geen andere naam geven.
Dat je er geen derde partijen bij moet betrekken, is begrijpelijk. Ik keek in haar profiel, ze is 15, dan denk je er in alle gevallen (vriend, ex, nieuwe vriendin) niet zo overna als wanneer je wat ouder bent.
Op je bek krijgen is dan weer een ander verhaal.
De jongen in kwestie is zo'n slappe zak die met zijn ex zoent, waar z'n vriendin bij staat. Je bent er zelf altijd bij, dronken of niet. Voor het vriendinnetje een reden om zo'n slappe zak te dumpen. Voor de ex een reden om er klaar mee te zijn. En voor de jongen hoogste tijd om een leven te krijgen![]()
En ik vraag me af of agressie wel degelijk dingen leert....
vandaar dat het zo over komt. Ik meen het overigens wel.....
Piera schreef:Ik vind dat je met wraak jezelf verlaagt tot hetzelfde niveau als diegene waar je wraak op neemt. Ik vind het pas echt girlpower als je er boven kan staan en door gaat met je leven. Tuurlijk, fantaseren mag altijd, maar daar ligt voor mij ook de grens. Ik vind al die verhalen hier nogal kinderachtig.