Nog meer drama!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: Nog meer drama!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 17:05

Nou weetje.
Ik had gewoon gestuurd:
Hee Geert! Hoe gaat het met je? Lang niet gesproken. Liefs, Janine
En nu krijg ik dit terug.
Natuurlijk wil ik graag met hem praten, maar daarmee maak ik het moeilijk voor mezelf.
Ik wil hem gewoon zien, leuk afspreken. Maar dat durf ik echt niet te doen. Zeker niet na dit smsje. Ik zie wel wanneer ik hem weer zie.
En tegelijkertijd hoop ik dat hij zegt: "Ga je morgen mee daar en daar heen?"
Want hij heeft die dienst tot maandag.

Ik weet niet wat ik moet terug sturen. Of ik uberhaupt wat terug moet sturen.

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:06

ik zou het ook even laten besinken.. En dan zien wat je terug stuurt en of je nog iets terug wilt sturen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 17:06

Evelijn schreef:
Nee hoor, je kan hem gerust ook een paar dagen laten wachten of helemaal niks terug sturen. De keus is aan jou.
Het is niet echt het sms-je van een man die terug wil komen op z'n keuze. Het is nogal neutraal.

Nee, daarom!
En tegelijkertijd zegt hij dat hij 24-uurs dienst heeft. En vraagt hij of ik vanavond nog op stap ga.
Als ik niet op stap ga, zou hij kunnen vragen of ik bij hem kom. Bij wijze van spreken.
Kan ik niet. Maar hij kan ook morgen wat willen afspreken.
Weetje, ik weet het gewoon niet meer.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 17:13

Het watje van de klas is ook weer terug hoor.
Zit al bijna weer te janken.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:17

Tja.. Janine... wat wil jij? Zonder dat je zijn gedachtes invult... want "Maar hij kan ook morgen wat willen afspreken" dat staat niet in het sms-je. Je moet niet voor hem gaan denken, daar maak je het allemaal moeilijker mee.. daarmee krijg je ook onredelijke verwachtingen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 17:21

Nee, ik weet het.
Wat ik wil?
Hem zien, dan kan ik er vrede mee hebben. Hoop ik.
Maar dat durf ik ook niet met zekerheid te zeggen.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:23

Ok... hem zien... wat stel je daarbij voor? Wat zou dat volgens jou inhouden? "hem zien"

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 17:26

Nou, met hem afspreken.
Ergens heen, een neutrale plek.
Wandelen. Praten.
Iets waar geen verplichtingen aan zitten.
En als ik in zijn ogen heb gezien dat het goed is op deze manier. Dan heb ik er vrede mee.
Want toen we uit elkaar zijn gegaan, zag ik alles behalve 'het is goed' in zijn ogen.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:29

Ok, een gesprek. Waarover zou dat gesprek dan moeten gaan?
Wat bedoel je trouwens met verplichtingen?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 17:34

Verplichtingen wat betreft tijd enzo.
Dat je niet per se zo'n tijd bij elkaar moet zitten. Dat als het niet meer leuk is, je gewoon weg gaat.
Waar over dat moet gaan? Gewoon, hoe het met hem gaat, hoe het met mij gaat. Dat soort dingen.
En als hij nog over ons wil praten, prima.
Ik zal er wel over beginnen, ben ik bang. Maarja.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:37

Waarom ben je daar bang voor dat je over jullie relatie begint als je een gesprek met Geert zou hebben?
Welk doel heb jij voor jezelf met een gesprek?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 17:39

Een gesprek met hem? Gewoon hem aan kunnen kijken en zien dat het zo goed is. Dat het écht klaar is voor hem. Dat kan ik zo niet.
En ik heb aan de telefoon aldoor maar gepraat over onze relatie. En daarmee schrik ik hem alleen maar af.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:40

Maar waarom wil jij zo graag praten over jullie relatie? Wat is jou doel daarmee?

