Gala jurken..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xFioon

Re: Gala jurken..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 19:05

xFioon schreef:

dit is mijn jurk...
met paars erin dus, heb ook een paarse panty in dezelfde kleur erbij en zwarte pumps, zouden jullie voor zwarte make-up of paarse make-up gaan (oogschaduw, nagellak enzo Tong uitsteken)? Bloos

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 19:15

Laatst bijgewerkt door Karl66 op 18-01-09 01:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto in link

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 15:59

Ik heb mijn gala-jurk speciaal laten maken.
Het is eigenlijk een rok met een apart bijpassend korset (Een echte dus! Compleet met busk-sluiting voor, stalen baleinen erin en een veter achter. Hij zorgt ook echt voor taille-reductie, al ziet het er niet zo extreem uit bij deze). Beide zijn uitgevoerd in een dieprode taftzijde. Het was wel duur, maar dat was het zeker waard! Het geheel draag ik niet zo vaak, maar het korset kan ik ook los op een nette broek dragen. En ik draag wel vaker korsetten, dus het was best een goede investering.

Hier zijn wat foto's (ik heb wel even mn hoofd eraf 'gesneden' ivm privacy-redenen Bloos) :
De bovenkant van voor, opzij en achter:
http://i382.photobucket.com/albums/oo269/mairead85/GalaJurk_overview.jpg
Het geheel (niet echt een scherpe foto, maargoed) :
http://i382.photobucket.com/albums/oo269/mairead85/GalaJurk1.jpg

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 16:02

Die is écht prachtig!

Ik heb (nog) geen foto van mijn galajurk, hij is donkerblauw, strapless en lang, met een rugdecolleté. Ik heb 'm ook van de winkel van www.galajurk.nl in de Amstelstraat in Amsterdam. Echt een aanrader, die mensen zijn heel eerlijk en kunnen je écht aan iets helpen waar je 100% tevreden mee bent.
Dinsdag heb ik mijn gala, dan zullen er zeker foto's gemaakt worden en dan plaats ik die.

Lotte_James

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 17:18

ik weet niet of hij al genoemd is maar bij www.asos.com hebben ze meestal hele mooie dingen vind ik!
Moet je wel een creditcard hebben Knipoog

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 17:19

Ja, die site is al heel vaak genoemd Haha!
maar maakt niet uit Tong uitsteken

Lotte_James

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 17:26

Oh haha, sorry Tong uitsteken
Ben te lui om heel het topic door te lezen

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 18:52

Ik moest er ook dit jaar weer een hebben, maar geen echte gala eigenlijk, meer cocktail. Tenminste, je word vrij raar aangekeken als je bij mij op school aankomt met een lange jurk Haha!
Gelukkig had mijn zusje er nog een hangen, ooit gekocht, 1x aangehad maar hij paste haar eigenlijk niet. Heb hem voor de lol eens aangehad en was er wég van!
Hij is zwart, wit met beige/goud achtige strepen, een zwarte strik vooraan en hij loopt vrij wijd uit. Ik draag hem óf zo of ik speld hem vooraan vast zodat ik een soort sliert aan de voorkant krijg en hij aan de achterkant wat strakker is.

Zal later wel even een foto plaatsen!

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 22:04

Jodie_ schreef:
Ik moest er ook dit jaar weer een hebben, maar geen echte gala eigenlijk, meer cocktail. Tenminste, je word vrij raar aangekeken als je bij mij op school aankomt met een lange jurk Haha!
Gelukkig had mijn zusje er nog een hangen, ooit gekocht, 1x aangehad maar hij paste haar eigenlijk niet. Heb hem voor de lol eens aangehad en was er wég van!
Hij is zwart, wit met beige/goud achtige strepen, een zwarte strik vooraan en hij loopt vrij wijd uit. Ik draag hem óf zo of ik speld hem vooraan vast zodat ik een soort sliert aan de voorkant krijg en hij aan de achterkant wat strakker is.

Zal later wel even een foto plaatsen!

Bij ons is het juist zo dat je raar wordt aangekeken met een korte jurk. Omdat wij echt een gala hebben en een galajurk lang hoort te zijn. Iedereen is daarom ook elk jaar netjes in het lang en er zijn altijd wat mensen die korte jurkjes dragen maar dit zijn er heel weinig en meestal zien ze er dan ook nog eens niet chique- kort uit maar ordinair-kort en saai. Ik vind een gala ook super leuk want korte jurkjes kan je altijd wel aan als avondjurk voor cocktailfeestjes, lange jurken heb je bijna nooit aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 19:11

Ik heb ook eindelijk een galajurk naar wens gevonden Lachen

Niet lang (want dat vind ik zelf écht niet prettig ) maar tot op mn knie, vanboven strak en een soort corset en dan wijduitlopend, van zwartglimmende stof. Lovers

