Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Twiggy2008 schreef:Yamcha, nog even een vraagje aan jou: Zou jij je vriend niets laten horen als je in het ziekenhuis ligt met een gebroken been? Daarbij woon jij samen met hem. Dat is toch een iets andere situatie dan die van Laetitia, waar alles nog heel pril is/was.
Overigens weet ik ook onze datum van ons geregistreerde partnerschap niet. Vind het ook niet zo belangrijk
. Wij weten wel de datum waarop we definitief voor elkaar hebben gekozen na een gecompliceerd begin. Die dag onthouden we beiden wel en die telt echt.

laetitia schreef:Want ja hij zei normaal Hoii (zoals wel vaker als hij niet lekker in zijn vel zit) en toen ik vroeg wat er precies gebeurd is, heeft hij het verhaal verteld.
Tijdens het half uurtje dat ik er was deed hij zijn ogen wel af en toe dicht en draaide zijn hoofd weg en dan liet ik hem even.
heb nog naar zijn been mogen kijken (onderbeen is gebroken, kijk maar onder de lakens).
Ik was zoo zenuwachtig en onzeker...en ja toen vroeg ik dus:
Hoop niet dat je het erg vind dat ik langs ben gekomen.
Hij schudde zijn hoofd en tuitte een beetje zijn lippen (van: nee is goed) en zei: het is goed zo.
Maar ja toen ik zei dat ik nog een keertje langs kon komen, maar dat hij dat maar moest laten weten zei hij " ik laat je wel weten wanneer ik hier weg kan"
sjonge jonge zeg, weet echt niet hoe ik de dingen nu moet zien.
Moet ik boos zijn?
Moet ik dit opvatten als : het is over/ik heb geen behoefte meer om je te zien

Kan best zijn dat hij denkt dat jij hem straks niet meer leuk vind omdat je niets met hem kan ondernemen, hij sjaggie is en zich niet anders kan voelen. Ook hij weet wel wat zijn zwarte kantje is en die moet jij nog ontdekken. Kan zijn dat hij zich nu ook onzeker voelt. Niet alleen jij hebt daar last van hoor
Hele volkstammen, heel de dag door, maar die komen daar niet voor uit!!
laetitia schreef:sjonge jonge zeg, weet echt niet hoe ik de dingen nu moet zien.
Moet ik boos zijn?
Jibbel schreef:laetitia schreef:sjonge jonge zeg, weet echt niet hoe ik de dingen nu moet zien.
Moet ik boos zijn?
Vraag het dan potverdikkie!!![]()
Kom op, in een relatie heb je het recht om te weten hoe je / jullie ervoor staan.
Zoals je alles beschrijft is hij niet heel liefdevol, ookal heeft hij pijn en medicijnen, dan nog kun je
blij zijn om iemand te zien.
Begin nou eerst eens met praten en communiceren. Zolang je dat niet doet, blijf je voor hem denken en dus ook onzeker.
Kom op hor! Je kan het!
Aan de ene kant is ie ook wel heel lief zoals ik uit je verhalen opmaak, maar aan de andere kant kan hij je ook wel wat meer aandacht geven naar mijn idee. En voor jou is het natuurlijk al heel moeilijk om daar om te vragen omdat je daar al zo onzeker over bent. Probeer toch voor jezelf op te komen hoor meid, maar probeer ook aan hem te denken als je verlatingsangst in sommige gevallen iets té veel opspeelt!