Gelukkig kan je nu voor een klein prijsje een nieuwe ruit erin krijgen en zijn je sleutels terrecht. Hopen dus dat het vandaag beter word, het begin is er al
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(of werkt hij ook bij een oude auto?)
Hetzij bij een vriendin en anders onder de bekende bloempot 

. Dat soort dingen komen mij ook aardig bekend voor, maar mijn autoruit inslaan heb ik dan nog niet gepresteerd
. Arme Fred
.
. Zo ben ik ooit eens mijn fietssleutel kwijtgeweest, van zo'n ANWB-veiligheidsslot. Ik kon de sleutel echt, echt nergens gevonden krijgen en uiteindelijk zijn mijn vrienden twee uur bezig geweest het slot te kraken. Waar viel mijn oog op toen ik na het weekend het kledingkluisje op mijn werk opende... Juist ja
.
.
Op je werk niet leuk, wedstrijd ging niet goed, zit niet zo lekker in je vel en dan krijg je dat ook nog. Arme Fred, maar hij neemt het je vast niet kwalijk. 

alleen was onze auto (nog geen 2jr oud) er veel erger aantoe (we denken dat hij per total zal zijn) dan Fred (en mijn moeder ook
)
en idd beetje gaan werken met reservesleutels kan nooit kwaad

Gwen schreef:Wist je trouwens dat je veel oudere auto's gewoon open kunt hengelen met ijzerdraadje of een kleerhanger? Hoe het precies werkt weet ik ook niet, ik heb een ander beroep, maar een vriendin van mij was zo'n helder licht die altijd wel ergens haar sleutels liet slingeren, bij voorkeur in de auto met de deuren op slot, dus collega's van de garage waar we werkten hebben met regelmaat van de klok haar brik opengemaakt zonder enige zichtbare schade. Bij nieuwere auto's zal dat wel niet zo makkelijk meer werken, hoop ik in elk geval.

.
wat moet je met zo'n baasje, slaat ze zomaar je ruit in!
wat een verhaal, moest er best wel om lachen! Gelukkig dat de raam gemaakt kan worden voor een prikje! Bellatrix schreef:Belt net mijn lerares van de manege....er kwam een meisje naar haar toe met een keykord....'juf, wat is dit??'
Ga zo toch maar even langs de manege om mijn sleutels op te halen...
*zucht*