Sigaretten wéer duurder: €1 p/p

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vala

Re: Sigaretten wéer duurder: €1 p/p

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:12

Over dat soort zaken kun je uberhaupt niet oordelen vind ik en daar gaat het hier ook helemaal niet over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:13

Adil18 schreef:
Maar meestal rookten dat soort mensen al eerder! Ik vind zelfmoord vaak vreselijk laf, daar niet van, maar je kunt zelfdoding onder psychische druk niet vergelijken met een heel bewust gekozen langzame zelfdoding :?

nounou dat is ook niet standaard zo hoor..

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:13

Beaux schreef:
Over dat soort zaken kun je uberhaupt niet oordelen vind ik en daar gaat het hier ook helemaal niet over.

Dus de prijzen zijn niet verhoogd om mensen van een beuwst gekozen langzame zelfdoding af te houden? Haha! Knipoog

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:14

Adil18 schreef:
Beaux schreef:

Dus de prijzen zijn niet verhoogd om mensen van een beuwst gekozen langzame zelfdoding af te houden? Haha! Knipoog

niet iedereen die rookt gaat dood aan de gevolgen ervan hoor Knipoog

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:16

Hopelijk niet he!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:16

Adil18 schreef:
Beaux schreef:

Waarom ga je zo zwaar offtopic? Ik denk dat ik maar eens ga temmen,
het gaat hier over de prijs van een pakkie sigaretten, totaal niet over zelfmoord,
offtopic dus.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:18

LimaMambo schreef:
Adil18 schreef:

niet iedereen die rookt gaat dood aan de gevolgen ervan hoor Knipoog

Veel wel Knipoog

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:18

Chiqa schreef:
Adil18 schreef:

Waarom ga je zo zwaar offtopic? Ik denk dat ik maar eens ga temmen,
het gaat hier over de prijs van een pakkie sigaretten, totaal niet over zelfmoord,
offtopic dus.

Dat is mijn verklaring voor de prijsverhoging, niet off-topic dus...

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:21

Adil18 schreef:
Veel wel Knipoog

en veel gaan er ook dood door auto ongelukken.. auto's ook maar onbetaalbaar maken?

en wie zegt dat die mensen daadwerkelijk dood zijn gegaan aan roken of aan mee roken? ik denk dat door al die uitlaatgassen ook aardig wat longetjes zwart zijn geworden.. en wat denk je van asbest? ook allemaal grote gevolgen voor de longen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:10

LimaMambo schreef:
Adil18 schreef:
Veel wel Knipoog

en veel gaan er ook dood door auto ongelukken.. auto's ook maar onbetaalbaar maken?

en wie zegt dat die mensen daadwerkelijk dood zijn gegaan aan roken of aan mee roken? ik denk dat door al die uitlaatgassen ook aardig wat longetjes zwart zijn geworden.. en wat denk je van asbest? ook allemaal grote gevolgen voor de longen

Asbest is inmiddels verboden, daar gaan de sigaretten ook aardig op aan gelukkig. En dat sprookje over het feit dat men geen bewijs heeft voor het dood gaan aan sigaretten is maar al te vaak bewezen. En van mij mogen ze het pakje sigaretten net zo duur maken als een auto hoor ROFL

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:12

LimaMambo schreef:

Heb je nu echt zulke oogkleppen op of doe je nu alsof?

Echt kul om deze dingen erbij te halen, maar goed, de waarheid is niet leuk. Ik zie wel vaker kwade rokers als ik begin over "longenbroodje", "kankerstikkie" of "gewilde dood"...

