Adil18 schreef:Ik heb nooit van de ware gesproken. Ik heb voor mezelf de voorwaarde gesteld dat mijn eerste keer met iemand zou zijn waarvan ik heel erg hield en andersom, ik heb nooit het woord 'de ware' laten vallen, dat maak jij ervan. Je eerste keer hoeft niet met de ware te zijn, maar ook niet met een kerel die je in een disco hebt leren kennen en waar je eigenlijk 0,0 gevoelens voor hebt en andersom dito.
Bij sex (en vooral bij de eerste keer) moet het in mijn ogen draaien om liefde en niet op platonische lichamelijke lusten....
Ik vind het ook fijner als seks draait om liefde. Maar als het bij iemand NIET draait om liefde, maakt dat dan van diegene automatisch een slet? Ik vind dát zo'n rare denkwijze. Dat het op de een of andere manier als 'beter' wordt beschouwt als je wacht tot je veel van iemand houdt, dan wanneer je je eigen pleziertje achterna gaat.
En dan is dat niet alleen voor jezelf, maar ook voor de naam die je krijgt. Tis toch
'.
Ik zie niet in waarom seks zo speciaal zou moeten zijn. Seks is iets doodnormaals, iets wat je genot kan verschaffen. Ik snap ook niet waarom het op zo'n voetstuk wordt gezet.
zo naief zijn om te denken dat liefde alles overwint