ik heb ooit eens mijn pony helemaaf geknipt tot op mijn hoofd zeg maar.... Dus na een maand of 2 had ik stekels op mijn voorhoofd terwijl de rest mooi op lengte was... Daar kon de kapper ook niks meer mee hihi. (ow ja ik was 12 ofzo maar had opeens zo genoeg van dat haar voor me ogen )
Vio
Geplaatst: 23-01-09 14:14
Hihi,
mijn dag is weer goed. Ik heb er echt om moeten lachen. Gelukkig is het resultaat van de kapper een heel erg hip kapsel!
melaniepk
Geplaatst: 23-01-09 14:31
Mijn dochter kwam net vragen waarom ik zo moest lachen.... ik vertelde het, zegt ze MAM dat heb jij ook is bij mij gedaan he ? Toen mijn dochter luisjes in haar heeeeele lange haar had, besloot ik dat het tijd was om er ietsie af te knippen zodat het wassen en kammen makkelijker zou gaan Dus vroeg haar of ze hetzelfde haar als clover wilde in totaly spies Tuurlijk wilde ze dat.... alleen toen ze in de spiegel keek gilde ze:
MAM IK BEN NU ALEX !!!!! (erg kort dus)
Ik wilde het recht hebben, maar dat duurde een cm of wat
Vind jou creatie overigens wel heel bijzonder hoor en dat hoofd van je dochter op de verknipte foto, ze kijkt echt zo trots
En zouden de meeste verknipte kinderen bij de kapper echt zelf aan hun haar hebben gezeten ? of zouden er meer mamsjes zoals ons zijn ?
Mijn mama knipte jaren mijn haar met pony en nu knip ik het geregeld zelf Zo moeilijk is het toch niet?
jenne
Geplaatst: 23-01-09 15:57
En mijn vader zich maar afvragen waarom het kapsel van mijn broertje niet recht wou worden toen hij hem op de schommel knipte... Leek hem wel handig want dan had je geen haren binnen liggen.
Vind het echt een geweldig topic, heb zo hard moeten lachen om de foto's. Erg leuk geschreven en netjes opgelost door de kapster. Ik speelde nog met het idee om mijn zoontje iets bij te knippen, het begint iets over zijn oren te hangen maar ik geloof dat het verstandiger is dat ik het maar niet doe!