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:17

Adil18 schreef:
LimaMambo schreef:

Echt kul om deze dingen erbij te halen, maar goed, de waarheid is niet leuk. Ik zie wel vaker kwade rokers als ik begin over "longenbroodje", "kankerstikkie" of "gewilde dood"...

nee hoor geen oogkleppen.. weet best dat het slecht is.. net zoals er zoveel andere dingen ook slecht zijn
maar laat mij, als roker, lekker genieten van mijn sigaretje...ik val daar toch niemand mee lastig? wij mogen al nergens meer binnen komen... hou het daar dan bij en ga er niet nog eens een belachelijke verhoging op gooien! en als je het dan toch doet, die het dan op ALLE slechte dingen!!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:18

LimaMambo schreef:
Adil18 schreef:

nee hoor geen oogkleppen.. weet best dat het slecht is.. net zoals er zoveel andere dingen ook slecht zijn
maar laat mij, als roker, lekker genieten van mijn sigaretje...ik val daar toch niemand mee lastig? wij mogen al nergens meer binnen komen... hou het daar dan bij en ga er niet nog eens een belachelijke verhoging op gooien! en als je het dan toch doet, die het dan op ALLE slechte dingen!!

Alleen kan het niet op ALLE slechte dingen zo makkelijk als op sigaretten, dat is geoon echt jullie pech. Nier meer en niet minder dan dikke vette pech.... Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:20

LimaMambo schreef:
en als je het dan toch doet, die het dan op ALLE slechte dingen!!

Gaat ook wel gebeuren alleen niet zoals in de sprookjes die Slimmerik verteld, even duur als een auto Huilen van het lachen

LimaMambo schreef:
lekker genieten van mijn sigaretje..

Presies, niets mis met een tevreden roker, en laat mij ook niet uitschelden hoor Adil18 met kankerzooi dit en dat, gebrek aan sympathie en opvoeding noem ik dat kan ook wel op een andere toon hoor Knipoog

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:24

Chiqa schreef:
Presies, niets mis met een tevreden roker, en laat mij ook niet uitschelden hoor Adil18 met kankerzooi dit en dat, gebrek aan sympathie en opvoeding noem ik dat kan ook wel op een andere toon hoor Knipoog

Gebrek van opvoeding is het wanneer men een persoon wil beoordelen op een enkele uitspraak! Een sigaret is voor mij een kankerstikkie omdat het de kans op kanker wezenlijk verhoogd. het heeft helemaal niks met uitschelden te maken (immers val ik de rokers nergens persoonlijk aan), het enige wat ik doe is sigaretten een andere naam geven en het roken opzich noem ik een langzame zelfdoding. Wat is er mis mee dat ik dit zeg? Is het dan niet waar?

En waarom moet ik sympathie met een roker hebben? Omdat hij verslaving een beslissende factor laat zijn in zijn leven i.p.v. verstand? Kom nou....

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:25

Chiqa schreef:
LimaMambo schreef:
en als je het dan toch doet, die het dan op ALLE slechte dingen!!

Gaat ook wel gebeuren alleen niet zoals in de sprookjes die Slimmerik verteld, even duur als een auto Huilen van het lachen

LimaMambo schreef:
lekker genieten van mijn sigaretje..

ach.. zeg soms ook wel eens als ik een peuk opsteek: kanker komt niet vanzelf aanwaaien he Tong uitsteken (hans teeuwen)
maar als een niet roker dat zegt kan ik het een stuk minder hebben.. vooral omdat er dan een hele preek achteraan komt hoe slecht het wel niet is.. uhmmm alsof ik de schreeuwende letters op mijn pakje niet kan lezen Huilen van het lachen

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:27

Adil18 schreef:
Chiqa schreef:

Gebrek van opvoeding is het wanneer men een persoon wil beoordelen op een enkele uitspraak! Een sigaret is voor mij een kankerstikkie omdat het de kans op kanker wezenlijk verhoogd. het heeft helemaal niks met uitschelden te maken (immers val ik de rokers nergens persoonlijk aan), het enige wat ik doe is sigaretten een andere naam geven en het roken opzich noem ik een langzame zelfdoding. Wat is er mis mee dat ik dit zeg? Is het dan niet waar?

En waarom moet ik sympathie met een roker hebben? Omdat hij verslaving een beslissende factor laat zijn in zijn leven i.p.v. verstand? Kom nou....

no offence.. maar leven is langzame zelfdoding.. niet alleen roken Knipoog
iedereen gaat een keer dood.. dat is een ding wat voor 100% vast staat.. de vraag is alleen hoe.. de een aan roken en de ander aan een ongeluk..
Laatst bijgewerkt door Limanade op 24-11-08 18:27, in het totaal 1 keer bewerkt

CeesRinko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:27

Ben het eens! ik vind het ook belachelijk!

