Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Waaaauw wat leuk voor je!
Ben echt superjaloers! :'(
ik wist totaaal niet dat het zo snel zou gebeuren .. komt vast ook wel weer goed bij jou als het zo moet zijn!

. Evelijn schreef:Een jaloers vriendje dat ook niet zoveel van je houdt is niet de moeite waard om op te wachten of heel veel energie in te steken. Liefde is namelijk helemaal niet moeilijk als beide mensen van elkaar houden en elkaar respecteren en vrij laten.
Bedank hem voor de leuke tijd en ga lekker verder met je eigen leven.
griebels schreef:Mijn weekendje is super bevallen. Wij zijn weer een stel en het is beter dan het ooit geweest is
En super zeg!
L0veJ0la schreef:Hee ik wil mijn verhaal kwijt..
afgelopen zondag was ik tegen mijn ex-vriendje gezegd dat ik mis hem en hou van hem, opeens dat hij zo vaag tegen mij doet sinds zondagavond. en toen ik was bij mijn opa, Mijn opa ligt in het ziekenhuis, en Vandaag doet mijn ex weer vaag tegen mij, dat snap ik nog steeds niet, dat wat ik heb weer gedaan.. Nu zit ik beetje verdrietig, deze jaar gaat gewoon k*tjaar.. vind ik.., Binnenkort denk ik dat mijn opa dood gaat..en ik ben al halfjaar vrijgezel..
naath schreef:griebels schreef:Mijn weekendje is super bevallen. Wij zijn weer een stel en het is beter dan het ooit geweest is
Wat is kort het verhaal hier achter ?En super zeg!

Stress ?! naath schreef:Is dat logisch, dat je als je zo erg met iets zit je het ook lichamelijk merkt? Ik eet elke ochtend, altijd 't zelfde en heb vorige week 2 dagen achtermekaar en vanochtend moeten spugen .. Ik eet gewoon en zodra ik me tanden ga poetsen komt het er weer uitStress ?!
naath schreef:Is dat logisch, dat je als je zo erg met iets zit je het ook lichamelijk merkt? Ik eet elke ochtend, altijd 't zelfde en heb vorige week 2 dagen achtermekaar en vanochtend moeten spugen .. Ik eet gewoon en zodra ik me tanden ga poetsen komt het er weer uitStress ?!