ik leg voor mezelf de lat altijd te hoog! deze keer ook. had op het eind een slecht gevoel over.... maar die man ging zitten... en begon te lachen! en zei dat ik geslaagd was!
wauw man! me instructeur is echt super goed!!!!! ga volgende week ff langs
Engelstjes gefliciteeeerd! Vertel vertel hoe ging je rit?
Jennn succes
swoeky
Geplaatst: 28-01-09 13:01
zo ben ik weer een keer na lange tijd.
pff,helluppp!!! word gek van mezelf morgen TTT en loop me er zo zenuwachtig over te maken, ik heb na al die tijd nog steeds het parkeren niet door de rest lukt me wel alleen dat niet. mijn instructeur zegt al maakt je niet te druk, het is maar een toets, tsja dat is misschien ook wel zo maar wil toch ook wel graag vrijstelingen halen. en dan ook nog eens straks nog rijles waar ik ook opeens zenuwachtig voor ben pff word echt gek van mezelf vandaag
verder voor alle mensen die met theorie en praktijk geslaagd zijn: gefeliciteerd!!
Marloe_
Geplaatst: 28-01-09 13:53
EngeltjeS : Gefeliciteerd !
Jennnnn: Waarschijnlijk zit je nu al bijna in de auto maar toch; Succes!
haha swoekey die tussentijdse toest stelt echt echt niks voor hoor !
krisjje
Geplaatst: 28-01-09 15:58
ik ben afgelopen maandag geslaagd, gelukkig! Ik was namelijk al 2 keer gezakt... ik zag het eigenlijk niet eens meer zitten, maar ben gewoon geslaagd!!! Maar ik merk wel, dat hoe vaker je moet afrijden, hoe zenuwachter je wordt.... deze keer had ik al helemaal dat als ik stil stond met m'n kopeling ingetrapt, ging mijn been helemaal trillen.. echt erg maarja..
even kijken of ik nog een tip heb voor jullie, ik denk dat de meeste tips wel al zijn geweest.... - heel goed kijken, vaak binnenspiegel!!!!!!!!!!!! en ook je buitenspiegels - bij inparkeren gaat het er niet om of je recht in het vak komt te staan, maar of je goed let op het overige verkeer!! Hou je daar dus meer mee bezig!!! Dus ook bijvoorbeeld bij een omkeer opdracht en achteruit een bochtje omrijden! - gewoon rijden zoals je altijd in de les ook rijdt... dus niet juist vroeg of laat gaan schakelen, gewoon op je gevoel rijden! - Zorg dat je met je instructeur de examenroutes al een beetje kent, dus dat je weet wanneer je moet afslaan bijvoorbeeld, of waar er een zijstraat is.... - en hihi wat ik had, mijn tomtom in de auto deed het niet dus als je dat net zoals mij erg moeilijk vind, gewoon zeggen dat hij het niet doet.... (maar bij mij was dat ook echt het geval)
In ieder geval, voor de mensen die nog moeten afrijden! HEEL VEEL SUCCES!!
GRrr ik zit helemaal met iets mooi`s ik sta nog ingeschreven bij 1 van de 2 rijscholen waar ik hiervoor gelesd heb en gisteren bij de ene geweest die laat vandaag weten of ik bij haar nog in geschreven staat anders is het bij de gene die mij opgelicht heeft.PFF! Zolang ik niet uitgeschreven ben kan ik niet afrijden dus straks kan ik misschien niet eens afrijden!
Kimberleij
Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-09 16:25
@ jennnn - balen zeg
@ krisjje - Nog gefeliciteerd!
@ engeltjes - Gefeliciteerd
@ kimmie - He das verrot zeg Kan dennis dat niet met het cbr regelen??? ik hoorde dat zoiets wel kon, voor als dat bij mij ook het geval was
iuk zou bij jou ook maar even na vragen of je oude rijschool je wel uit geschreven heeft kim! Jaa ik heb cbr gebeld maar hun zeggen ja moet je een brief schrijven blabla!
oeii gaat het rijden dan wel goed. Vraag is aan hem hoe je het doet of die enig idee heeft wanneer je affrijden mag
renate85
Geplaatst: 28-01-09 16:35
17 Februari ben ik de pineut
1 keer met de instructeur een les gereden zoals dat ook gedaan gaat worden met het examen. Vanaf het cbr naar het ziekenhuis en weer terug... Normaal gaat die weg helemaal prima.. maar ze had me nu toch een waslijst met punten opgeschreven Kijken..opletten op zijstraten,spiegels,snelheid enz enz
Iemand nog een tip voor een goed kalmerings middel? Aangezien ik als in de stress schiet zodra het woord examen valt en dan dus ineens alles fout gaat