Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)

En iedereen van de cast ontmoeten

arans schreef:Een streaker spelen voor Peta. Inbreken op lineus hof. De set van greys anatomy bezoeken.
...
chipieke schreef:- in een auto zitten die 250/uur gaat
.
)

Mas schreef:Ik ben gek op haaien en zou heel graag eens naar Australie gaan om daar de witte haaien in het echt te kunnen zien. Of ik ook in zo'n duikkooi zou durven weet ik nietmaar het lijkt me al prachtig om ze zo langs de boot te zien zwemmen
Verder zou ik heel graag eens in een luchtballon willen vliegen, lijkt me geweldig mooi

anneliesdj schreef:Das wel een goeie, er zijn veel dingen die ik graag eens zou meemaken. Zal de eersten die in me opkomen even noemen;
- In een boomhut midden in de amazone overnachten.
- Duiken in het Great Barrier Reef, liefst met dolfijnen en haaien erbij. (bij haaien dan wel graag in een kooi)- Op safari en dan van dichtbij leeuwen en buffels zien, liefst in confrontatie met elkaar. (zoals het filmpje battle at kruger)
Ik heb nogal veel dingen die ik graag eens zou willen doen, meeste komen voort uit teveel animal planet kijken.
Wat ik ook weleens zou willen doen is Deltavliegen of Paragliden maar ik heb hoogtevrees dus dan moet ik wel eerst een angst overwinnen. Bungeejumpen en parachutespringen zou ik iig nooit doen.

erleyne schreef:Hmm, lastig.
Ik zou wel een dag in een gezond lijf willen leven. Ik ben al heel mijn leven beperkt, al is het in zeer lichte mate. Ik vraag me af of ik verschil zou merken.
Voor de rest een beetje standaard dingen
- alles eten wat ik wil zonder aan te komen![]()
- een dagje een man zijn lijkt me ook very interesting
- ik zou ook wel eens een dag in het verleden willen meemaken, een dag die echt de geschiedenisboeken is ingegaan: de val van de muur, de bestorming van de Bastille of iets dergelijks echt van dichtbij meemaken ( maar ja ik ben vakidioot ).

!
AnnemiekvM schreef:Zo zou ik best wel eens een tijger willen aaienGeen wilde hoor, dat gaat me te ver.