Wat heb jij altijd op je gezicht als je de deur uit gaat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wanneer draag jij make up?

Poll eindigt op

A;Altijd, overal en waar ik ook ben.
182 (40%)
B;Nooit , altijd natturel.
76 (16%)
C;soms
105 (23%)
D;alleen op feestjes.
36 (7%)
E; Altijd, behalve weekend.
55 (12%)

Totaal aantal stemmen: 454

Rianne_

Re: Wat heb jij altijd op je gezicht als je de deur uit gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 12:03

Sheran schreef:
Mensen vinden mij ook witjes. Nou, dat ben ik ook. Boeiend. Huilen van het lachen

Beter dan oranje of bruin van de foundation. Vork

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 12:04

Hangt ervanaf of ik zin heb om het op te doen Vork

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 12:05

Sheran schreef:
Mensen vinden mij ook witjes. Nou, dat ben ik ook. Boeiend. Huilen van het lachen
Daar doe je als het goed is ook geen foundation voor op want die moet in dezelfde kleur als je huid zijn Clown

Rianne_ schreef:
Foundation moet dezelfde kleur als je huid zijn. Dus als jij een oranje hoofd hebt met foundation dan heb je als het goed is ook een oranje hoofd er onder zitten anders heb je de verkeerde kleur gekozen.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 12:10

ManonR_ schreef:
Sheran schreef:
Daar doe je als het goed is ook geen foundation voor op want die moet in dezelfde kleur als je huid zijn Clown

Rianne_ schreef:
Foundation moet dezelfde kleur als je huid zijn. Dus als jij een oranje hoofd hebt met foundation dan heb je als het goed is ook een oranje hoofd er onder zitten anders heb je de verkeerde kleur gekozen.

Toch doen mensen foundation op omdat ze er witjes uit zien, zoals je in dit forum ook wel kunt lezen. Knipoog En ik gebruik geen foundation, dus geen idee of het bij mij oranje zou zijn. Bij veel zie ik dat toch echt wel.. Vork En nee, die hebben van zichzelf geen oranje hoofd. Maar niet iedereen laat zich goed adviseren.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 12:18

Rianne_ schreef:
Toch doen mensen foundation op omdat ze er witjes uit zien, zoals je in dit forum ook wel kunt lezen. Knipoog En ik gebruik geen foundation, dus geen idee of het bij mij oranje zou zijn. Bij veel zie ik dat toch echt wel.. Vork En nee, die hebben van zichzelf geen oranje hoofd. Maar niet iedereen laat zich goed adviseren.
Ja maar jij zegt dat je beter wit kan zijn dan oranje of bruin van de foundation en dat is dus een opmerking die dan alleen slaat op de mensen die zich slecht laten adviseren. Niet op alle mensen die foundation gebruiken. Ook als je wit bent kan foundation er wel voor zorgen (in een kleur die bij je past) dat je huid er egaler en gezonder uit ziet. Niet bruiner!

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 12:20

ManonR_ schreef:
Rianne_ schreef:
Ja maar jij zegt dat je beter wit kan zijn dan oranje of bruin van de foundation en dat is dus een opmerking die dan alleen slaat op de mensen die zich slecht laten adviseren. Niet op alle mensen die foundation gebruiken. Ook als je wit bent kan foundation er wel voor zorgen (in een kleur die bij je past) dat je huid er egaler en gezonder uit ziet. Niet bruiner!

Dat klopt. Toch zie ik heel vaak dat mensen zich dus niet goed laten adviseren. Knipoog Of dat ze veel te veel gebruiken, wat dus gewoon erg nep lijkt. Tsja, dat vind ik er niet gezonder uit zien..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 12:35

Ik zie er soms "je kan beter nu naar de spoed gaan" wit uit door ziekte. Dan is gewoon één tint hoger een beetje gezonder en stellen mensen ook geen vragen (bruin zien vind ik persoonlijk niet mooi Tong uitsteken ). Ik heb nog nooit een oranje persoon gezien.
Ga wel bijna elke maand naar een make up artist, en zo is het simpel die kiest gewoon uit.
Verder zet foundation ook je poeder of higlight
Ik kan hem bv niet goed zelf kiezen, een goede borstel doet ook veel. Maar dat is weer investeren en daar loopt het mis.

Of ik er mooier met make up uitzie ja en nee, je ziet er ook mooier uit als je chique kleding aanhebt dus ook met make up gezicht lijkt dunner, ogen groter. Maar absoluut geen wondermiddel. Kan ik zonder makkelijk heb nu al drie dagen niks op, en heb momenteel stresspuisten Pling

Verder lijkt hier of er gezegd word dat mensen het moeten dragen, ik hoor eigenlijk alleen de make up loze kant protesteren. Zal weer psychologisch een allergie zijn. Clown
Zou me een worst wezen wat andere doen zolang ze maar gelukkig zijn.

Verder is lancome inderdaad fantastisch maar Geld, geld! Rolleyes
Laatst bijgewerkt door lesilla op 17-11-08 12:39, in het totaal 1 keer bewerkt

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 12:38

Ik draag eigenlijk altijd wel make up

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 12:39

Ja, ik vind het zonde dat mensen denken dat ze zonder make-up niet naar buiten kunnen.

