Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb daar nml echt een hekel aan, laat mij maar lekker wat hangen en praten en aangeschoten raken en dan weer richting huis, zorgen dat ik niet te brak ben volgende dag(en dan ben ik weer saai, want ik wil op tijd naar huis
)
Ik ben ook nooit zo van 't dansen, liever inderdaad wat hangen enzo en niet te laat weer naar huis. Anders is je heel je zaterdag/zondag weer weg. 
_Tara_ schreef:Njen, keertje samen uit?Ik ben ook nooit zo van 't dansen, liever inderdaad wat hangen enzo en niet te laat weer naar huis. Anders is je heel je zaterdag/zondag weer weg.
Maar ik hang idd ook liever wat rond
Nog een reden trouwens waarom ik zaterdag vaak niet meer uit ga, mijn ex loopt er dan vaak rond en die zit mijn vriend op de kast te jagen door bijv. brandende sigaretten naar hem te gooien enz
Beter toch dat je er juist geen last van hebt
Goed voorbeeld voor de wel zaterdagavonddippers. 
En snap het best dat er mensen zijn die niet van uitgaan houden, ik vind het dan wel leuk maar hoef ook niet elke keer! Maar zonder uitgaan kan je ook leuke dingen doen!
Eerst naar mn stage (theater) naar een voorstelling kijken, we waren allemaal uitgenodigt. Daarna gelijk door naar een verjaardag. Dus ik was om half 2 thuis
En vanavond weer naar theater (en morgen overdag ook nog
) 

tja,, dat zou ook nog oplossing kunne zijn.
Krijg ik net te horen dat ze vanavond naar een feest van de hockeyclub gaat en dus niet thuis is vanavond..
Dan zit ik liever thuis met mijn laptop en kan ik doen en laten wat ik wil, en naar bed gaan wanneer ik wil.