getver, er gebeuren hier rare dingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

holly

Re: getver, er gebeuren hier rare dingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:55

Heb je al met je oor tegen het ventilatie rooster gehangen?
Weet je echt 1000% zeker dat het daar uit komt?
Wat staat/hangt/ligt er rondom je ventilatierooster? Heb je daar je oor ook al tegen aan gehouden?

Echt even doen hoor. Gewoon je oor overal bij houden om heel precies aan te kunnen geven welk ding in je huis dat geluid maakt.

Je hoort het dus als je in de woonkamer bent, maar hoor je het ook als je aan de andere kant van de muur gaat luisteren?

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:58

Ach gut lom hou je rustig
kan je niet bij iemand anders slapen op de kamer ofzo? en morgen alles op alles zetten om het uittezoeken?

sterkte meis Ach gut

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 00:06

allemaal weer bedankt. ik ga zo mijn mandje maar eens opzoeken en hopen dat ik morgen wat meer weet. ik ga inderdaad alles op alles zetten om erachter te komen. bang ben ik al niet meer maar vind het gewoon wel een enorm klote geluid.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 00:15

Weltrusten Lonneke. Er moeten gewoon wat mensen komen om je te helpen hiermee. Als er morgen geen monteur kan komen dan bel je gewoon je begeleider en dan moet die maar eens even komen.

Twee mensen vinden meer dan één.

Ik blijf het super vinden zoals jij ermee omgaat. Knap hoor !! Ja

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 00:19

Goed zo! Beter wat rationele vechtlust om de oorzaak te achterhalen dan angstig zitten wezen.

Het zit duidelijk in 1 muur en dat moet dus iets mechanisch zijn in die muur (buizen, electra etc). Iets anders kan het echt niet zijn. Morgen verder met de speurtocht.

Slaap lekker Dromen

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 00:21

jij ook welterusten. er moet zeker wat mee gedaan worden, al ben ik nu wat rustiger eronder. ik ben ook heel blij met hoe het momenteel met me gaat. ik pak alles goed op en blijf behoorlijk stabiel. ben stiekum toch wel trots op mezelf. Haha!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 00:30

Okee dan nu lekker slapen Dromen

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 08:25

goeiemorgen lon, lekker geslapen?

vind t echt supewrknap hoe je ermee omgaat!
enne je mag ook zeker trots op jezelf zijn hoor!!

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 08:35

lonneke schreef:
ik heb een open keuken en heb daar geen verwarming. en ik ga nu ff naar de douche om te kijken of ie daar zit, maar volgens mij heb ik die niet. ik ben ook bij de bovenbuurman geweest, die heeft nergens last van. dus dat het van het dak afkomt, die kans word steeds kleiner als hij het niet hoort.

Je bovenbuurman hoeft er ook geen last van te hebben.
het kan zijn dat jij veel scherper gehoor hebt en andere toonhoogtes kan horen dan hem.

(Zoals zo'n ding die gemeentes inzetten voor hangjongeren bijvoorbeeld, dat geeft ook een toon die alleen jonge mensen kunnen horen. En die telefoon beltoon die precies op de frequentie zit die oudere mensen niet kunnen horen)

Het zou dus best kunnen dat jij het wel hoort, maar een ander persoon niet.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 09:09

Komt er vandaag iemand langs van de Woningbouwvereniging Lonneke?

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 09:35

Ik had ook zoiets...

Wat bleek nou, het deurtje van mijn vriezer wil zo af en toe niet goed sluiten en begint dan van die 'zuig/piep'geluiden te maken.

En je vriend is vast een beetje doof dat hij hogere tonen niet kan horen Knipoog

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 10:17

haha schiet me net iets te binnen, als wij in de keuken zaten hoorde we altijd iets piepen en wisten niet wat 't was...
muizen vallen maar eens op gezet e.d..
daarna niks meer van gehoord. totdat me vader eens de plint van het aanrecht boven de vloer wegtrok en we 'n skeletje van 'n muis zagen liggen Nagelbijten / Gniffelen toen wisten we dus waar dat gepiep vandaan kwam Nagelbijten / Gniffelen

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 11:46

sans6 schreef:
Komt er vandaag iemand langs van de Woningbouwvereniging Lonneke?

ik hoop t wel. ik zou terug gebeld worden wanneer ze langskomen.
ik heb gelukkig weer heerlijk geslapen. ben net wakker.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 13:40

Nou fijn dat je op je slaapkamer niets hoort.
Ik geloof ook niet dat dit iets bovennatuurlijks is hoor. Het zit op 1 plek.. een geest zou overal in gaan zitten..
tenminste dat lijkt mij logica..

maaree lonneke gewoon plat bellen die lui hoor! je zit nu al een paar dagen te wachten! Ze moeten maar gewoon even langs komen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 13:42

Martine1702 schreef:
Ik ben zelf christen, ik weet natuurlijk niet of jij ook wilt bidden, maar ik geloof dat God je er wil steunen als je daarom bid, en dat kwade dingen nooit sterker kunnen zijn dan God. Ik hoop dat dat je helpt Knipoog

precies!!
heb er zelf ook ervaring mee en dit heeft zeker geholpen (ik geloof ook zelf maar dat maakt niets uit, bidden kan altijd en overal)

piewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 14:06

al nieuws?? Heb het hele topic net doorgelezen...Ik vind het super hoe je erzelf mee omgaat. Menig ander was denk ik al geheel in paniek geweest. Toppie hoor!!!

