wraakacties tegen je ex

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 16:28

Die eerste actie van TS is echt een klassieker :))

ga het topic nog even doorspitten voor inspiratie, hoewel ik het denk ik toch niet durf :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 16:28

Waarom kom ik daar nooit op? :+
Ik heb wel een keer met me ex gezoend en waar zijn vriendin bij stond gezegd dat ie lekker zoende.

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 16:35

Ess_Ramona schreef:
Ik heb wel een keer met me ex gezoend en waar zijn vriendin bij stond gezegd dat ie lekker zoende.

banketstaaf voor dat meisje dan voor je ex :=

lor1_1984

Re: wraakacties tegen je ex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 17:36

Ik had die vriendin gezoend. :Y)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 17:41

Ess_Ramona schreef:

als ik het betreffende meisje was geweest had je dat niet gezegd ;) Want dan had je een vuist op je kaak gehad nog voor jouw tong die van hem raakte...... ;) Moet je toch mee op letten met zulke dingen... Als je ex een beetje een temperamentvolle nieuwe vriendin heeft :=

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 17:58

Persoonlijk vind ik agressie getuigen van zwakte :=

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 18:01

lor1_1984 schreef:
Denk niet dat die meiden dat mailtje erg hebben gewaardeert. _O-

dat denk ik ook niet :D

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 18:05

haha geweldig allemaal, dit helpt je op ideen voor als he ;)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 18:11

Ess_Ramona schreef:

Wat een slappe banketstaaf was je ex dan! En zijn vriendin net zo!

Edit; Wel een geweldige actie zeg! Hoe is het toen met jou en je ex afgelopen?

Verder best wel eens met LauraMc. Toen mijn ex met een ander meisje (zijn andere ex overigens, getuigd van zwakte van mijn ex. Wees dan een held en zoek een nieuwe, net als ik heb gedaan!) ging, was ik op dezelfde plek (heb het niet gezien), wilde dat meisje waanzinnig de grond in slaan, maar heb mezelf kunnen tegenhouden, en alle mensen die mijn ex wat aan wilden doen.
De lieve vrede bewaard.. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 18:16

Ooohh toen het uit ging bij mij en mijn ex en ik hoorde dat mijn beste vriendin wat voor hem voelde en hij voor hem dacht ik dat ik gek werd.
Dus toen ze een relatie kregen ook met wilde scenario`s rondgelopen maar de eer aan mezelf gehouden en contact met beide verbroken. Dat is nu zo`n halfjaar geleden denk ik en ik ben blij dat ik niets heb ondernomen.

Denk toch ook dat je de eer aan jezelf moet houden..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 18:17

LauraMc schreef:

en wat is wraak nemen dan? :')
Zulke k*tgeintjes haal je maar met je barbypoppen uit maar dat flik je mij niet ;)
wraak nemen op je ex, ga je gang, maar ga er geen onschuldige derde partijen bij betrekken... In mijn geval zou je dan echt een probleem krijgen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 18:20

pharagirlke schreef:
LauraMc schreef:

Zulke k*tgeintjes haal je maar met je barbypoppen uit maar dat flik je mij niet ;)
wraak nemen op je ex, ga je gang, maar ga er geen onschuldige derde partijen bij betrekken... In mijn geval zou je dan echt een probleem krijgen.

Zo hé! Jij voelt je aangesproken! :oo
Volgens mij bedoelde LauraMc dit in het algemeen...
Klinkt alsof je bang bent dat het je ook daadwerkelijk overkomt ofzoo... Take it easy, it's just a topic.. Don't like it? Leave it...

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 18:22

pharagirlke schreef:
LauraMc schreef:

Is ook wel zo natuurlijk, ik zou het persoonlijk niet doen. Alleen is het wel mooi om al die verhalen te lezen :P

Maar zeg nou zelf, het is toch veel leuker om iemand psychologisch te breken?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 18:27

Janine1990 schreef:
Klinkt alsof je bang bent dat het je ook daadwerkelijk overkomt ofzoo... Take it easy, it's just a topic.. Don't like it? Leave it...

