uitdagende setjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sorriso

Re: uitdagende setjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:08

NonaWen schreef:
urselin schreef:
Mooie bh Manutjuh, in het echt vind ik hem nog mooier!
Bij Hünkemoller en H&M niks moois gezien vandaag... en niks in mijn maat, het is allemaal te wijd Boos!

Ja inderdaad! Die bh is super! Kwijl

H&M heeft zo nu en dan echt geweldig spul.. maar met 80D slaag ik nooit Huilen van het lachen

75D hier... Ook niet heel veel te schoepen voor mij, bij de H&M al HELEMAAAAL niet!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:10

75 D kom ik juist heel veel tegen, terwijl ik het niet zoek *LOL*

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:14

Qua jurkjes is het dan weer niet zo erg, omdat ik 75 omvang heb, is de cup ook weer niet huuuge. Als ik nou 85D had was het een ander verhaal.
Nou, ik ben nu ook goed voorzien Sheran, heb ook een hele tijd gehad dat ik er echt tussenin hing. Nu kom ik vrijwel altijd uit de bus met 75D.

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:17

Ik heb 75A Bloos
Is ook bijna niets leuks in te vinden, dus ik pak meestal 75B met extra vulling. En dan kom ik uit bij de H&M want ik ben allergisch voor die stomme glibberstofjes (ik MOET altijd katoen hebben)

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:24

Ik heb ook zo'n fijne maat, meestal uitverkocht als ze hem al hebben, 70C, 75B, in feite hetzelfde zit echt voor geen meter Clown

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:36

Sorriso schreef:
Qua jurkjes is het dan weer niet zo erg, omdat ik 75 omvang heb, is de cup ook weer niet huuuge. Als ik nou 85D had was het een ander verhaal.
Nou, ik ben nu ook goed voorzien Sheran, heb ook een hele tijd gehad dat ik er echt tussenin hing. Nu kom ik vrijwel altijd uit de bus met 75D.

75 is in elke geval wel een fijne omvang - je kunt nog een maatje omlaag en een maatje omhoog zodat een van alle altijd goed zit Lachen

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:26

Niinatjuh schreef:
Chessiej schreef:
Heb het gevonden wat ik eergister gekocht heb:
Pagina 4-5 van 8! En dan rechts bovenin Haha!

http://www.hunkemoller-folder.nl/TurnPa ... openPage=8

Ik vind hem leuk, maar het moet bij je passen !

Jaaaaaaaaaaaa die heb ik gisteren ook gekocht, bijpassend stringetje erbij, eens kijken wattie ervan vindt van het weekend.
Vond het ook nog wel een ding om in uit te gaan, of is dat té ordi?

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:18

Sassieja schreef:
Chessiej schreef:
Heb het gevonden wat ik eergister gekocht heb:
Pagina 4-5 van 8! En dan rechts bovenin Haha!

http://www.hunkemoller-folder.nl/TurnPa ... openPage=8

Jaaaaaaaaaaaa die heb ik gisteren ook gekocht, bijpassend stringetje erbij, eens kijken wattie ervan vindt van het weekend.

Hihi, ja daar zat ik ook aan te denken, leuk ding om uit te gaan, maar die rouches aan de onderkant vind ik dan weer wat minder, die steken dan ineens zo uit.. Aaagh wie weet trek ik hem toch een keer aan met uitgaan!

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 21:02

Hihi k zag net toen k op de fiets naar huis was dat er hier ook een C. le Duc winkel zit! Dus wie weet krijgt vriendlief nog een leuk cadeautje met kerst (mij dus Tong uitsteken ) haha

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:09

Citaat:

Hihi, ja daar zat ik ook aan te denken, leuk ding om uit te gaan, maar die rouches aan de onderkant vind ik dan weer wat minder, die steken dan ineens zo uit.. Aaagh wie weet trek ik hem toch een keer aan met uitgaan![/quote]

Had hem met passen aan met mn zwarte strakke broek, dus toen kwam ik op het idee...
Ik denk dattie wel een keer aangaat met uitgaan hoor! Haha!

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 13:56

O waauw! Heb echt prachtige maar ook afschuwelijke setjes gezien (zoals het kerstpakje voor mannen en de glow in the dark string Nagelbijten / Gniffelen ) heb setjes altijd al mooi gevonden maar laten we zeggen dat ik het nooit aandurfde om eens iets te passen Clown ook geen vriend voor het moment.

