Ouderbetrokkenheid

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: Ouderbetrokkenheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 19:49

ik heb een paar weken geleden met Sanne condooms opgeblazen........ lachen joh!!! en maar gelijk spelenderwijs verteld wat het is Lachen Lachen

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 19:55

Ik heb er eens eentje over de bezemsteel van het lokaal getrokken.
Ik heb ze niet, maar we hadden het er over gehad en een jongen nam er eentje van thuis mee, tja, dan moet je daar wat mee he... Haha!
Ik heb een paar collega's die hier toch echt te bleu voor zijn hoor, haha!

Er zijn ook van die 'fijne' lespakketjes voor, maar vaak werkt dat niet. Dan moet je er echt voor gaan zitten en dat werkt gewoon niet goed bij die kids. Als zij ergens mee komen er gewoon direct op inspringen, dat werkt wel.
We hebben we hele goede theatervoorstellingen voor onze meiden uit de 3e en 4e over loverboys gehad. Mannen waren daar niet gewenst, echt een girlthing. Prima discussies ook gehad achteraf met de acteurs. Zoiets werkt ook goed.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:22

haha, wat goed!! Ik heb wel gezegd dat ie het veilig moet doen en als een meisje dat niet wilt, voor haar 10 anderen, maar Aids is erger!

Leuk verhaal is dat ik dus het condoom had uitgelegd en wij in de Expo liepen. Daar kan je een kaartje kopen met mini condoompjes om een man met big ego te pesten. Hij was +/- 8 en stond ervoor en zei keihard; Kijk mam, ze hebben voor mijn maat ook al condooms..........Ik moest er gewoon om lachen en ga me dan echt niet staan schamen. Heb alleen gezegd dat ie beter nog even kan wachten.

Een jaar geleden zag ik ze per stuk liggen bij een carnavals ed winkel. Dus heb ik die mee genomen. Ook hadden ze pasta van het mannelijk geslacht. Dus daar ook een zakje van mee. Hij vond zijn condoom prachtig en we hebben er hard om gelachen. ( is ook niet echt verder...) De piemeltjes pasta had ik stiekem gekookt en hebben hij en zijn pa op zitten eten. Zelf dacht ik, leuke grap, maar moest wel even doorzetten bij de eerste hap, hahahahahaha

Ik heb wel al gezegd dat als ie wil, dat ik de eerste condooms wel haal, want liever dat dan een ziekte!

Ze hebben hier trouwens op school bijv voorlichting gehad over menstruatie. Dat was een project van een middelbare die dat moest doen en de jongens zaten er gewoon bij wat ik wel super goed vind. Maar ik heb vd zomer ook een keer een tampon gevraagd aan te geven toen ik op een toilet zat en die uit mijn tas moest komen, moet ook kunnen.............