KLAAR met die kerels!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Re: KLAAR met die kerels!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 16:28

Anoniem schreef:
Misschien moet Lovely dat even doen? Lijst

Duivel Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 16:29

Ik zou wel zo vals zijn...sterker nog,heb er wel ervaringen mee.
moeten die kerels maar eerlijk zijn..en achteraf waren de vriendinnetjes me altijd wel dankbaar..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 16:29

Ik ben zo vals Haha! Heb ook referenties Haha!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 16:31

Anoniem schreef:
moeten die kerels maar eerlijk zijn..en achteraf waren de vriendinnetjes me altijd wel dankbaar..

Ja
Ik zou ze heel dankbaar geweest zijn. Ja
Nu ook wel maar nu ging ik er zelf achteraan, ben ze wel dankbaar voor hun openheid en eerlijkheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 16:35

Ik zou het zelf ook fijn vinden als iemand me liet weten dat mijn kerel het met een ander deed(of wilde doen),niks is zo pijnlijk als daar langzaam zelf achter moeten komen..
(tenzij de meiden in kwestie niet van mij zouden weten,dan kan je ze ook niet kwalijk nemen uiteraard)

Suor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 16:37

Suzanne F. schreef:
Anoniem schreef:

Ja
Ik zou ze heel dankbaar geweest zijn. Ja
Nu ook wel maar nu ging ik er zelf achteraan, ben ze wel dankbaar voor hun openheid en eerlijkheid.

Ik had ook heel graag gehad dat ze het me gewoon verteld had. Uiteindelijk heeft ze het wel allemaal verteld, maar pas na ik het aan haar gevraagd had.

Wat vinden jullie? Is vreemdgaan alleen zijn schuld of heeft het meisje waarmee hij vreemdgaat er ook schuld aan? Mits ze weet dat hij een vriendin heeft uiteraard.

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 16:37

Als je hebt achterkomen dat jouw ex met andere meisje naar bed is geweest en wat zou je doen?

Medea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 16:38

Suor schreef:
Wat vinden jullie? Is vreemdgaan alleen zijn schuld of heeft het meisje waarmee hij vreemdgaat er ook schuld aan? Mits ze weet dat hij een vriendin heeft uiteraard.

Beide, je blijft gewoon van iemand anders vent af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 16:44

Eens, je blijft van andermans vent af als je weet dat hij bezet is. Dat is ook mijn principe en daarom heb ik deze jongen ook zelf gevraagd hoe de vork in de steel zat voordat de boel uit de hand zou lopen.

Maar of zijn meissie het weet, weet ik niet. Ze zal gerust weten dat hij zelf nooit l'Instant Magic van Guerlain gebruikt Haha!. Dit doet me ook een beetje denken aan iets wat ik een keer bij Oprah hoorde: 'you know before you know' en ik denk dat dat wel waar is.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 16:46

Lovely schreef:
Ze zal gerust weten dat hij zelf nooit l'Instant Magic van Guerlain gebruikt Haha!. Dit doet me ook een beetje denken aan iets wat ik een keer bij Oprah hoorde: 'you know before you know' en ik denk dat dat wel waar is.

Whahaha ja zo ken ik er nog wel, lange blonde haren horen ook niet op zijn kleding thuis natuurlijk... Haha!

RosaNur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 16:46

Anoniem schreef:
ja is wel een voordeel,dat klopt.
Maar ben liever alleen gelukkig als ongelukkig samen.

Ik heb momenteel mijn tweede vent nog, maar die heeft het voor mijn gevoel een lange toekomst samen al laten varen. Hij is heel lief en te vertrouwen, maar zijn gedrag is regelmatig zo onaanvaardbaar dat ik liever mijn eigen weg verkies. Nog te lang blijven dat maakt alleen maar ongelukkig, dan kies ik liever voor mezelf, heb ik tenminste weer de tijd om me volop op de paarden te storten, is altijd beter dan dit geze*k.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 16:59

Suzanne F. schreef:
Lovely schreef:
Ze zal gerust weten dat hij zelf nooit l'Instant Magic van Guerlain gebruikt Haha!. Dit doet me ook een beetje denken aan iets wat ik een keer bij Oprah hoorde: 'you know before you know' en ik denk dat dat wel waar is.

Whahaha ja zo ken ik er nog wel, lange blonde haren horen ook niet op zijn kleding thuis natuurlijk... Haha!

Bruin, ik heb tegenwoordig bruin haar Haha!. Bruiner dan dat van zijn vriendin, naar wat ik zie op de foto's Nagelbijten / Gniffelen. Dat is erg zeg, als je dan ook nog de foto's erbij krijgt van het gezinnetje Wow! .

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 17:01

Ik bedoelde mezelf... Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 17:05

Ik twijfelde Haha!. Het is wel een van de dingen, de geijkte verradertjes Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 17:10

Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 17:13

Pipo schreef:
Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen

Geen rare dingen denken hoor, het was speculatief... Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 17:14

Nou, ik denk dat Pipo de foto's heeft gezien Nagelbijten / Gniffelen. Bovendien moet ik echt dronken geweest zijn, het is mijn type helemaal niet.

yentlstyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 17:15

Oehhh mooi topic..

Ik doe helemaaaaal mee. Mannen heb je echt niets aan!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 17:15

Lovely schreef:
Bruin, ik heb tegenwoordig bruin haar Haha!. Bruiner dan dat van zijn vriendin, naar wat ik zie op de foto's Nagelbijten / Gniffelen. Dat is erg zeg, als je dan ook nog de foto's erbij krijgt van het gezinnetje Wow! .

Hebbie bruin haar Verward Wow! Nu maak je me toch wel erg nieuwgierig hoor Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 17:16

Lovely schreef:
Nou, ik denk dat Pipo de foto's heeft gezien Nagelbijten / Gniffelen. Bovendien moet ik echt dronken geweest zijn, het is mijn type helemaal niet.

Haha! Haha! Haha! Haha!

Joh we hebben een gezellige avond gehad Haha!

Anne200

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 17:16

Vond altijd dat het de schuld van hem was en niet van de derde persoon (Zij dus) alleen toen het me overkwam kon ik dr wel schieten!!!!! en ben ook heel lang kwaad geweest op beide..
Helaas kom ik ze nog vaak tegen en is het me inmiddels gelukt om "normaal" te doen en te denken: veel plezier met zn 2en.
Mijn geluk was denk ik ook dat hij niet de liefde van mn leven was en vooral "het feit dat" me \heel erg pijn heeft gedaan en daar heb ik nog wel steeds last van.

En idd ze denken gewoon allemaal met hun l*l.

Meiden, wij verdienen gewoon de beste kerel! jammer dat zij dat ff verkeerd inschatten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 17:18

AnneOmie schreef:
Lovely schreef:

Hebbie bruin haar Verward Wow! Nu maak je me toch wel erg nieuwgierig hoor Tong uitsteken

Volgens Bor is het herfstblond, maar dus bruin Haha!.

Anne200

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 17:18

Pipo schreef:
Lovely schreef:

Haha! Haha! Haha! Haha!

Joh we hebben een gezellige avond gehad Haha!

hahaha misschien is dat dan wel t beste Schijnheilig

yentlstyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 17:18

Mannen zien het net iets anders dan wij vrees ik Knipoog Zijn altijd op zoek naar iets beters... Alleen beseffen ze nooit dat ze het beste al hebben :p

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 17:19

Zucht... en die gast die ik wil die kan ik wrs niet krijgen, ik weet trouwens niet eens of hij een vriendin heeft of dat het zijn ex is Huilen van het lachen