Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Megan_ schreef:Ik mag gelukkig niet klagen, mijn verzekering dekt werkelijk alles!
maak je geen zorgen.KiWiKo schreef:is de zorg nu zoveel slechter dan 20 jaar geleden?????
Ladygiroc schreef:heb het niet over mezelf maar over bijvoorbeeld de onderstaande (onder dit bericht) studenten. Die een paar honderd in de maand verdienen en daarvan nog ziekenfonds moeten betalen.

Ladygiroc schreef:Ik vind persoonlijk het vorige stelsel beter. Heb je minder dan meen €255 laten declareren krijg je het overige netjes aan het eind van het jaar terug.
Citaat:Wel erg egositisch naar de chronisch zieken toe, vidn je ook niet? Zij hebben er niet om gevraagd om ziek te worden.
Nee dit systeem is juist prima, veel eerlijker.
..
grapjas .. 
Nikka schreef:@ Nickyu: dat vind ik nu vreemd dat anastrozol niet vergoed wordt. Tamoxifen wel?
, maandelijkse stondes , kans op zwangerschap (is gelijk aan kistje bestellen) Chiqa schreef:Nickuy niet iedereen krijg kanker van de pil en volgens mij is dat ook zwaar off topic
En de medicijnen die je noemde zijn op zich niet wereldvreemd dat ze niet veroed worden zag dat er ook supplementen bijzaten, die worden nooit vergoed.
tegen alle verwachtingen in
Nikka schreef:Anastrazol is in principe een middel van 1e keuze, daarom is het vreemd. Is de borstkankervereniging hier geen zaak over begonnen, want jij bent niet de enige die tegen dit probleem aanloopt. Misschien iets van kassa of radar inschakelen anders.
Oja gefeliciteerd!!!!!
Nijn schreef:Chiqa schreef:Nikyu, en toch voelde jij je aangesproken, want ik had het niet tegen jou
Mensen die in 2006 en 2007 veel medicijnen voorgeschreven hebben gekregen,
en dit langer dan 180 dagen per jaar hebben geslikt komen in aanmerking.
Dus dat jij buiten die regel valt zal wel aan die voorwaarde liggen waar je niet aan voldeet.
én de medicijnen hebben geslikt voor een ziekte die op de lijst staat...
En dat zijn echt niet alle chronische aandoeningen, er zijn behoorlijk wat groepen die buiten de boot vallen die toch iedere dag medicijnen nodig hebben.
Dat nickyu dus zo reageert vind ik niet gek
ikkemetwikke schreef:deze lijst is destijds opgezet door minister Borst:
http://www.dsw.nl/repository/documents/lijstborst.pdf
Morris schreef:Geeft het CVZ zo'n lijst niet uit, of Min. VWS?