iemand besteld op mijn naam!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

timilon

Re: iemand besteld op mijn naam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-09 22:10

ik heb van de politie een brief gehad dat ze de zaak onderzocht hebben en (nog) geen verdere stappen kunnen ondernemen wegens gebrek aan bewijs:S
MAAR ik heb tot nu toe geen nieuwe rekeningen en herinneringen gehad,dus ik denk dat het wel effect heeft gehad dat ik langs ben geweest bij de "dader".

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-09 13:48

helaas is het verhaal nog niet helemaal afgelopen...
ik heb weer een brief gekregen van een incasso bureau,ingeschakeld door Discount Card Europe waar ik zogenaamd een lening zou hebben aangevraagd,met een lidmaatschapprijs van 35,- euro per jaar.
ik heb discount card europe toen al in kennis gesteld dat niet ik maar de nieuwe huurder dat heeft gedaan...
ik moet de aangifte inscannen en mailen naar het incasso bureau,dus dat ga ik maar even doen.
ik word er echt simpel van zeg,ben er al bijna een half jaar zoet mee.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 13:56

jeetje, het is nu nog niet opgelost :O
Wat erg voor je

Passowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 13:57

ongelofelijk dat ze gewoon verder blijft doen :s

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 14:08

Ik zie het topic nu weer voorbij komen, maar wat rot zeg dat het nu nog niet over is... Wel fijn dat politie Roosendaal je wel serieus neemt :)

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-09 14:13

het is inderdaad nog niet opgelost, en ik word er echt zo simpel van.
ik geloof niet dat die mevr.jansen(huurder van mijn oude woning) nadat ik langs ben geweest nog iets heeft geprobeerd op mijn naam nog andere dingen te bestellen.
deze zaak heeft daar wel mee te maken,omdat mevr.jansen bij die DCE een lening heeft geprobeert te sluiten maar dat niet kon omdat de rekening van het lidmaatschap bij mij terecht kwam,en dus niet is betaald.
DCE heeft in deze kwestie mij niet geloofd en het probleem uit handen gegeven aan een incasso bureau.
overigens is het incasso bureau waar ik in deze zaak mee te maken heb ook niet helemaal fris(net als DCE) want de brief is niet aan mij opgedragen,er staat geen adres of e-mail adres op de brief.
en dat vind ik ook al vrij opmerkelijk...
maar goed,de aangifte scannen en mailen kost mij niets,dus dat ga ik zeker even doen.
het is wel een flinke domper omdat ik dacht dat het nu echt opgelost was,en aangezien ik ook nog bezig ben met mijn uitkering wat is afgewezen buiten mijn schuld om: [LZP] ik kan langzaamaan wel janken,gillen,hysterisch worden.... komt wel alles weer op een grote hoop.

overigens doet de politie in roosendaal voorlopig niets,ivm "gebrek" aan bewijs.
maar ze hebben iig m'n angifte opgenomen,dus als er weer moeilijkheden zijn kunnen ze zo bij het dossier.

maradhja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 14:16

Hallo, ik heb het begin van het verhaal een deel gevolgt!
Een vriendin van mij heeft ook zoiets mee gemaakt, ik wil het verhaal niet hier kwijt, maar als je intresse hebt kun je me pb(en) of wat dan ook! Miscchien dat je er wat weizer van word? groetjes!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 14:20

Ja ik had je andere topic ook gelezen, dat maakt het allemaal extra balen

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-09 09:03

:wave: daar ben ik weer:D
alle bedrijven hebben keurig meegewerkt en begrepen mijn verhaal,behalve Discount Card Europe.
ik moest mijn aangifte doormailen,dit heb ik gedaan.
nu krijg ik een brief binnen dat de deurwaarder is ingeschakeld
ik word hier dus echt niet goed van,en heb gelijk weer gebeld.
de dame die ik aan de lijn had vond mij blijkbaar een beetje kattig 8-) en schakelde me door naar haar college die deze zaak behandeld....
en dan word de telefoon gewoon opgehangen!
tsss,ik moet even moed verzamelen en dan ga ik weer even bellen.
ik ben toch zo benieuwd wanneer het allemaal ophoud...
misschien een enkeltje naar een helderziende ofzo,lijkt me best lekker om te weten hoe lang ik nog door moet knokken :z

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 09:08

gewoon nog een keer bellen.... zijn ze nou helemaal!
Ze vragen je iets te doen, dat doe je netjes en vervolgens trekken ze hun eigen plan.... Dat ophangen vind ik helemaal beneden peil!

KingMarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 09:11

Zeker niet de moed opgeven, jij bent juist degene die in zn recht staat, dat moet je ten alle tijden voor ogen blijven houden hoor. Blijf sterk!! Ooit komt het allemaal op zn pootjes terecht.

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-09 09:30

dank jullie voor de steunende berichtjes!
ik sta zeker in mijn recht,maar ik word zo moe van dat knokken tegen wat?tegen iets/iemand die mij niet geloofd ondanks dat ik aangifte heb gedaan etc.
het ergste is nog dat als ik niet op tijd een adres-wijziging naar tnt had gestuurd,het gewoon gelukt was om een lening op mijn naam af te sluiten...
echt,het moet niet gekker worden!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 09:34

Wat naar allemaal zeg, kan me voorstellen dat je hier echt een punthoofd van krijgt. Maar meis, onthou heel goed, blijf vriendelijk! Op die manier krijg je het allermeeste voor elkaar. Tel tot 100, bijt het puntje van je tong af, hoe moeilijk ze ook doen, blijf vriendelijk.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 09:37

Idd, vliegen vang je nog altijd met stroop.
Hoe irritant het ook mag zijn.