Absoluut niet bang voor want IRL weten de mensen in mijn omgeving dat ze dat soort dingen maar een keer uit halen met mij ;) Vriendlief zou overigens zelf wel zorgen dat zulke dingen niet gebeuren. ;) Maar vind het simpelweg not done om er een derde partij bij te betrekken, en dan mag je van mij gerust op je bek krijgen. Leer je ineens dat je niet zomaar met mensen hun gevoelens hoeft te spelen die er geen .... mee te maken hebben.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 19:07

pharagirlke schreef:
Janine1990 schreef:

Absoluut niet bang voor want IRL weten de mensen in mijn omgeving dat ze dat soort dingen maar een keer uit halen met mij ;) Vriendlief zou overigens zelf wel zorgen dat zulke dingen niet gebeuren. ;) Maar vind het simpelweg not done om er een derde partij bij te betrekken, en dan mag je van mij gerust op je bek krijgen. Leer je ineens dat je niet zomaar met mensen hun gevoelens hoeft te spelen die er geen .... mee te maken hebben.

Je stelde je nogal, ik weet even zo snel niet hoe ik het moet omschrijven...
Het kwam een beetje "stoer" over... Niet verkeerd opvatten, maar ik kan het even geen andere naam geven.
Dat je er geen derde partijen bij moet betrekken, is begrijpelijk. Ik keek in haar profiel, ze is 15, dan denk je er in alle gevallen (vriend, ex, nieuwe vriendin) niet zo overna als wanneer je wat ouder bent.
Op je bek krijgen is dan weer een ander verhaal.
De jongen in kwestie is zo'n slappe zak die met zijn ex zoent, waar z'n vriendin bij staat. Je bent er zelf altijd bij, dronken of niet. Voor het vriendinnetje een reden om zo'n slappe zak te dumpen. Voor de ex een reden om er klaar mee te zijn. En voor de jongen hoogste tijd om een leven te krijgen :=

En ik vraag me af of agressie wel degelijk dingen leert....

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 19:09

Ik heb zn auto in de fik gestoken. Waarom, hij heefd mij 2 jaar lang geslagen bezeikt met een vriendin. Stiekem al mn spaarcenten aan drugs verbrast. kortom de grootste ekel wat er bestaat

Oja een half jaar later probeerde hij zelfmoord te plegen en heefd nog een half jaar in een psychische inrichting gezeten, een meid bezwangert , die meid gedwongen abortus te laten plegen, nu heefd hij een ander bezwangert, maar dat kind zit ook vol op de drugs, dus dat zal wat worden, al met al hoef je niemand te straffen, uiteindelijk worden ze toch gestraft
Laatst bijgewerkt door oOoKellyoOo op 11-02-09 19:11, in het totaal 1 keer bewerkt

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 19:09

Blingh schreef:
Ooohh toen het uit ging bij mij en mijn ex en ik hoorde dat mijn beste vriendin wat voor hem voelde en hij voor hem dacht ik dat ik gek werd.
Dus toen ze een relatie kregen ook met wilde scenario`s rondgelopen maar de eer aan mezelf gehouden en contact met beide verbroken. Dat is nu zo`n halfjaar geleden denk ik en ik ben blij dat ik niets heb ondernomen.

Denk toch ook dat je de eer aan jezelf moet houden..

Het is toch onverstelbaar wat sommige mensen anderen aandoen he. Pff, hoe kan je het bij jezelf verantwoorden dat je, je beste vriendin zo naait. Ik word er misselijk van, bah!

justmenatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 19:26

Zelf geen ex waar ik rotigheid bij hebt uitgehaald... vond ik het niet waard.
Wel een keer een vriendin geholpen die pats boem op straat gezet was, net voor ze op vakantie gingen.
Hij ging nog wel alleen dan wel met een nieuwe *\o/* vlam...
Afijn, we hebben een make-over voor hem gedaan omdat hij zo van roze hield NOT...hebben we het hele appartement roze geverfd.... Vond hij niet echt om te lachen, wij dan weer wel. :D

Als ik sommige acties lees, blij dat ik jullie ex niet ben hahaah

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 20:49

mackkwek schreef:
heb toch ook niet gezegd dat ik dat verzonnen heb?
heb gezegd dat ik dat GEDAAN heb

denk dat alle wraakacties vast ooit wel ergens gedaan zijn door iemand,.dus dan is niemand origineel,.maar goed,.gaat er ook niet om of het origineel is,..maar wat je hebt gedaan toch?

