nog nooit een vriendje gehad

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_Baukje

Re: nog nooit een vriendje gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 21:58

Ja klopt Lara_Silver Ja Heb dat heel vaak gehoord. En we hebben dat ook tegen elkaar gezegd: wat als..?
Maar we wonen nu samen en het gaat super goed al een jaar, ook al zien we elkaar dus ieder uur van de dag.

Yess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 22:04

Lijkt me heerlijk, geen man. Geen gezeur enzo.. Bloos
Nee hoor, vind m vent best aardig. Maar als ie een weekje weg is, zalig wat een rust!

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 22:14

Oamaru schreef:
Meiden toch, jullie zijn allemaal pracht meiden. Kom jullie wel is vaker tegen op Bokt, volgens mij zijn jullie
hartstikke leuke spontane meiden ! Komt vanzelf goed. Lachen

Ik ben bijna 18, wel scharrels en alles. Maar zodra het serieus begint te worden, of is. [wat ik dan meestal
weer niet zie] Haak ik af, ben toch wel aan mn vrijheid gehecht dan dat ik tot nu toe denk. Schijnheilig
In de pub
heb je wel veel jongens, maar nee. Gaat er allemaal een beetje 'goedkoop' aan toe. Wil je een drankje?
En dan denken ze dat ze je hebben. Nagelbijten / Gniffelen

Precies hetzelfde hier Ja
Ben oveirgens 17.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 22:56

*meldt zich*
Bijna 21 (deze week Tong uitsteken ), ooit op mn 14/15e ( Verward weet het niet eens meer) een "vriendje" gehad, daarna heel lang niemand meer "interessant" gevonden. Op mn 19e enorme crush gehad, wat erg eenzijdig was vanaf mijn kant Tong uitsteken Gelukkig benk nu helemaal over hem heen, en kan ik wel inzien dat wij nooit hadden gewerkt ook. Afgelopen jaar wel wat gedate met jongen, maar hij was echt nog nergens aan toe, dus btje doodgebloeit. Afgelopen maand scharrel gehad, dacht echt dat het klikte, maar meneer is nog niet over zn ex heen Gaaaap (waarom dan de moeite doen om me te versieren denk ik dan Clown ). Vanaf mijn kant maar afgekapt (hij wilde nog wel contact), aangezien ik het idee had dat ie toch weer met anderen meiden bezig was. Is nu een week geleden. Geen reactie meer terug gehad whatsoever, dus in dat geval goede keuze gemaakt denk ik dan maar Tong uitsteken
Vriendinnen reageerde kwader op wat ie me had geflikt dan ikzelf Tong uitsteken (zit nog langer verhaal achter, maar ga ik maar hier niet over uitweiden). Kortom, ik ben weer helemaal 100% single en geniet er maar weer van Knipoog Heb het ff helemaal gehad met de mannen op het moment, dus het wordt weer lekker feesten met vriendinnetjes Haha! Ik ga dus wel graag uit, ondanks dat ik niet elke week in de kroeg te vinden ben hoor Knipoog .

Heb gelukkig genoeg vriendinnen (en een goede vriend) waarbij ik mn jongensfrustraties kwijt kan. Vriend van me zit eigenlijk in zelfde schuitje, maar dan met de girls. Krijg bijna dagelijks reacties naar mn kop geslingerd of wij het niet "samen moeten proberen" Rolleyes . Sommige mensen snappen niet dat we gewoon vrienden zijn en dat dát gewoon prima is Lachen

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 23:00

No offence, maar er beginnen nu toch wel heel veel mensen bij te komen die al een vriendje gehad hebben....
en dan tel je niet echt mee met nog NOOIT een vriendje te hebben gehad Nagelbijten / Gniffelen
Teninste zo zie ik het, heb er verder geen problemen mee, maar het is niet hetzelfde gevoel wat je dan hebt..

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 23:03

Reken je mij daar bij?
Ik kan de mijnes nog amper herinneren, heeft geloof ik een halve week geduurd Tong uitsteken En 1x afgesproken. Het echte gevoel van een vriend hebben heb ik dus nog nooit ervaren nee.

[edit] en scharrelen en daten valt bij mij ook niet onder "een vriendje" hebben Knipoog

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 23:11

edit:

@ nikita: laat dat moment dan niet voorbij gaan! En als hij niet durft moet jij het maar doen! Tong uitsteken Al is gekust worden natuurlijk wel... leuker, romantischer?[/quote]

ja dat vind ik nou ook haha maar hij heeft volgens mij geen ervaring met meiden dus ik zal de eerste stap maar zetten als we het alle 2 nooit doen komt er nooit iets van haha

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 23:13

@ nikita_benno: in zelfde schuitje gezeten dus met jongen afgelopen jaar. Maar zodra ik toenadering zocht "rende" hij er keihard vandoor. Maja, niet elke jongen is hetzelfde hè Knipoog
Succes er iig mee Lachen

