Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
flicka schreef:Hier een verhaal van de andere kant. Ik heb 1 1/2 jaar een verhouding gehad met een getrouwde man. Hij heeft het me in het begin niet verteld, ook zijn vrouw niet. Toen die erachter kwam wilde ze hem niet kwijt alhoewel het zijn 2e buitenechtelijke relatie was. Ze wil hem nog steeds niet kwijt, vanwege de kinderen of vanwege hun goede materiële situatie.
Ik moet erbij zeggen dat zij geen sex meer wil, al heel lang niet, en hij een gezonde man is. Ik zag het dus ook van de andere kant. Wij hadden het op die gestolen momenten geweldig maar ik voelde me er echt slechter (geestelijk) van worden.
Apple schreef:Karin, dat is een beetje hetzelfde principe denk ik![]()
Misschien is het meer zoiets dat veel mensen voor zichzelf een soort 'illusie' ophouden om de wereld begrijpelijk te houden. Soort van vaste waarden aanhouden:
- Mensen in een relatie zijn niet op zoek naar een andere relatie en dus ongevaarlijk
- Vrijgezellen zijn (on)bewust op zoek naar een relatie
- Vriendschappen zijn veiliger met iemand van hetzelfde geslacht (oehh, zie daar wat er gebeurd als iemand 'uit de kast' komt)
Umpiedumpie schreef:Wat ik niet snap is dat die man dan niet weg gaat bij zijn vrouw....
sflj schreef:En toen je erachter kwam ben je er 'gewoon' mee door gegaan?
Umpiedumpie schreef:sflj schreef:En toen je erachter kwam ben je er 'gewoon' mee door gegaan?
In principe is het niet haar verantwoordelijkheid, maar die van de man toch?
Al zou ik er persoonlijk ook niet mee door kunnen gaan, maar ja dat is persoonlijk.
Umpiedumpie schreef:In principe is het niet haar verantwoordelijkheid, maar die van de man toch?
flicka schreef:Waarom? Die man kan heel ongelukkig zijn in zijn relatie. En ik heb nooit gewild dat hij scheidde, hij heeft tenslotte 3 opgroeiende kinderen.