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:42

Janine1990 schreef:
Een gesprek met hem? Gewoon hem aan kunnen kijken en zien dat het zo goed is. Dat het écht klaar is voor hem. Dat kan ik zo niet. En ik heb aan de telefoon aldoor maar gepraat over onze relatie. En daarmee schrik ik hem alleen maar af.

Dat is toch het doel? zodra ze dat ziet kan ze het waarschijnlijk afsluiten..Zo begreep ik het tenminste, omdat ze nu de hele tijd het gevoel heeft dat het nog niet écht over is.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 17:45

Ik wil niet over onze relatie praten. Dat gebeurd gewoon.
Onbewust heb ik er denk ik mee als doel, hem vertellen dat het niet klopt. Hem laten nadenken. Terwijl hij allang heeft nagedacht. Het allang heeft laten zitten.
Ik geloof niet dat hij er over na heeft gedacht.

Wat J_Charissa zegt, zo voel ik me inderdaad. Ik kan niet zeggen dacht het écht over is. Het is wel écht over, dat weet ik ook. Maar het afsluiten....

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:51

Tja.. dat begreep ik ook wel uit de afgelopen 10 pagina's dat jij het niet kan afsluiten. Maar ik vind, ik wil in zijn ogen zien dat het goed is nog wel beetje vaag. En vind het ook beetje vreemd dat je bang bent om over de relatie te praten met hem omdat dat hem zou afschrikken.
Ik snap heel goed dat als jij het niet kan afsluiten dat je dan nog eens met hem wil praten en vind het dan volkomen terecht om het ook over jullie relatie te hebben. Jij hebt net zoveel recht om deze periode in je leven goed af te sluiten als hij.
Als jij een gesprek nodig hebt om het af te sluiten zou ik dat maar gewoon gaan doen. Maar dan moet je wel goed duidelijk hebben wat je wilt weten van hem om het ook echt te kunnen afsluiten en dat je niet achteraf met vragen blijft zitten. (Vandaar mijn irritante vragen Knipoog )

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 17:59

Ik vind je vragen niet irritant hoor! Lachen

Ik ben heel erg gefocussed op ogen, ik kan in iemands ogen zien hoe iemand zich voelt, hoe iemand denkt.
Ik heb in zijn ogen gezien dat hij twijfelde over zijn keuze.
Ik vind je reactie heel lief!! Lachen

Ik denk dat ik straks ofzo ga smsen dat het ook goed met me gaat. En dat ik het jammer vond dat ik niets van hem hoorde, omdat hij wel graag vrienden wilde blijven. Zoiets..
Iemand betere ideeen?

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 18:01

Janine1990 schreef:
Ik vind je vragen niet irritant hoor! Lachen

Ik ben heel erg gefocussed op ogen, ik kan in iemands ogen zien hoe iemand zich voelt, hoe iemand denkt.
Ik heb in zijn ogen gezien dat hij twijfelde over zijn keuze.
Ik vind je reactie heel lief!! Lachen

Ik denk dat ik straks ofzo ga smsen dat het ook goed met me gaat. En dat ik het jammer vond dat ik niets van hem hoorde, omdat hij wel graag vrienden wilde blijven. Zoiets..
Iemand betere ideeen?

Ik zou dat van ''hij wel graag vrienden wilde blijven''
er nog niet inzetten, anders voelt hij zich vast direct aangevallen.. dat zou ik eerder in real life zeggen.
Ik zou gewoon smsen dat alles goed gaat en dat je nog wel/niet uit gaat. En dat je graag nog een x met hem wilt praten.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 18:30

Jaa, daar twijfel ik dus heel erg over.

