Nog meer mensen met een zaterdagavond dip

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zwitsal

Re: Nog meer mensen met een zaterdagavond dip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 18:12

ik heb eigenlijk nooit last van de zaterdag avond dip...
meestal maken mijn vrienden er een dip van..
sinds k met mn vriend samen ben (en op de uni studeer) heb ik niet altijd meer zin om uit te gaan..
door de weeks is t meestal druk met school en studie enz..
in t weekend werk ik soms (om de week).. en probeer ik tijd te vinden voor mn vriend..
heb ik dan nog tijd over op mn zaterdag avond....vind ik het heeeerlijk om gewoon lui op de bank te hangen (liefst in mn eentje samen met de honden...lekker rustig!)..
maar vrienden vinden dat dan weer saai enz..
nee, die weekendjes niets doen vind ik juist lekker!
als ik door de weeks het zo druk heb, op vrijdag avond paardrij, op zaterdag werk, ook nog uitga, zondag natuurlijk niet lang genoeg uitslaap (tot 11 uur uitslapen lijkt lang...maar als je er pas om 6 uur in ligt...)..
dan ben ik op maandag echt gesloopt, en kom ik de rest van de week ook niet meer bij...
rustige weekendjes heb ik dan ook echt nodig anders kan ik nooit mn aandacht bij college ed houden..

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 07:03

Je wordt zo snel als saai bestempeld als je niet uitgaat... Vreselijk.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 08:13

Ja ik ken het, ik ben afgelopen halfjaar voor mijn doen redelijk veel uitgeweest, maar het komt er gewoon niet meer van, ik ben gewoon te moe, geen geld, vriendje wil dan wel, maar ik vind het saai om alleen thuis te zitten dan, ga liever wat leuks met hem doen(maar komt er vaak niet van) en de meeste vinden mij dus ook saai, zelfs als ik wel uitga dan sta ik nml niet mee te dansen enz Clown Heb daar nml echt een hekel aan, laat mij maar lekker wat hangen en praten en aangeschoten raken en dan weer richting huis, zorgen dat ik niet te brak ben volgende dag(en dan ben ik weer saai, want ik wil op tijd naar huis Slapen )

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 11:26

Njen, keertje samen uit? Tong uitsteken Ik ben ook nooit zo van 't dansen, liever inderdaad wat hangen enzo en niet te laat weer naar huis. Anders is je heel je zaterdag/zondag weer weg.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 11:29

_Tara_ schreef:
Njen, keertje samen uit? Tong uitsteken Ik ben ook nooit zo van 't dansen, liever inderdaad wat hangen enzo en niet te laat weer naar huis. Anders is je heel je zaterdag/zondag weer weg.

Hahah je mag best een keertje hierheen komen als je zin hebt Knipoog Maar ik hang idd ook liever wat rond Lachen Nog een reden trouwens waarom ik zaterdag vaak niet meer uit ga, mijn ex loopt er dan vaak rond en die zit mijn vriend op de kast te jagen door bijv. brandende sigaretten naar hem te gooien enz Rolleyes

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 11:38

Hier heb ik absoluut geen last van. Ik vind de zaterdagavond heerlijk! Lekker bij mijn vriend zijn of iets leuks doen met vriendinnen. En soms op stap, maar als ik niet op stap ga vermaak ik me ook best met lekker op bed filmpje kijken bijvoorbeeld.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 11:47

Wat doe je dan in dit topic? Nee geintje Tong uitsteken Beter toch dat je er juist geen last van hebt Lachen Goed voorbeeld voor de wel zaterdagavonddippers.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 12:18

Haha ja sorry. Dacht laat even de andere kant zien. Tong uitsteken

Komt denk ik ook vooral omdat ik door de week geen enkele avond voor mezelf heb. Dus zaterdagavond vind ik het dan heerlijk om lekker dingen voor mezelf/met vrienden te doen. Lachen En snap het best dat er mensen zijn die niet van uitgaan houden, ik vind het dan wel leuk maar hoef ook niet elke keer! Maar zonder uitgaan kan je ook leuke dingen doen! Lachen