Maar dragen de 'vollere' dames onder ons ook zulke setjes voor vriend/man?
Ik ben zwaar gebouwd, heb brede heupen, 75C, zware billen/kont en een buikje. Da's ook de reden waarom ik nooit zo iets wil passen, ik schaam me een beetje ervoor Bloos . Daarom wil ik graag weten of nog meer mensen met mijn bouw ook zulke setjes dragen, misschien dat ik dan meer moed zou hebben Bloos ...

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 14:17

Natje: ik zou het gewoon dragen. Ik ben zelf helaas de andere kant op gebouwd (veel te dun). Maar als je een persoon hebt die naar zo'n setje mag kijken, kun je er ook zeker van zijn dat hij je prachtig vindt Lovers

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:02

Natje; ik heb dat ook hoor! Ik ben alleen nog voller dan jij. Ik heb een mooi jurkje gekocht bij Hunkemöller in plaats van een echt setje en vriendlief vond het heel sexy Tong uitsteken dus dat is ook een optie als je je niet op je gemak voelt in een setje Lachen

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 18:05

Natje_Spirit schreef:
O waauw! Heb echt prachtige maar ook afschuwelijke setjes gezien (zoals het kerstpakje voor mannen en de glow in the dark string Nagelbijten / Gniffelen ) heb setjes altijd al mooi gevonden maar laten we zeggen dat ik het nooit aandurfde om eens iets te passen Clown ook geen vriend voor het moment.

Ik ben zwaar gebouwd, heb brede heupen, 75C, zware billen/kont en een buikje. Da's ook de reden waarom ik nooit zo iets wil passen, ik schaam me een beetje ervoor Bloos . Daarom wil ik graag weten of nog meer mensen met mijn bouw ook zulke setjes dragen, misschien dat ik dan meer moed zou hebben Bloos ...

Hier nog eentje, maar ik draag het ook gewoon hoor!
Gewoon proberen, je zal zien hoe mooi het je staat! Knipoog

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 18:13

Natje_Spirit schreef:

Dude, Je vriend vind je toch zowieso wel mooi, sexiie, super lekker?
Dus.. En in zo een setje lijk je alleen maar vrouwelijker..!
is toch juist super leuk !?
Kuss

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 18:37

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 19:36

Ja verslavend is dat he? Knipoog Setjes uitzoeken en dan kopen.. Ik ben een heuze lingerie verslaafde Clown

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 19:50

Ja ik heb het gedaan! Vandaag mijn eerste setje gekocht Haha! een bustier + bijpassende boxer en daar horen natuurlijk hold-up panty's bij Haha!

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 20:33

Natje_Spirit schreef:
Ja ik heb het gedaan! Vandaag mijn eerste setje gekocht Haha! een bustier + bijpassende boxer en daar horen natuurlijk hold-up panty's bij Haha!

Gaaf!
Oh, jij gaat er ook aan verslaafd worden, ik weet het zeker! Haha!

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:02

Shanna schreef:
Ja verslavend is dat he? Knipoog Setjes uitzoeken en dan kopen.. Ik ben een heuze lingerie verslaafde Clown

Hier nog 1! (Schaam, schaam)

Mijn vriend is schipper en daardoor 2 weken per maand van huis en 2 weken weer thuis.
Eigenlijk probeer ik altijd een nieuwe setje te kopen en anders probeer ik wat leuks te combineren en daar heeft hij helemaal geen problemen mee zeg maar haha Knipoog

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 18:27

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 19:57

Sassieja schreef:
Natje_Spirit schreef:

Gaaf!
Oh, jij gaat er ook aan verslaafd worden, ik weet het zeker! Haha!

Haha zou heel goed kunnen Haha! lang leve de setjes Duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 20:12

Plien91 schreef:
Wauww.
Ik heb eindelijk een setje gekocht.
http://shop.hm.com/media/products/670/M ... _63980.jpg Niet uitdagend ofzo, wel schattig. Lovers
Nu wil ik meer setjes. Vork

Die heeft m'n zus volgens mij ook Haha!
Ik heb van H&M ook 'n hele leuke, een zwarte BH met witte en rode streepjes (die 't zwart dan in rijtjes maken) & met bijpassende string.
Vind 'm echt tof. ^^

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 20:35

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 21:06

Wat een super leuk topic, erg mooie setjes voorbij zien komen!
Wanneer hebben jullie de setjes nou eigenlijk aan? Bloos
Want volgens mij duurd het nooit lang en ze zijn alweer uit.. Huilen van het lachen

Ben wel benieuwd!