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 23:15

Sieltjuh schreef:
@ nikita_benno: in zelfde schuitje gezeten dus met jongen afgelopen jaar. Maar zodra ik toenadering zocht "rende" hij er keihard vandoor. Maja, niet elke jongen is hetzelfde hè Knipoog
Succes er iig mee Lachen

zo was en ben ik nog wel dat als hij dus toenadering zocht ik er voor wegrende ipv andersom. en hij heeft al een paar keer hinds gegeven maar ik negeeerde ze door de angst van mijn ex die vanaf het begin was vreemdgegaan heel stom van mij zelf natuurlijk maar ik ga het goed maken door nu zelf de tap te zetten

zijn er mensen met hyves hier?
het lijkt me wel leuk om elkaar op hyves te hebben en elkaar krabbels te sturen als er meer mensen hier zijn lees ik het wel

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 23:18

Haha sieltjuh, ik herken me echt in jouw verhaal. Ook over die goede vriend en of jullie het dan niet samen kunnen proberen Lips are sealed. Met mijn (vakantie)scharrel is het uiteindelijk niets geworden omdat hij de afstand niet zag zitten, de vorige omdat hij geen 'tijd' had voor een relatie, die daarvoor pff wat was daar mee.. zag mij niet echt zitten ofzo en dan die daaaar weer voor bleek een vriendin te hebben en die daarvoor vond ik gewoon helemaal niets. Dus gaat lekker hier Tong uitsteken. Allemaal mooie smoesjes..

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 23:25

_Kruimeltje schreef:
Haha sieltjuh, ik herken me echt in jouw verhaal. Ook over die goede vriend en of jullie het dan niet samen kunnen proberen Lips are sealed.

Laatst zei mn nieuwe huisgenootje het...
"Maarre, is die R. niet wat..."
"NEEE!!!"
Kind zal zich wel rot zijn geschrokken Huilen van het lachen Haha Tong uitsteken
Moet eerlijk toegeven dat onderlinge grapjes als "Als we 30 zijn en nog single moeten we het toch maar met elkaar doen" de geruchten niet echt de wereld uithelpen Huilen van het lachen Haha Tong uitsteken

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 08:54

x_Marr schreef:
No offence, maar er beginnen nu toch wel heel veel mensen bij te komen die al een vriendje gehad hebben....
en dan tel je niet echt mee met nog NOOIT een vriendje te hebben gehad Nagelbijten / Gniffelen
Teninste zo zie ik het, heb er verder geen problemen mee, maar het is niet hetzelfde gevoel wat je dan hebt..

ik heb dat gevoel wel tot mijn 18e gehad, ik weet dondersgoed hoe het voelt. Ik heb nu een jaar mijn vriend, wat totaal onverwachts kwam. Dat kun je toch ook vertellen, dat het ook wel goed gaat?

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 11:14

Dan heb ik een hele leuke vriend in de aanbieding, hetzelfde verhaal als jullie. Snappen doe je het vaak niet. Hij is harstikke lief, zorgzaam, eerlijk, humor, eigen huis en auto. Superleuke familie ook trouwens.
http://tweenie.hyves.nl/ oude foto, zal eens zeggen dat hij er nieuwe,leuke, op moet zetten.

Veel nieuwe mensen proberen te ontmoeten. Op ieder potje past een dekseltje zeg ik altijd, vroeg of laat.
Laatst bijgewerkt door Hannanas op 06-10-08 11:26, in het totaal 1 keer bewerkt

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 11:25

Heb al eerder gereageerd. Maar ik heb ook nog nooit een vriendje gehad. Nou vind ik wel een jongen leuk maarja die vind mij weer neit leuk Huilen . En ik heb ook heel vaak dat ik gewoon nooit wat durf te zeggen tegen een jongen of als een jongen met me wil dansen in de discotheek ofzo, durf ik dat bijna niet. Heb het één keer gedaan, maarja die was toch zo dronken Knipoog Bloos .
Heeft iemand nog tips om bijvoorbeeld als een jongen iets tegen me zegt toch leuk terug te reageren?
En verder alle tips zijn welkom. Haha!

xoxsannexox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 16:42

mememe schreef:
Heb al eerder gereageerd. Maar ik heb ook nog nooit een vriendje gehad. Nou vind ik wel een jongen leuk maarja die vind mij weer neit leuk Huilen . En ik heb ook heel vaak dat ik gewoon nooit wat durf te zeggen tegen een jongen of als een jongen met me wil dansen in de discotheek ofzo, durf ik dat bijna niet. Heb het één keer gedaan, maarja die was toch zo dronken Knipoog Bloos .
Heeft iemand nog tips om bijvoorbeeld als een jongen iets tegen me zegt toch leuk terug te reageren?
En verder alle tips zijn welkom. Haha!

Dat heb ik ook! Ik durf ook nooit wat te zeggen. Pas begon een hele leuke jongen in snowworld tegen mij te praten, maar er kwam maar een klein zinnetje uit mijn mond. Achteraf denk ik ik dan: had ik dat en dat maar gezegd Boos!
Overigens als ik iemand leuk vind heeft diegene altijd al een vriendin helaas..

