Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
lom hou je rustig

lonneke schreef:ik heb een open keuken en heb daar geen verwarming. en ik ga nu ff naar de douche om te kijken of ie daar zit, maar volgens mij heb ik die niet. ik ben ook bij de bovenbuurman geweest, die heeft nergens last van. dus dat het van het dak afkomt, die kans word steeds kleiner als hij het niet hoort.
toen wisten we dus waar dat gepiep vandaan kwam
sans6 schreef:Komt er vandaag iemand langs van de Woningbouwvereniging Lonneke?
Martine1702 schreef:Ik ben zelf christen, ik weet natuurlijk niet of jij ook wilt bidden, maar ik geloof dat God je er wil steunen als je daarom bid, en dat kwade dingen nooit sterker kunnen zijn dan God. Ik hoop dat dat je helpt

Martine1702 schreef:Ook respect voor jou hoorIk ken wel 'gevallen' waarbij 'enge geluiden/dingen' wel degelijk weggingen, maar daar bedoel ik ook niet mee dat dat altijd gebeurt, en het is natuurlijk je eigen keus of je gelooft dat God dat doet of dat het toevallig op dat moment verdwijnt. En natuurlijk is het goed dat de TS iemand om hulp vraagt, heel goed zelfs, maar een combinatie van beide lijkt mij ook heel goed. Maar nogmaals, daar wil ik niemand wat mee opdringen
En Lonneke, vind het super dat je het zo goed aanpakt! Kunnen we nog wat van leren
En als de TS hier baat bij zou hebben, moet ze dat ook zeker doen!
Ik hoop gewoon voor dr, dat het snel boven water komt.
Samy schreef:Bij ons gaat af en toe, zomaar uit het niets, een lamp uit (die staat op een schakelaar, dat je met 1 druk op de knop alle lampen uit kan doen) en het is ook echt maar 1 lamp!
Wij maken er nu een geintje van dat het "Oma" is en besteden er verder geen aandacht aan, maar ben erg benieuwd wat er bij jou uit komt!

Kun je inderdaad niet proberen het geluid op te nemen ( met een filmfunctie op een digitale camera desnoods, of je telefoon ) en het laten horen hier? Ik moet moeite doen me in te denken hoe het klinkt. Is het erg hard, of normaal? En hoor je echt kreten, zoals HELP of geen verstaanbare woorden? Zijn het korte kreten of is het één lange haal..
Dat soort vragen gaan er bij mij door mijn hoofd.