Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Inoterry schreef:Er is zelfs iemand geweest die een speciale draagtas had gemaakt voor zijn deense dog. Alleen de poten en de kop stak er nog uit. Maar hij was verpakt, en mocht mee
.
deze trein gaat nog naar Rotterdam 

Chrissie_ schreef:Vanmiddag in de trein Groningen-Meppel-Wolvega. En een lekkerding tegenover mij .. dan is het wel fijn om in de trein te zitten

Wel twee keer flink moeten rennen, doe ik tenminste ook weer wat aan de conditie 

MarrieLeen schreef:Haha Unwritten, die conducteur had ook bijna vakantie zeker.
. Zelfs met kerst, oud en nieuw
. 
daffieduck83 schreef:afgelopen dinsdag was er op station Gouda een levende kerststal, moest naar mijn fiets en zag een kameel staan, dacht eerst dat ik gek was geworden.
Toen ik nog op kamers woonde reisde ik altijd samen met een studiegenootje die altijd haar konijn mee nam.
Die heb ik gemist dan.. Stond ie aan de stadskant zeker?
*.
*.
*
. Bij deze heb je je eigen glazen ingegooid
*
. (Ze begon trouwens behoorlijk wat zinnen met de woorden "ik vind dat".) Hierop wil ik haar uitleggen dat ik ook niet ga vertellen hoe ik haar werk moest doen. Maar dat vond zij niet goed, ik moest me maar niet zo druk maken
.
.
) shoppen in Antwerpen en dan reizen met de trein doen we niet zomaar nog eens
). Heel de kudde weg en toen vroegen wij hem of hij wist of er toevallig nog iets extra's in werd gezet of wanneer de volgende trein ging, dat was niet zo en dus hebben wij hem nog even succes gewenst en zijn ons blaadje wezen invullen.
.
.
wat een mens zeg
Kan me de slappe lach bui ook best wel voorstellen