xFioon schreef:
dit is mijn jurk...
met paars erin dus, heb ook een paarse panty in dezelfde kleur erbij en zwarte pumps, zouden jullie voor zwarte make-up of paarse make-up gaan (oogschaduw, nagellak enzo
)?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
xFioon schreef:
)?
Negra_Lover schreef:@ Iriis_ super mooie jurk!![]()
Heb net mijn jurk besteld! Ben er helemaal weg van![]()
http://www.suitsyouwell.com/images/JD304.jpg
http://www.suitsyouwell.com/images/JD304achter.jpg
) :

Jodie_ schreef:Ik moest er ook dit jaar weer een hebben, maar geen echte gala eigenlijk, meer cocktail. Tenminste, je word vrij raar aangekeken als je bij mij op school aankomt met een lange jurk
Gelukkig had mijn zusje er nog een hangen, ooit gekocht, 1x aangehad maar hij paste haar eigenlijk niet. Heb hem voor de lol eens aangehad en was er wég van!
Hij is zwart, wit met beige/goud achtige strepen, een zwarte strik vooraan en hij loopt vrij wijd uit. Ik draag hem óf zo of ik speld hem vooraan vast zodat ik een soort sliert aan de voorkant krijg en hij aan de achterkant wat strakker is.
Zal later wel even een foto plaatsen!

. Ik zal eens een foto zoeken
alleeeennn... we liepen tegen een erg vervelend probleem
de jurk waarvan ik een hele uitleg had gegeven hoe je hem op internet kunt vinden haha
daar staat hij dus met van die kreukels, maar ze hebben bij het patroon niet gezegt wat voor stof jej moet gebruiken, dus die kreukels vielen met de stof die ik had dus echt helemaal niet mooi
ik baal flink, maar nu wordt hij gewoon strak, en dan wel met laat maar zeggen 3 'strepen' naast elkaar in plaats van kreukels, dus gewoon strak, alleen niet zonder model, maar uhm nou iig als ie af is plaats ik wel een foto, beetje moeilijk uit te leggen hihi

maar goed, zonder de rimpels is de bovenkant eigenlijk ook best wel mooi
als het goed is, is hij vandaag al een heel stuk verder, dus ik hoop dat je dan al een beetje kan zien hoe hij nu eignelijk precies wordt
.
Zo stom! Arg,ik baal!
Ik had expres nog geen kaartje gekocht omdat ik er wel rekeningmee hield. Maar toch... ik dacht dat het wel los zou lopen.
Ik baal.