Heb dat heel vaak gehoord. En we hebben dat ook tegen elkaar gezegd: wat als..?Maar we wonen nu samen en het gaat super goed al een jaar, ook al zien we elkaar dus ieder uur van de dag.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Heb dat heel vaak gehoord. En we hebben dat ook tegen elkaar gezegd: wat als..?
Oamaru schreef:Meiden toch, jullie zijn allemaal pracht meiden. Kom jullie wel is vaker tegen op Bokt, volgens mij zijn jullie
hartstikke leuke spontane meiden ! Komt vanzelf goed.
Ik ben bijna 18, wel scharrels en alles. Maar zodra het serieus begint te worden, of is. [wat ik dan meestal
weer niet zie] Haak ik af, ben toch wel aan mn vrijheid gehecht dan dat ik tot nu toe denk.In de pub
heb je wel veel jongens, maar nee. Gaat er allemaal een beetje 'goedkoop' aan toe. Wil je een drankje?
En dan denken ze dat ze je hebben.

), ooit op mn 14/15e (
weet het niet eens meer) een "vriendje" gehad, daarna heel lang niemand meer "interessant" gevonden. Op mn 19e enorme crush gehad, wat erg eenzijdig was vanaf mijn kant
Gelukkig benk nu helemaal over hem heen, en kan ik wel inzien dat wij nooit hadden gewerkt ook. Afgelopen jaar wel wat gedate met jongen, maar hij was echt nog nergens aan toe, dus btje doodgebloeit. Afgelopen maand scharrel gehad, dacht echt dat het klikte, maar meneer is nog niet over zn ex heen
(waarom dan de moeite doen om me te versieren denk ik dan
). Vanaf mijn kant maar afgekapt (hij wilde nog wel contact), aangezien ik het idee had dat ie toch weer met anderen meiden bezig was. Is nu een week geleden. Geen reactie meer terug gehad whatsoever, dus in dat geval goede keuze gemaakt denk ik dan maar 
(zit nog langer verhaal achter, maar ga ik maar hier niet over uitweiden). Kortom, ik ben weer helemaal 100% single en geniet er maar weer van
Heb het ff helemaal gehad met de mannen op het moment, dus het wordt weer lekker feesten met vriendinnetjes
Ik ga dus wel graag uit, ondanks dat ik niet elke week in de kroeg te vinden ben hoor
.
. Sommige mensen snappen niet dat we gewoon vrienden zijn en dat dát gewoon prima is

En 1x afgesproken. Het echte gevoel van een vriend hebben heb ik dus nog nooit ervaren nee.
Al is gekust worden natuurlijk wel... leuker, romantischer?[/quote]
Sieltjuh schreef:@ nikita_benno: in zelfde schuitje gezeten dus met jongen afgelopen jaar. Maar zodra ik toenadering zocht "rende" hij er keihard vandoor. Maja, niet elke jongen is hetzelfde hè
Succes er iig mee
. Met mijn (vakantie)scharrel is het uiteindelijk niets geworden omdat hij de afstand niet zag zitten, de vorige omdat hij geen 'tijd' had voor een relatie, die daarvoor pff wat was daar mee.. zag mij niet echt zitten ofzo en dan die daaaar weer voor bleek een vriendin te hebben en die daarvoor vond ik gewoon helemaal niets. Dus gaat lekker hier
. Allemaal mooie smoesjes.. _Kruimeltje schreef:Haha sieltjuh, ik herken me echt in jouw verhaal. Ook over die goede vriend en of jullie het dan niet samen kunnen proberen.
Haha 
Haha
x_Marr schreef:No offence, maar er beginnen nu toch wel heel veel mensen bij te komen die al een vriendje gehad hebben....
en dan tel je niet echt mee met nog NOOIT een vriendje te hebben gehad
Teninste zo zie ik het, heb er verder geen problemen mee, maar het is niet hetzelfde gevoel wat je dan hebt..
. En ik heb ook heel vaak dat ik gewoon nooit wat durf te zeggen tegen een jongen of als een jongen met me wil dansen in de discotheek ofzo, durf ik dat bijna niet. Heb het één keer gedaan, maarja die was toch zo dronken
.
mememe schreef:Heb al eerder gereageerd. Maar ik heb ook nog nooit een vriendje gehad. Nou vind ik wel een jongen leuk maarja die vind mij weer neit leuk. En ik heb ook heel vaak dat ik gewoon nooit wat durf te zeggen tegen een jongen of als een jongen met me wil dansen in de discotheek ofzo, durf ik dat bijna niet. Heb het één keer gedaan, maarja die was toch zo dronken
![]()
.
Heeft iemand nog tips om bijvoorbeeld als een jongen iets tegen me zegt toch leuk terug te reageren?
En verder alle tips zijn welkom.

Alexx schreef:wat heb jij trouwens een fanastisch mooi bijrijdpaard Verography!

jammer genoeg ging ie bij het uitstappen ergens anders heen

)
) 

Of ik ben er nog niet aan toe of ze zijn gewoon niet leuk genoeg om t te proberen en aan de andere kant volgens mij heb ik het gewoon heel erg druk (alhoewel iedereen zegt dat je er tijd voor moet maken)