Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:Siets schreef:Ja dat wil ik dan inderdaad ook wel eens weten. Die van mij is 18 jaar oud en ik heb nog nooit anders gedaan. Gewoon lekker blijven warmdraaien dus
En hoeveel jaar heb jij je rijbewijszie dat je 21 bent.
Leliev schreef:Citaat:Bieden meer bescherming dan andere oliën tijdens de kritische koude start
Superieure prestaties bij extreem koude start
Motorolie is tegenwoordig het probleem niet meer bij de koude start..
Huertecilla schreef:Hoe kouder hoe minder goed. Als jij op basis van verkooptekst van een fabrikant denkt dat het goed genoeg is, prima; jouw auto
Chiqa schreef:Siets nog even een ding, knap dat jij kan beoordelen war voor diploma's ik hier boven de openhaard heb hangen
__Nathalie__ schreef:op welke termijn merk je dat aan je auto dan ?
en ziet met dat tijden apk etc?

Chiqa schreef:En wbt de motorslijtage dat is een lanngzaam proces, maar onomkeerbaar. Je zult het kunnen gaan merken aan je olievebruik wat omhoog gaat.
Shadow0 schreef:Maar dat is voor de meeste autobezitters toch geen punt?
__Nathalie__ schreef:op welke termijn merk je dat aan je auto dan ?
en ziet met dat tijden apk etc?
Je kan ze nog steeds in één keer meetbare (compressiedruk) schade bezorgen door verregaande lompheid.
Da's pas slecht voor je auto!
IKbenEllen schreef:AfBORSTELEN???Da's pas slecht voor je auto!
Siets heb jij een 1.8 2H of een pierburgje? Shadow0 schreef:Chiqa schreef:En wbt de motorslijtage dat is een lanngzaam proces, maar onomkeerbaar. Je zult het kunnen gaan merken aan je olievebruik wat omhoog gaat.
Maar dat is voor de meeste autobezitters toch geen punt? ....
En daarnaast is een auto een gebruiksvoorwerp.
Bandida schreef:IKbenEllen schreef:AfBORSTELEN???Da's pas slecht voor je auto!
Ja? maar wat moet ik dan anders??
Shadow0 schreef:Alleen denk ik dat hier in het topic toch vooral mensen komen die hun auto gewoon gebruiken om van A naar B te komen en die niet om kwart over 7 hun autoruiten staan te krabben uit liefhebberij
Neonlight schreef:En als je geen airco hebt? Gewoon de kachel op koud en de ventilator laten draaien? Of ook de ventilator uit?

Huertecilla schreef:Er wordt gevraagd wat béter is. Béter is even de tijd geven bij een echt koude start.