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 17:04

Alexx schreef:
wat heb jij trouwens een fanastisch mooi bijrijdpaard Verography!

Dank je Bloos

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 18:35

Oeh vandaag wel weer leuke gezichten gezien hoor Schijnheilig
gewoon met openbaar vervoer gaan, of gaan fietsen! Haha!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 18:37

Zo ik ook een lekkere gozer bij de trein Vingers aflikken jammer genoeg ging ie bij het uitstappen ergens anders heen Huilen van het lachen

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 18:54

Meiden (en een enkele heer), cheer up!
Jullie zijn nog allemaal heel jong, don't worry.
Dat zeg ik nu wel lekker makkelijk, maar een jaar of wat geleden had ik me bij jullie geschaard. *LOL*

Gewoon lekker gaan stappen en je eigen ding doen, dan kom je genoeg mensen tegen.
Dan zit er vast wel die ene leuke jongen (of dat leuke chickie) tussen.
En ja, er is hoop! (ook voor mensen van bouwjaar 1989, hier nog eentje Knipoog )

Toen ik een jaar of 14, 15 was, gingen mensen om me heen zich ineens binden.
Zelf heb ik maar een vriendje gehad voor deze relatie, maar toen was ik 13 en dacht ik dat tongzoenen een enge ziekte was.
Ik ken bijvoorbeeld twee meiden van indertijd 14 die nu nog steeds met hun vriend samen zijn.
En ik was altijd maar de eeuwige vrijgezel. Zij zijn groot en ik is klein!
Met stappen heus wel eens een keer een flirt, maar zodra het meer werd, deinsden ze allemaal terug.
Mij hoorde je niet klagen indertijd, maar ik kreeg wel altijd de vraag of ik niet stiekem lesbisch was omdat ik nog geen vriend had. ( Haha! )

Of ik nou te koppig was voor ze, of te vrolijk, of te gek.. ik ben er nog steeds niet achter. Haha!
Maar toen kwam er een vent die me schijnbaar wel aan kon, want inmiddels houdt ie het al 8 maandjes met me uit.
Dus.. tieten naar voren, lachen en vooral lol maken.
Niet teveel focussen maar gewoon jezelf blijven.
De een ontmoet z'n eerste vriend als ie 4 is (dat verhaal ken ik ook), de ander als ie 34 is..Take your time.
Enne.. lekker flirten is ook niet mis. Bloos

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 20:28

haha misshaffie ik moet zo lachen om jou verhaal,
ik heb zelf al een halve liefdesverklaring gekregen van een meisje die vroeg of ik ook niet toevallig bi of lesbisch was Huilen van het lachen

wel leuk dat je nu een vriend hebt Go jij! Go jij!

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 21:41

vrijgezel zijn is ook wel lekker
veel mannen zeggen al snel dat je te veel aandacht aan je paard besteed heb het zelfs al een keer mee gemaakt dat ik moest kiezen tussen mn pardjes en hem nou dan is de keuze voor mij heel makkelijk hij eruit. nu heb ik er 1 we hebben nog niks maar kan niet lang meer duren haha maar die vinden wel leuk alleen vind hij de ogen eng haha.
maar meiden maak je niet druk ooit kom je de ware tegen beter lang vrijgezel zijn en lekker flirten als steeds een gozer te hebben die vreemdgaat of iets anders wat niet lekker loopt

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 21:42

Herken me in heel veel verhalen hier.
Ben zelf 17 en heb ook nog nooit een vaste vriend gehad. Ik ga bijna elke week wel op stap maar eigenlijk zie ik bijna nooit echt leuke jongens ofzo. En als ik ze dan wel een keer zie dan hebben ze al een vriendin of ik kan ze toch niet krijgen. Ben zelf ook niet zo zelfverzekerd om zo op iemand af te stappen. En tsja, ik ken genoeg jongens, maar voel er niks voor.

Ik ben gewoon te kritisch denk ik. Maargoed, ik wacht gewoon af. Haha!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 08:05

de vraag van de lesbi is mij ook al meerdere malen gevraagd tijens mijn mbo opleiding. Ook omdat ik in die drie jaar tijd geen relaties meer heb gehad. Laatste relatie was toen ik 15 was voor een maand en daarna nog maar 1 keer gehad dat ik een jongen echt leuk vond.

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 08:42

Ik meld me ook! Ben 21 en nog nooit een relatie gehad! Ik ga wel vaak stappen en heb losse scharrels van een week, hooguit twee want als t serieus wordt dan loop ik weg Knipoog Of ik ben er nog niet aan toe of ze zijn gewoon niet leuk genoeg om t te proberen en aan de andere kant volgens mij heb ik het gewoon heel erg druk (alhoewel iedereen zegt dat je er tijd voor moet maken)
Ik zie wel gewoon wat er op mijn pad voorbij komt Knipoog

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 08:43

nikita_benno: Ik duim weer voor je voor aankomendweekend.
verography: Als ze mij bij t kruis grijpen hebben ze toch echt de verkeerde. Dan krijgen ze met mijn schoen in hun kruis te maken Knipoog