Misschien is het al gevraagd hoor, had nog ff geen zin om t hele topic door te lezen... maar hoe ben je dan ongemerkt binnen gekomen met die garnalen als hij de sloten had veranderd? :\

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 20:58

dwaallicht;
Er staat dat ze hadden afgesproken dat ze haar spullen kwam halen als hij weg was. Hij zou dan de deur loslaten... ;)

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-09 21:03

dwaallicht schreef:
mackkwek schreef:
heb toch ook niet gezegd dat ik dat verzonnen heb?
heb gezegd dat ik dat GEDAAN heb

denk dat alle wraakacties vast ooit wel ergens gedaan zijn door iemand,.dus dan is niemand origineel,.maar goed,.gaat er ook niet om of het origineel is,..maar wat je hebt gedaan toch?

Misschien is het al gevraagd hoor, had nog ff geen zin om t hele topic door te lezen... maar hoe ben je dan ongemerkt binnen gekomen met die garnalen als hij de sloten had veranderd? :\

moet je even goed lezen,..hij had de achterdeur losgelaten ;)

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 21:17

mackkwek schreef:
dwaallicht schreef:

moet je even goed lezen,..hij had de achterdeur losgelaten ;)

Ooh ok ff overheen gekeken!

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:39

haha dat woord, De deur losgelaten hihi is dat belgisch. Ik zei net tegen mijn vader: Pap, wil je de deur dadelijk loslaten als je weg gaat. En hij huh? Loslaten waarom? Ik hou toch niet vast?

Weer een hoop leuke verhalen bij. Ik vind het persoonlijk ook not done om 3e erbij te betrekken, tenzij mijn beste vriendin bijv vreemd zou gaan met mijn vriend ofzo, dan is de 3e partij heel erg de l*l..

Maar onschuldige meisjes die denken een leuke jongen te hebben zou ik miss wel vertellen dat ze op moet passen met hem, maar niet met hem staan te zoenen. Ten slotte heb je dan iemand, die je niet wilt kwetsen. En die jongen is alleen maar blij dat hij jou weer mag kussen blijkbaar!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 23:04

Janine1990 schreef:
Je stelde je nogal, ik weet even zo snel niet hoe ik het moet omschrijven...
Het kwam een beetje "stoer" over... Niet verkeerd opvatten, maar ik kan het even geen andere naam geven.
Dat je er geen derde partijen bij moet betrekken, is begrijpelijk. Ik keek in haar profiel, ze is 15, dan denk je er in alle gevallen (vriend, ex, nieuwe vriendin) niet zo overna als wanneer je wat ouder bent.
Op je bek krijgen is dan weer een ander verhaal.
De jongen in kwestie is zo'n slappe zak die met zijn ex zoent, waar z'n vriendin bij staat. Je bent er zelf altijd bij, dronken of niet. Voor het vriendinnetje een reden om zo'n slappe zak te dumpen. Voor de ex een reden om er klaar mee te zijn. En voor de jongen hoogste tijd om een leven te krijgen :=

En ik vraag me af of agressie wel degelijk dingen leert....

In het dorp waar ik woon moet je haar op je tanden hebben ;) vandaar dat het zo over komt. Ik meen het overigens wel.....

Gozerlief zou er ook niet zomaar mee weg komen, maar het sl*tje dat hem voor mijn neus op zijn bek pakt kan reactie verwachten. Dat laat ik echt niet zomaar over me heen komen. Gezien dat soort volk het IQ van 0 heeft helpt praten meestal niet. :+

celano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 23:26

Piera schreef:
Ik vind dat je met wraak jezelf verlaagt tot hetzelfde niveau als diegene waar je wraak op neemt. Ik vind het pas echt girlpower als je er boven kan staan en door gaat met je leven. Tuurlijk, fantaseren mag altijd, maar daar ligt voor mij ook de grens. Ik vind al die verhalen hier nogal kinderachtig.

Helemaal mee eens.