Wil zowieso gaan stoppen nu, maar das moeilijk ... Bloos

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:28

LimaMambo schreef:
iedereen gaat een keer dood.. dat is een ding wat voor 100% vast staat.. de vraag is alleen hoe.. "{ de een aan roken en de ander aan een ongeluk..

Daarom hoef je het proces niet te versnellen? Bovendien is je defenitie van zelfdoding niet helemaal juist volgens mij....

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:31

Adil18 schreef:
LimaMambo schreef:
iedereen gaat een keer dood.. dat is een ding wat voor 100% vast staat.. de vraag is alleen hoe.. "{ de een aan roken en de ander aan een ongeluk..

Daarom hoef je het proces niet te versnellen? Bovendien is je defenitie van zelfdoding niet helemaal juist volgens mij....

heel simpel.. je leeft om dood te gaan..
en hoe iedereen zijn leven leeft.. moeten we toch allemaal zelf weten?
als ik 5 jaar korter leef omdat ik rook.. daar merk ik toch niks van??
ik zou echt niet op mijn sterfbed zeggen: goh.. als ik niet had gerookt dan was ik nu 5 jaar ouder geworden..

lekker boeiend.. Clown

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:38

Ik rook niet, maar vind het wel erg belachelijk Nagelbijten / Gniffelen
Het stijgt nu wel echt heeel erg!

Krijg gelukkig wel een hoop reacties van mensen die zeggen dat ze nu toch echt eens moeten gaan stoppen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:39

LimaMambo schreef:
maar als een niet roker dat zegt kan ik het een stuk minder hebben.. vooral omdat er dan een hele preek achteraan komt hoe slecht het wel niet is.. uhmmm alsof ik de schreeuwende letters op mijn pakje niet kan lezen Huilen van het lachen

Presies Lachen Laat em niet uitschelden voor kanker troep dit en dat, kom zeg zo gaan we niet met elkaar om.
De discussie, weet je wel hoe slecht het voor je is komt íetsje intelligenter en sympathieker over, niet dat
ik heb spannend vind oid, zijn wel ergere dingen in de wereld Lachen

LimaMambo schreef:
als ik niet had gerookt dan was ik nu 5 jaar ouder geworden..

lekker boeiend.. Clown

Ik moet er ook niet aan denken om rillend en kwijlend in mn eigen uitwerpselen mijn oude dag mee te moeten maken omdat ik ó zo frustie bang voor een peukie zou moeten zijn. Pling
Ik kan iig zeggen dat ik geleefd heb zonder dr een ander lastig mee te vallen.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:50

slimmerik schreef:
Asbest is inmiddels verboden, daar gaan de sigaretten ook aardig op aan gelukkig. En dat sprookje over het feit dat men geen bewijs heeft voor het dood gaan aan sigaretten is maar al te vaak bewezen. En van mij mogen ze het pakje sigaretten net zo duur maken als een auto hoor ROFL

Waarom zou het leven voor jou zoveel waardevoller zijn zonder sigaretten? Snap ik ff niet, maar gelukkig weet je zelf ook wel dat het je enkel om het dwarsliggen te doen is Haha!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 20:55

LimaMambo schreef:
heel simpel.. je leeft om dood te gaan..
en hoe iedereen zijn leven leeft.. moeten we toch allemaal zelf weten?
als ik 5 jaar korter leef omdat ik rook.. daar merk ik toch niks van??
ik zou echt niet op mijn sterfbed zeggen: goh.. als ik niet had gerookt dan was ik nu 5 jaar ouder geworden..

lekker boeiend.. Clown

De waarheid inzien is moeilijk als het je niet uitkomt, dat bewijs jij wel weer.... Rolleyes

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:12

Het ging hier oorspronkelijk om de prijsstijging van sigaretten. Aangezien het daar al een poosje nog maar half over gaat en mensen persoonlijk worden plaats ik hier een slotje.