Sterkte!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 09:50

Jeetje wat een ellende allemaal zeg.

Ik ben het eens met boven staande reacties, blijf zo vriendelijk mogelijk, want anders zullen ze snel met je klaar zijn en doen ze niks meer voor je. :\

Sterkte iig.

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-09 10:16

ik ben niet boos geworden hoor,heb alleen gezegd dat ik er een beetje moe van werd dat ik nu wéér een brief had gekregen terwijl het nu in orde moest zijn.
ik ben nu wel boos,omdat er gewoon opgehangen werd,dus ik ga even iets anders doen en dan maar weer bellen.

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 10:25

Zo he, ik lees dit nu allemaal net voor het eerst. Maar wat een bak ellende zeg :n Ik vind dat je het heel netjes probeert op te lossen, ik ben wat dat betreft veel agressiever, had allang met een honkbalknuppel voor de deur gestaan bij die 'mevrouw'. Ik heb laatst nog voor een vriendin de deur bij iemand staan intrappen, ging ook om spullen :o Toen uiteindelijk na maanden alles terug gekregen :D Sorry hoor, maar ik vind ook dat je dingen netjes moet oplossen, maar bij sommige mensen heeft dat geen zin. Die willen niet luisteren, die moeten voelen. Sterkte ermee!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 10:35

pfff de brutaliteit.. zomaar ophangen, daar zou ik ook echt boos om worden. Hopen dat je zo wel met wat meer respect behandeld wordt

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 10:48

En ook een brief sturen naar dat deurwaarders bedrijf. Met tekst en uitleg. Maak desnoods een copy van een brief die je hebt gemaakt voor die andere bedrijven en verander alleen de naam. Het kan in je voordeel werken als een deurwaarders bedrijf op de hoogte is van zo'n situatie. Dan zullen ze begrijpen dat jij geen wanbetaler bent, slechts goed in de zeik genomen en krijg je meer begrip en dus rust van hun kant.

Heb ze ook ooit een brief gestuurd toen ik maar aanmaningen bleef krijgen van dat bedrijf die allang mijn geld had gehad en een copy van mijn bankafschrift niet als bewijs accepteerde. Die deurwaarders zijn best redelijk hoor, mij hebben ze heel veel goed advies gegeven hoe ik het verder het beste kon oplossen.

Heel veel succes, het is echt een rotsituatie!

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 12:42

Ik zou ook alles alleen nog maar schriftelijk doen. Per mail of per fax (faxbericht met tijd en datum uitdraaien als bewijs).
Zo heb je alles op papier staan. Laat de deurwaarder maar langskomen. Geef je hem kopietjes van alles wat je verstuurd hebt.
Mijn man heeft ook een keer de deurwaarder aan de deur gehad wegens een foute (gigantische) factuur van Essent voor ons bedrijf. Hij heeft er wel 20 keer voor gebeld en gemaild gehad en nog werden de wijzigingen niet verwerkt.
Totdat de deurwaarder opeens aan de deur stond. Alles uitgelegd, kopietjes van verstuurde mailtjes e.d. gegeven. Deurwaarder heeft het toen heel netjes voor ons opgelost. Nooit meer wat van gehoord.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 13:01

pfft, dit is toch belachelijk. Als ik jou was zou ik nogmaals langs de politie gaan. Leningen afsluiten op andermans naam lijkt mij stukken ernstiger als spullen bestellen, of ligt dat aan mij? Dit komt i.m.o in de buurt van oplichting...

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 13:24

Ik zou nu toch opnieuw op het politiebureau staan en aangifte doen, dit loopt de spuigaten uit en komt in direct conflict met je eigen belangen!! Het word hoog tijd dat de politie zich ermee bemoeid. Laat hen eventueel ook maar naar die DCE bellen!!

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-09 13:44

pffff,ik word echt een beetje krankzinnig langzamerhand,heerlijk gevoel dit :S
hier dus een verslagje van mijn gesprek met het incasso-bureau:
de mail met het proces verbaal hebben ze gevonden,dit is voorgelegd bij??(ik neem aan de deurwaarder) en aan de hand van hun antwoord krijg ik WEER een brief met A:dat het dossier gesloten wordt OF B:dat ze doorgaan met het voorderen van het bedrag wat nu openstaat.

nogmaals naar het politie-bureau zou een leuke reis van anderhalf uur betekenen,aangezien ik nu in Zaandam woon en ik aangifte moest doen in Roosendaal,omdat daar die dame woont die op mijn naam van alles gedaan heeft.
ik wacht even de volgende brief af,betekend dit dat ik toch gesommeerd word om te betalen dan moet ik dus inderdaad naar de politie in Roosendaal.

dit probleem,het probleem van de afwijzing van mijn aanvraag op een uitkering en 31 weken zwangerschap doet me niet echt goed...
ik zit vanaf januari al zonder geld en zonder werk(uitzendbureau,verhuizing etc) en ik ben overal achter de feiten aan aan het rennen.
ik word er zoooo vreselijk moedeloos van.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 13:47

pfff dat is echt zo waardeloos :(:) Ik wou dat ik wat dichterbij had gewoond om je te kunnen helpen want dit is gewoon ook niet vol te houden zo..

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-09 14:10

ahhh,dat vind ik wel heel erg lief zeg...
gelukkig krijg ik wel steun van mijn ouders en mijn stiefvader wil eventueel zsm weer nar mevr.janssen rijden maar ik wil gewoon dat het ophoud.
ik wil me focussen op mijn zwangerschap,op alle andere dingen die ik nog moet regelen en dus niet op incasso's en deurwaarders waar ik in principe niets mee te maken heb.