Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nijn schreef:Wíl je wel werken...???
wat denk je zelf..KiWiKo schreef:meis je hebt nu twee banen waar je zo 40 uur aan de slag kan........... en bij beide banen wil je niet........... de ene heeft dit de andere heeft dat............. mag ik je nu wel een huilebalk vinden?

KiWiKo schreef:meis je hebt nu twee banen waar je zo 40 uur aan de slag kan........... en bij beide banen wil je niet........... de ene heeft dit de andere heeft dat............. mag ik je nu wel een huilebalk vinden?
Miracle_ schreef:Nijn schreef:Wíl je wel werken...???
nee ik wil lekker de hele dag op mijn luie gat mezelf dood vervelen thuiswat denk je zelf..
ik zeg net 100 keer dat ik een fulltime baan wil..
Miracle_ schreef:KiWiKo schreef:meis je hebt nu twee banen waar je zo 40 uur aan de slag kan........... en bij beide banen wil je niet........... de ene heeft dit de andere heeft dat............. mag ik je nu wel een huilebalk vinden?
moet je lekker zelf weten..
de Jumbo heb ik een goede reden voor, klaar. En die baan die jij me aanbied ook, jij kent mijn thuissituatie namelijk niet..

Miracle_ schreef:Nijn schreef:Wíl je wel werken...???
nee ik wil lekker de hele dag op mijn luie gat mezelf dood vervelen thuiswat denk je zelf..
ik zeg net 100 keer dat ik een fulltime baan wil..
Miracle_ schreef:ach, laat ook maar, heeft geen zin om dat nog een keer uit te gaan leggen

Bienotje schreef:Misschien dat het met de financiën wel meevalt, aangezien miracle zich kan permitteren om wat kieskeuriger te zijn. Maar dat is gissen..
Herinner ik me trouwens goed dat je in een topic over betalende bijrijdsters fanatiek meepostte?

Rianneke schreef:solliciteen vanuit een baan gaat altijd makkelijker!
Nijn schreef:Nóg een keer? Wat dan?
Dat je echt niet lui bent?
Maar onder tussen niet 15km wilt fietsen?
Dat je echt graag 40 uur wilt werken, maar niet voor Kiwiko wilt werken om een 1 of andere duistere rede?
Miracle_ schreef:Nijn schreef:Nóg een keer? Wat dan?
Dat je echt graag 40 uur wilt werken, maar niet voor Kiwiko wilt werken om een 1 of andere duistere rede?
Wat wil je nou van me horen?
ja ik ben hardstikke lui, poeh hee.. enne oja, ik wil absoluut niet verder dan 1km. werken, en al helemaal geen 40 uur! Stel je voor zeg!! 40 uur!! wow............

Nijn schreef:Nóg een keer? Wat dan?
Miracle_ schreef:ja ik ben hardstikke lui, poeh hee.. enne oja, ik wil absoluut niet verder dan 1km. werken, en al helemaal geen 40 uur! Stel je voor zeg!! 40 uur!! wow............
Less schreef:Inderdaad, dit is het. De meesten van ons moeten gewoon hard werken voor hun geld met soms een baan waar we niet van gedroomd hebben.
De gouden tip, willen we allemaal weten.
djuno schreef:Nijn schreef:Nóg een keer? Wat dan?
hoho... dit is niet helemaal fair imo.
Ts wil niet werken bij de Jumbo en daar zal ze haar goeie redenen voor hebben en dat ze niet bij Kim wil/kan werken heeft met thuis te maken.....niemand weet hier wat er bij de Jumbo is gebeurd en niemand weet haar thuissituatie. Misschien zijn beide wel heel naar en moeten mensen hier straks hun woorden inslikken als blijkt waarom ze niet kan/wil.
Dus iets minder scherp kan best denk ik.
Miracle_ schreef:Nijn schreef:Nóg een keer? Wat dan?
Wat wil je nou van me horen?
ja ik ben hardstikke lui, poeh hee.. enne oja, ik wil absoluut niet verder dan 1km. werken, en al helemaal geen 40 uur! Stel je voor zeg!! 40 uur!! wow............