Sheran schreef:Mensen vinden mij ook witjes. Nou, dat ben ik ook. Boeiend.
Beter dan oranje of bruin van de foundation.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Mensen vinden mij ook witjes. Nou, dat ben ik ook. Boeiend.
Sheran schreef:Daar doe je als het goed is ook geen foundation voor op want die moet in dezelfde kleur als je huid zijnMensen vinden mij ook witjes. Nou, dat ben ik ook. Boeiend.

Rianne_ schreef:Foundation moet dezelfde kleur als je huid zijn. Dus als jij een oranje hoofd hebt met foundation dan heb je als het goed is ook een oranje hoofd er onder zitten anders heb je de verkeerde kleur gekozen.Beter dan oranje of bruin van de foundation.
ManonR_ schreef:Sheran schreef:Daar doe je als het goed is ook geen foundation voor op want die moet in dezelfde kleur als je huid zijnMensen vinden mij ook witjes. Nou, dat ben ik ook. Boeiend.Rianne_ schreef:Foundation moet dezelfde kleur als je huid zijn. Dus als jij een oranje hoofd hebt met foundation dan heb je als het goed is ook een oranje hoofd er onder zitten anders heb je de verkeerde kleur gekozen.Beter dan oranje of bruin van de foundation.
En ik gebruik geen foundation, dus geen idee of het bij mij oranje zou zijn. Bij veel zie ik dat toch echt wel..
En nee, die hebben van zichzelf geen oranje hoofd. Maar niet iedereen laat zich goed adviseren. Rianne_ schreef:Ja maar jij zegt dat je beter wit kan zijn dan oranje of bruin van de foundation en dat is dus een opmerking die dan alleen slaat op de mensen die zich slecht laten adviseren. Niet op alle mensen die foundation gebruiken. Ook als je wit bent kan foundation er wel voor zorgen (in een kleur die bij je past) dat je huid er egaler en gezonder uit ziet. Niet bruiner!Toch doen mensen foundation op omdat ze er witjes uit zien, zoals je in dit forum ook wel kunt lezen.En ik gebruik geen foundation, dus geen idee of het bij mij oranje zou zijn. Bij veel zie ik dat toch echt wel..
En nee, die hebben van zichzelf geen oranje hoofd. Maar niet iedereen laat zich goed adviseren.
ManonR_ schreef:Rianne_ schreef:Ja maar jij zegt dat je beter wit kan zijn dan oranje of bruin van de foundation en dat is dus een opmerking die dan alleen slaat op de mensen die zich slecht laten adviseren. Niet op alle mensen die foundation gebruiken. Ook als je wit bent kan foundation er wel voor zorgen (in een kleur die bij je past) dat je huid er egaler en gezonder uit ziet. Niet bruiner!Toch doen mensen foundation op omdat ze er witjes uit zien, zoals je in dit forum ook wel kunt lezen.En ik gebruik geen foundation, dus geen idee of het bij mij oranje zou zijn. Bij veel zie ik dat toch echt wel..
En nee, die hebben van zichzelf geen oranje hoofd. Maar niet iedereen laat zich goed adviseren.
Of dat ze veel te veel gebruiken, wat dus gewoon erg nep lijkt. Tsja, dat vind ik er niet gezonder uit zien..
). Ik heb nog nooit een oranje persoon gezien.

katiavl schreef:...Verder is lancome inderdaad fantastisch maar![]()
).
.
); die past zich aan je eigen huidskleur aan (mits je natuurlijk wel een kleur kiest die enigermate hetzelfde is als je eigen huidskleur).
...

Heb ook wel eens m'n dagen dat ik helemaal niks op doe en dat vind ik ook best
Sassy4barrel schreef:beetje off topic maar heeft iemand een eyeliner laten tattoeren?
Een vriendin van mij in de USA heeft dit laten doen en het is echt heel mooii
ze hoeft nu nooit geen eyeliner op te doen en heeft toch altijd de ogen mooi
sprekend.
. Ogen komen aan de beurt als de financien het weer toelaten
. Sheran schreef:Ja, ik vind het zonde dat mensen denken dat ze zonder make-up niet naar buiten kunnen.