Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Annemiekbram schreef:Dit heb ik dus ook precies hetzelfde...kan echt om de stomste dingen zeiken en dan denk ik meteen van oh nee he...waarom heb ik dat nou weer gezegd! Mijn vriend gaat ook wel met z'n kameraden op vakantie...daar heb ik absoluut geen problemen mee..behalve dat ik dan zolang zonder hem moet!
Tis wel moeilijk hoor...want ik wil dat helemaal niet..maar toch gebeurt t..
Karin schreef:djinnie schreef:Zo heb ik er bijvoorbeeld ook een hekel aan om alleen te zijn in huis (ben nogal een angsthaas). Maar dat betekent niet dat mijn vriend niet op zakenreis kan of op skivakantie... Dat betekent slechts dat ik er mee moet leren omgaan...het is tenslotte mijn probleem. Laat ik het niet het zijne maken.
Ik vind dat een heel realistische gedachte.
_Skess_ schreef:Dat weet ikAls hij toegeeft gevoelens voor haar te hebben en hij wilt daar wat mee doen dan is het pas over. Het gaat er inderdaad om wat hij ermee doet
_Skess_ schreef:De relatie snel weggooien zou ik echt niet doen. Hij betekend gewoon zo ontzettend veel voor me. Hij zegt ook vaak dat ik veel te moeilijk doe, maar ik weet niet hoe het met dit zit.
Samen eruit komen dat zal vast wel lukken....
Het is vaak namelijk wel zo dat hoe langer je op dingen kunt gaan zitten 'broeden' hoe meer conclusies je eraan gaat verbinden. En conclusies waar dan ook aan verbinden voordat je je vriend gesproken hebt, is misschien niet wenselijk.oOoKellyoOo schreef:Vraag dan een goede vriend of vriendin desnoods een paar dat die hem gaan bespieden, maar dan moet je wel weten waar hij heen gaat.

Duncan schreef:_Skess_ schreef:De relatie snel weggooien zou ik echt niet doen. Hij betekend gewoon zo ontzettend veel voor me. Hij zegt ook vaak dat ik veel te moeilijk doe, maar ik weet niet hoe het met dit zit.
![]()
En weet je, wie weet valt het reuze mee, wil hij helemaal niets met haar (alleen zij met hem, en zegt ze dat tegen jou om jou te stangen) en is hij zich van geen kwaad bewust en kun je hem nu vertellen wat ze tegen jou zei. Als dat zo is, moet je zien wat zo iemand door een opmerking teweeg kan brengen. Jij toch een beetje de kriebels, en hopelijk een fijn gesprek vanmiddag wat zomaar een boost voor jullie relatie kan zijn.
Karin schreef:oOoKellyoOo schreef:Vraag dan een goede vriend of vriendin desnoods een paar dat die hem gaan bespieden, maar dan moet je wel weten waar hij heen gaat.
Daar heb ik geen woorden voor, sorry.
Als je je gaat verlagen tot dat niveau kun je beter gelijk je relatie opheffen... Dit was toch niet serieus bedoelt hoop ik

Het zou nooit bij me opgekomen zijn om dat te gaan doen.
Tinuss schreef:Is een date met zijn ex belangrijker dan zijn toekomst met jou??
Sin schreef:Als mijn vriend een koffie gaat drinken met zijn ex dan voel ik mij er misschien lichtjes ongemakkelijk bij, maar ik zou er geen probleem van maken.
Als hij zou voorstellen om met haar lekker te gaan eten en daarna nog een feestje te bouwen, dan mocht hij meteen terug bij haar intrekken!
Ik ga, hoe vervelend ik het ook vind, niet zijn pad bepalen, noch zijn keuzes...
Damn, dacht ik, jij mij ook niet... Dus voortaan pak ik gewoon een psychische bezemsteel en jaag ik het groene monster op de psychische kast...
)
_Skess_ schreef:De relatie snel weggooien zou ik echt niet doen. Hij betekend gewoon zo ontzettend veel voor me. Hij zegt ook vaak dat ik veel te moeilijk doe, maar ik weet niet hoe het met dit zit.
_Skess_ schreef:Hoe langer ik erover nadenk hoe verdachter ik het vind.....
Karin schreef:Tinuss schreef:Is een date met zijn ex belangrijker dan zijn toekomst met jou??
Het gaat er IMO niet om wat 'belangrijker' is. Het gaat IMO in dit soort kwesties om vertrouwen in elkaar als het gaat om de omgang met anderen.