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 16:41

Ik heb vandaag een echte DIP ..
T zit even tegen vandaag
irriteer me aan mensen , net al gezeur thuis aan tafel onder het eten Bloos

En vriendlief kon vanavond weer eens niet Huilen

ARGGH

dan maar avondje heerlijk bokken... Vingers aflikken

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:59

En, overleven jullie de vrijdagavond allemaal zonder een dip? Tong uitsteken

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 09:46

Nou ik heb het idd goed overleefd Haha! Eerst naar mn stage (theater) naar een voorstelling kijken, we waren allemaal uitgenodigt. Daarna gelijk door naar een verjaardag. Dus ik was om half 2 thuis Lachen En vanavond weer naar theater (en morgen overdag ook nog Scheve mond )

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 13:58

Heb de halve week al een dip: ben gruwelijk verkouden en had het ook best druk bepaalde dagen deze week.
Dus jahoor, vanavond gaan we lekker thuis voor de tv zitten en lekker op de bank hangen Haha!
Of toch maar die studieboeken induiken, muziekje keihard aan en dicht bij de verwarming.
Ja oké, klinkt best saai, maar op dit moment heb ik eigenlijk nergens zin in.

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 14:12

zo, vanaaf geen dip! straks me verjaardag vieren met famillie dus dat is wel gezellig! Lachen
En anders laat ik gewoon me nieuwe vriend hier heen komen.. Tong uitsteken tja,, dat zou ook nog oplossing kunne zijn.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 16:08

Hier valt 't vanavond ook wel mee met de dip, hoop ik. Ga zo uit eten en daarna moet ik aan m'n huiswerk, in ieder geval iets om te doen Lachen

Denisevm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 16:18

Hier een enorm saaie avond vandaag..
Ik zou met mijn ouders meegaan naar vrienden uit Eindhoven (kom zelf uit Bergen op Zoom, uurtje rijden dus). Hun dochter is mijn vriendin, dus had me best op een leuke avond verheugd. Pling Krijg ik net te horen dat ze vanavond naar een feest van de hockeyclub gaat en dus niet thuis is vanavond.. No Cheer
Dan maar alleen thuis blijven vanavond, als zij er niet is heb ik daar ook niet echt iets te zoeken. Onze ouders zijn flink in gesprek met elkaar en dan hang ik er maar bij. En om nou m'n laptop daar heen te nemen.. Rolleyes Dan zit ik liever thuis met mijn laptop en kan ik doen en laten wat ik wil, en naar bed gaan wanneer ik wil.

En natuurlijk hebben alle andere meiden ondertussen al plannen gemaakt voor vanavond..

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 16:19

Ik heb nu eerder last van een zaterdagMIDDAG dip! Mijn vriend slaapt al de hele middag en wil maar niet wakker worden!

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 16:39

Gooi een glas koud water over um heen Sence Huilen van het lachen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 16:40

Hahaha, nee dat doe ik maar niet. Dan word ie wel wakker ja, maar hoe... Word geen vrolijk dagje dan Huilen van het lachen

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 16:42

Dan word 't nog erger dan een zaterdagavonddip Tong uitsteken

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 16:44

Hahaha, dat kun je wel stellen ja ROFL

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 17:04

Haha Huilen van het lachen

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 17:10

Ik probeer al sinds gisteren iemand mee naar de bios te krijgen, maar er schijnt niemand met geld, zin of tijd te vinden te zijn. Gisteravond dus geen bios, en vanavond ook weer niet. Dus dat wordt weer niksen vanavond Knipoog

chanora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 17:28

ik heb ook echt een dip, voel me echt niet lekker.. en ben nu ook net kwartiertje wakker

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 17:37

vanavond dreigde er een dip te komen maar heb gelukkig optijd afspraken kunnen maken! strak eerst een paar uurtjes werken en dan lekker stappen met een vriendin! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 17:39

Ik houd helemaal niet van uitgaan. Dwz discotheken en kroegen enzo... *walg*

Zet mij maar midden in het bos of natuurgebied uit met m'n fototoestel... Dan maak je mij gelukkig.

Dus nee.. Opzich heb ik nooit last van een zaterdagavonddip. Maar andere mensen zullen me wel saai vinden. Knipoog