Een voorbeeld smsje:
Met mij gaat het heel goed. Vanavond niet op stap. Vond het jammer dat ik niets van je hoorde. Dacht dat je nog wel vrienden wilde blijven. Maargoed. X

Zoiets ofzoo..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 20:02

Uiteindelijk mijn relatie in single veranderd op hyves. En zijn foto van m'n hyves gehaald. Lachen

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 09:39

Goedzo! Nog berichtje terug gehad of had je dat ene voorbeel smsje niet verstuurd?
Het is misschien beter als jullie wel gaan praten zodat je dit een plekje kan geven en weer verder kan gaan, want het is niet leuk om er zo telkens mee rond te moeten lopen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 10:50

Voorbeeld smsje niet gestuurd. Ben wat eerder naar een van de meiden gegaan, waar we sinterklaas vierden. Maar ongeveer dit gestuurd: Met mij gaat het heel goed. Vanavond niet op stap. Vond het jammer dat ik niets van je hoorde en je niet meer heb gezien. Wees een beetje lief voor je zusje! X
Nog geen reactie natuurlijk, maar wel een onwijs gave sinterklaasviering gehad.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 14:25

Hij was ineens online!
Dus even gepraat. Ook gevraagd of hij achter dat gedrag van die kameraad zat. Maar dat was dus niet zo.
Nog even gezegd dat het me dwars zat dat ik ineens niets meer van hem hoorde, dat ik het jammer vond dat al zijn beloftes loos waren. En nu is hij weer offline.
Een doei doei (K) gekregen.
Hij heeft het nog wel gelezen... Hopelijk dat hij er nog op terug komt.
Hij zou vanavond misschien nog even online zijn.

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 15:20

Ik heb het hele topic al gevolgd maar hier nog niet gereageerd.
Janine, ik moet zeggen dat ik het idee krijg dat je een beetje heen en weer gaat van 'sterk en onafhankelijk naar 'hem missen en willen bellen oid'?
Niet zo gek ook natuurlijk!

Ik krijg de indruk dat het voor jou helemaal niet afgesloten kan worden zonder een goed gesprek, als jij dat nodig hebt dan zorg dat dat gesprek er komt! Misschien voor hem (en jou) even lastig, maar jij hebt ook het recht om te weten waar het nou precies mis ging, hij mag je best een beetje helpen in je verwerking mijn inziens. Lachen

en naar aanleiding van je laatste post denk ik dat jullie best eens samen op een normale, volwassen wijze kunnen praten over alles wat er gebeurd is. Lachen

Sterkte! Ach gut

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 15:31

Ik las net nog je reactie in het andere topic, voordat ik terug ging naar mijn eigen berichten.
Ik wist meteen al dat je hier ook had gereageerd. Nog voordat ik bij mijn eigen berichten was. Nagelbijten / Gniffelen

En je idee is helemaal juist!
Het ene moment voel ik me beresterk, en het volgende moment ben ik een zielig hoopje tranen.
Ja, ik mis hem verschrikkelijk, en het liefst wil ik hem zo snel mogelijk zien.

Hem net op MSN nog een offline bericht gestuurd, dat ik het gevoel heb net zo te worden behandeld als zijn ex.
Of behandeld? Op een gegeven moment waren we samen op zijn MSN, en was de verkering van zijn ex uit.
Ik merkte dit op, en hij reageerde heel raar: "Ach, boeiend. Al ligt ze dood op bed! Wat kan mij dat schelen!"
En dit heb ik op MSN nog even gestuurd, dat ik het gevoel had dat hij zo dacht. En dat dit er voor zorgde dat ik het zag als 9 weggegooide maanden.
Wil er straks nog een sturen, weet alleen even niet meer wat ik ook weer precies wilde sturen.

Ik hoop dat hij nog met me wil praten, hij is in ieder geval niet boos op me. En die kameraad heeft niet namens hem gesproken.
Ik kan me niet voorstellen dat hij me in 6 weken als is vergeten. Dat bestaat gewoon niet. En na die smsjes. Ik hoop dat ik hem tot nadenken aanzet. Misschien wat laat.
En nog steeds heb ik het idee, dat hij ergens liever niet wil afspreken, omdat hij ook niet weet hoe hij op mij zal reageren.

Citaat:
You took your love away
too fast
Left no chance to say
look back

Now I know the truth-
It makes it easier,
Maybe when time goes by,
I'll understand

Let's pretend that I've moved on
and I'll tell myself
that life goes on without you-