Ik hoop dat je er snel achter komt waar het vandaan komt. In de muur lopen daar ook waterleidingen van de kraan voor de Keuken??

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 14:24

ik heb ook respect voor hoe je ermee omgaat, ik was waarschijnlijk helemaal gek geworden. Respect voor jou echt waar!!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 16:20

Martine1702 schreef:
Ook respect voor jou hoor Knipoog Ik ken wel 'gevallen' waarbij 'enge geluiden/dingen' wel degelijk weggingen, maar daar bedoel ik ook niet mee dat dat altijd gebeurt, en het is natuurlijk je eigen keus of je gelooft dat God dat doet of dat het toevallig op dat moment verdwijnt. En natuurlijk is het goed dat de TS iemand om hulp vraagt, heel goed zelfs, maar een combinatie van beide lijkt mij ook heel goed. Maar nogmaals, daar wil ik niemand wat mee opdringen Lachen

En Lonneke, vind het super dat je het zo goed aanpakt! Kunnen we nog wat van leren Knipoog

Dat kan ook goed hoor, maar het is ook maar net wat je gelooft toch. Lachen En als de TS hier baat bij zou hebben, moet ze dat ook zeker doen! Ja Ik hoop gewoon voor dr, dat het snel boven water komt.

@TS: Ik ben echt zo benieuwd wat het is. Vind het knap dat je nog niet je spullen gepakt hebt en ergens gaat logeren, dat had ik namelijk allang gedaan Clown
Succes er mee, en zet lekker een muziekje op ofzo!

Karen_enter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 16:30

Wauw heb zonet weer 2 pagina's doorgelezen en echt vervelend dat het geluid nog niet gevonden is.
Gelukkig ben je niet meer bang anders zou het natuurlijk nog vervelender zijn voor je!
Hopelijk komen die mannen nu eens je huisje onderzoeken, word toch wel eens tijd!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 16:35

Ik hoop dat er inmiddels iemand bij je langs is geweest!

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 17:15

Samy schreef:
Bij ons gaat af en toe, zomaar uit het niets, een lamp uit (die staat op een schakelaar, dat je met 1 druk op de knop alle lampen uit kan doen) en het is ook echt maar 1 lamp!
Wij maken er nu een geintje van dat het "Oma" is en besteden er verder geen aandacht aan, maar ben erg benieuwd wat er bij jou uit komt!

Whaha dat doen wij ook in het huis van mn ouders. Mijn moeder gelooft daar heilig in en ik een beetje. Mn vader natuurlijk niet maar die speelt het mee. Ik geloof trouwens niet dat het mn oma is hoor maar ik speel wel mee.
op een gegeven moment zaten we in de huiskamer met die lamp uit. Die lamp ('oma' haha) gaat dus wel eens ineens op zijn felst aan, en dan na een tijdje weer uit. Op dat moment kan je er aan draaien wat je wilt maar hij gaat niet uit.
Dus die lamp gaat aan en weer uit, Oma dus. We kregen een discussie dat die lamp wel of niet Oma zou zijn. Dus ik na een tijdje de proef op de som: ik riep keihard naar die lamp: "Omaaaa, vind je deze ring mooi???" Gaat ie lampgelijk aan!!! Wha! dat was heel stom toeval.... of??

Nou Lonneke, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor. We kunnen ons meestal erg bang maken om niks. Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 17:24

je oma had in ieder geval wel humor Tong uitsteken

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 17:35

Haha ja blijkt Knipoog

Hey Lonneke, je hebt het over geklop maar vooral gegil. Iets mechanisch wordt nu weer uitgsloten omdat het in de muur zit... maar is het steeds hetzelfde geluid? Hetzelfde soort gegil? Of iedere keer anders? Want als het steeds maar weer hetzelfde geluid is, moet je denk ik toch maar aan iets mechanisch denken. En je buren horen ook niks?

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 18:17

Jeetje, net het hele topic gelezen. Wat een vervelend probleem zeg. Scheve mond Kun je inderdaad niet proberen het geluid op te nemen ( met een filmfunctie op een digitale camera desnoods, of je telefoon ) en het laten horen hier? Ik moet moeite doen me in te denken hoe het klinkt. Is het erg hard, of normaal? En hoor je echt kreten, zoals HELP of geen verstaanbare woorden? Zijn het korte kreten of is het één lange haal.. Lachen Dat soort vragen gaan er bij mij door mijn hoofd.

CV-ketel en wind problemen is suizen, kloppen, tikken en gieren, maar als het echt gíllen is, lijkt het me sterk dat het zoiets is. Ik ben erg benieuwd! Ik vind overigens ook dat je het goed aanpakt! Succes ermee!

ellepelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 18:19

het is niet het geluid van Q-Music,maar het geluid van Lonneke ROFL

ben wel benieuwd hoor,denk toch een fluitende leiding ofzoiets