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 20:30

foto? Haha!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 20:45

foto? Lachen

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 20:47

OOH, ik heb ook mijn kleedje voor oudejaar Haha!. Ik zal eens een foto zoeken Lachen

Maanon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 11:17

mijn jurk is nu in de maak Haha! alleeeennn... we liepen tegen een erg vervelend probleem Boos! de jurk waarvan ik een hele uitleg had gegeven hoe je hem op internet kunt vinden haha Clown daar staat hij dus met van die kreukels, maar ze hebben bij het patroon niet gezegt wat voor stof jej moet gebruiken, dus die kreukels vielen met de stof die ik had dus echt helemaal niet mooi Boos! ik baal flink, maar nu wordt hij gewoon strak, en dan wel met laat maar zeggen 3 'strepen' naast elkaar in plaats van kreukels, dus gewoon strak, alleen niet zonder model, maar uhm nou iig als ie af is plaats ik wel een foto, beetje moeilijk uit te leggen hihi Haha!

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 11:28

jammer joh Ach gut
ik hoop dat ie toch heel mooi wordt Haha!

Maanon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 11:33

haha ja, ik hoop het ook, was erg jammer dat ze dat er niet gewoon even op zetten Boos! maar goed, zonder de rimpels is de bovenkant eigenlijk ook best wel mooi Haha! als het goed is, is hij vandaag al een heel stuk verder, dus ik hoop dat je dan al een beetje kan zien hoe hij nu eignelijk precies wordt Lachen

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 11:47

Wat een mooie jurken zie ik voorbijkomen.
Ik ga dit topic eens grondig doorspitten.
Ben nog op zoek naar een trouwjurk Haha!

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 12:15

http://pics.esprit.de/Shop/PicDestStyle ... 67_002.jpg

ff van de site gehaald:
Dit is mijn kleedje voor oudejaar :).
Je kan er ook schouderbandjes aan vasthangen en ik ga dit ook doen. Als ik moet dansen denk ik dat heel de tijd het gevoel ga hebben dat het zonder bandjes gaat afzakken.
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 18-01-09 01:52, in het totaal 1 keer bewerkt

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 19:19

Superleuk allemaal!

Ik pas verdorie mijn jurk van vorig jaar niet meer Scheve mond Zo stom! Arg,ik baal!
Waarschijnlijk dus daarom geen gala voor mij. Hij zit gewoon te strak. Een vriendin van mij had dat voor het eindexamengala en zij heeft toen 2 weken niet te veel gesnoept enzo, en dat hielp enorm veel. Maar zo met kerst voor de deur zie ik dat nog niet gebeuren, daar word ikniet blij van. Dus dan maar geen gala ofzo? Scheve mond Ik had expres nog geen kaartje gekocht omdat ik er wel rekeningmee hield. Maar toch... ik dacht dat het wel los zou lopen.

Verdorie Nagelbijten / Gniffelen Ik baal.

Want als ik er een huur of een cocktailachtig jurkje koop dan kost mij gala zo weer 100 euro (kaartje is 25 euro).
Arggg Nagelbijten / Gniffelen

Wel erg mooie jurken zeg! Bloos!
Vinden jullie het niet riskant om via internet te bestellen? Wat nu als hij niet past?

*gaat toch even helemaal alles lezen*

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 19:37

Laatst bijgewerkt door Karl66 op 18-01-09 01:52, in het totaal 1 keer bewerkt

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 19:38

oeh, die jurk is geweldig Haha!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 20:10

ooh super mooie jurk! ^

heb ik ook weer even een vraagje:
dit is mijn jurk...:
http://i37.tinypic.com/x2rz95.jpg
was er eerst helemaal weg van maar nu vind ik hem toch iets lang, en heb ook nog een panty in dezelfde kleur paars erbij... wordt dat niet teveel bij elkaar? (iedereen komt bij ons in cocktail jurkjes)

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 23:31

Ik maak mijn galajurken zelf, zit nooit met het probleem dat een ander dezelfde jurk zou hebben. Of ik customize een standaardjurkje als ik geen zin/ tijd heb om een hele nieuwe jurk te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 23:43

Wauw superjurken komen weer voorbij! Dragen jullie ze alleen met kerst/ oud en nieuw of ook voor gewoon? Ik draag ze namelijk wel voor ''gewoon'' zegmaar Clown

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 23:44

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4MFO7QHH.jpg
zo ging ik dus vorig jaar had toen slippers aan omdat ik enorme blaren op me voeten had van me schoentjes en dat deed echt vreselijk zeer(was op vakantie en was niet van plan om dan nog de hele avond op de schoenen t lopen)
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 18-01-09 01:53, in het totaal 1 keer bewerkt