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 13:54

Foundation hoort idd in de kleur te zijn van je eigen huidstint. Als dat niet zo is ziet het er meteen heel nep uit. Ik heb ook heel vaak foundation op, maar ik wordt er niet bruiner of witter door.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 14:32

katiavl schreef:
...Verder is lancome inderdaad fantastisch maar Geld, geld! Rolleyes

En daarom koop ik het ook maar sporadisch (op het vliegveld, dat scheelt dan wel een euro of 5 per fles reinigingsmelk/tonic Knipoog ).
Als dag-/nacht- en oogcreme vind ik Lancôme bij mij niet zo prettig, maar dat is natuurlijk persoonlijk Knipoog .
Ik heb nu een foundation van L Oréal (voor die druppel die ik tegen de wallen onder m´n ogen smeer Clown ); die past zich aan je eigen huidskleur aan (mits je natuurlijk wel een kleur kiest die enigermate hetzelfde is als je eigen huidskleur).
Ik doe nooit m´n hele gezicht met die zooi; ik vind dat de meeste daar zo´n star, maskerachtig gezicht van krijgen Nagelbijten / Gniffelen ...

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 14:47

Ik heb wel een dag-en nachtcreme van Biodermal. Een goede creme doet ook heel veel Lachen

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:22

Altijd voor ik de deur uitga doe ik op:
- Oogpotlood
- Mascara

En soms lipgloss.

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:30

beetje off topic maar heeft iemand een eyeliner laten tattoeren?
Een vriendin van mij in de USA heeft dit laten doen en het is echt heel mooii
ze hoeft nu nooit geen eyeliner op te doen en heeft toch altijd de ogen mooi
sprekend.

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:31

als ik tijd heb dan doe ik mascara op en wat blusher
heb ik geen tijd dan ga ik zonder
naar school heb ik altijd wel mascara op en wat blusher maar geen foundation en poeder enz .. Knipoog

xMariellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:01

Ik heb altijd m'n mascara (onder/boven) en meestal oogpotlood (onder/boven) op Ja Heb ook wel eens m'n dagen dat ik helemaal niks op doe en dat vind ik ook best Lachen

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:40

Sassy4barrel schreef:
beetje off topic maar heeft iemand een eyeliner laten tattoeren?
Een vriendin van mij in de USA heeft dit laten doen en het is echt heel mooii
ze hoeft nu nooit geen eyeliner op te doen en heeft toch altijd de ogen mooi
sprekend.

Nee, wel mijn lippen Knipoog . Ogen komen aan de beurt als de financien het weer toelaten Ja .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:11

Sheran schreef:
Ja, ik vind het zonde dat mensen denken dat ze zonder make-up niet naar buiten kunnen.

Ik denk dit eerlijk gezegd ook Bloos
Ik weet niet, maar met make-up voel ik me veel.. 'veiliger'.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:14

Ik heb eigenlijk altijd mascara op; heb hele blonde wimpers dus als ik geen mascara op heb dan heb ik zo'n blotebillenhoofd Tong uitsteken

Verder een beetje oogpodlood en dat was t wel...

Alleen heel af en toe als ik een dag nergens heen hoef, of alleen naar stal ofzo, dan doe ik wel eens een dagje make-uploos

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:57

Ik heb altijd mascara, heb hele kleine blonde wimpers en anders ziet het er echt raar uit Nagelbijten / Gniffelen

Als ik op stap ga heb ik meestal ook nog een beetje foundation oid op Knipoog

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:58

Bij mij is het alles of niks! Ligt er maar net aan hoeveel tijd, zin, en spullen ik voor hande heb:
Niks=Niks
Alles= Foundation, mascara, eyeliner, oogschaduw, poedertje, blusher.. Clown

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:11

Ligt er een beetje aan wat m'n plannen zijn.
Als ik de stad in moet oid dan doe ik wel even mascara op, als het nodig is een beetje foundation.
Maar voor naar de paarden enzo doe ik geen moeite, gewoon zonder wat er op de deur uit.

'Vroeger' (he dan klink ik oud), maar toen ik een jaar of 15 was wel altijd camouflage op om de jeugdpuistjes te verbergen enzo. Gelukkig is dat niet meer zo nodig Knipoog

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:14

Ik doe alleen een beetje mascara op. Ik heb redelijk lichte wimpers en anders zie ik er echt heel moe uit. Verder niks, heb ik geen tijd en zin in en ik vind het ook niet mooi. Met uitgaan heel soms een beetje oogschaduw ofzo, maar eigelijk ook niet vaak. Soms zie ik mensen die daar beter een voorbeeld aan kunnen nemen, daar lijkt het gezicht te barsten als ze een keer lachen. Dat vind ik echt zonde, want ik denk dat ze er zonder zoveel make-up veel beter uitzien.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:16

MET ben ik nog geen knappe meid, maar zonder is helemaal voor schut! Een beetje verzorging moet kunnen!
Bij mij wat mascara, oogpotlood en een foundation. In de zomer heb ik die niet zo nodig, maar in de winter heb ik een droge witte huid met rode vlekjes, een beetje verdoezelen en ik zie er meer fris en zomers uit Haha!
Als ik ga zwemmen gaat echter alles er af. Ik heb ook geen waterproof Tong uitsteken

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:22

Altijd mascara en lipgloss of labello.
Soms poeder voor kleine vlekjes.

En natuurlijk altijd parfum !!