); ik sta meestal rechts, maar linksom kan ik m ook.. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
); ik sta meestal rechts, maar linksom kan ik m ook..
.
Ik vind het altijd zo grappig klinken
, 2 boers en vriend zijn regular
.
Heb de site gevonden, het is btw wel een duitse site.__Laura schreef:Hoe wisten jullie welke kant voor t beste staat?
Gewoon rechtop gaan staan en dan iemand je om laten duwen. het been waar je jezelf mee opvangt is je beste been om voor te zetten?

AngelofLove schreef:__Laura schreef:Hoe wisten jullie welke kant voor t beste staat?
Gewoon rechtop gaan staan en dan iemand je om laten duwen. het been waar je jezelf mee opvangt is je beste been om voor te zetten?
Jep, zo heb ik het ook gedaan
dutchy_ schreef:Dat werkt niet als je van tevoren al weet dat iemand je gaat duwen. Als je wilt weten welk been je voor hebt staan moet je gewoon bepaalde dingen nagaan. Ik ben ski- en snowboardleraar. Wat ik altijd vraag aan mensen tijdens de les.
Mensen die rechtshandig zijn, staan doorgaans linksvoor (maar dit is niet voldoende om te weten of iemand links of rechtsvoor staat)
Als mensen met hun rechterbeen een bal wegtrappen, staan ze linksvoor.
Dat is eigenlijk de belangrijkste, met welk been schiet je een bal, het been dat op de grond blijft staan is dan dus je standbeen, dus je voorste been.
Je kan ook nagaan welk been je als eerste de trap opzet, als je een trap oploopt dan, hahaha. Of welk been je voor hebt staan met stofzuigen. Ga maar eens na en dan kom je er vanzelf achter met welk been je voor staat.
.