Anoniem schreef:Misschien moet Lovely dat even doen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Misschien moet Lovely dat even doen?
Heb ook referenties
Anoniem schreef:Ik zou wel zo vals zijn...sterker nog,heb er wel ervaringen mee.
moeten die kerels maar eerlijk zijn..en achteraf waren de vriendinnetjes me altijd wel dankbaar..

Suzanne F. schreef:Anoniem schreef:Ik zou wel zo vals zijn...sterker nog,heb er wel ervaringen mee.
moeten die kerels maar eerlijk zijn..en achteraf waren de vriendinnetjes me altijd wel dankbaar..
Ik zou ze heel dankbaar geweest zijn.
Nu ook wel maar nu ging ik er zelf achteraan, ben ze wel dankbaar voor hun openheid en eerlijkheid.
Suor schreef:Wat vinden jullie? Is vreemdgaan alleen zijn schuld of heeft het meisje waarmee hij vreemdgaat er ook schuld aan? Mits ze weet dat hij een vriendin heeft uiteraard.
. Dit doet me ook een beetje denken aan iets wat ik een keer bij Oprah hoorde: 'you know before you know' en ik denk dat dat wel waar is. Lovely schreef:Ze zal gerust weten dat hij zelf nooit l'Instant Magic van Guerlain gebruikt. Dit doet me ook een beetje denken aan iets wat ik een keer bij Oprah hoorde: 'you know before you know' en ik denk dat dat wel waar is.
Anoniem schreef:ja is wel een voordeel,dat klopt.
Maar ben liever alleen gelukkig als ongelukkig samen.
Suzanne F. schreef:Lovely schreef:Ze zal gerust weten dat hij zelf nooit l'Instant Magic van Guerlain gebruikt. Dit doet me ook een beetje denken aan iets wat ik een keer bij Oprah hoorde: 'you know before you know' en ik denk dat dat wel waar is.
Whahaha ja zo ken ik er nog wel, lange blonde haren horen ook niet op zijn kleding thuis natuurlijk...
. Bruiner dan dat van zijn vriendin, naar wat ik zie op de foto's
. Dat is erg zeg, als je dan ook nog de foto's erbij krijgt van het gezinnetje
.
. Het is wel een van de dingen, de geijkte verradertjes
. Pipo schreef:![]()
. Bovendien moet ik echt dronken geweest zijn, het is mijn type helemaal niet. Lovely schreef:Bruin, ik heb tegenwoordig bruin haar. Bruiner dan dat van zijn vriendin, naar wat ik zie op de foto's
.
Nu maak je me toch wel erg nieuwgierig hoor
Lovely schreef:Nou, ik denk dat Pipo de foto's heeft gezien. Bovendien moet ik echt dronken geweest zijn, het is mijn type helemaal niet.
AnneOmie schreef:Lovely schreef:Bruin, ik heb tegenwoordig bruin haar. Bruiner dan dat van zijn vriendin, naar wat ik zie op de foto's
.
Hebbie bruin haar![]()
Nu maak je me toch wel erg nieuwgierig hoor
. Pipo schreef:Lovely schreef:Nou, ik denk dat Pipo de foto's heeft gezien. Bovendien moet ik echt dronken geweest zijn, het is mijn type helemaal niet.
![]()
![]()
![]()
![]()
Joh we hebben een gezellige avond gehad
Zijn altijd op zoek naar iets beters... Alleen beseffen ze nooit dat ze het beste al hebben :p