Hier schrik ik van..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janski

Re: Hier schrik ik van..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 19:56

TS .. jij mag natuurlijk wel zo reageren meid.. hier in de randstad is het bijna raar als je geen homo's kent maar ik kan me voorstellen als het fenomeen nieuw voor je is dat je er wel even van staat te kijken meid.

Ik weet zeker dat jullie heel erg gezellig gaan bijkletsen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 20:14

Lekker generaliserend hier. "Gezelliger dan hetero gozers", "wijvendingen doen", "winkelen", "kun je lekker lol mee trappen"... Come on! 't zijn gewoon mensen en net als met hetero- of biseksuele mensen heb je leuke en minder leuke exemplaren en mensen die qua interesses en persoonlijkheid "bij je passen" en mensen waarmee je niks hebt. Homo's zijn niet per definitie gezelliger en ze houden heus niet allemaal van winkelen. Enige wat je wél met zekerheid kunt zeggen, is dat een vriendschap tussen een meisje en een homoseksuele jongen vaak heerlijk relaxed zal zijn omdat beide geen verwachtingen hoeven te hebben omdat het toch nooit wat zal worden. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 20:14

Riant schreef:
hier in de randstad is het bijna raar als je geen homo's kent maar ik kan me voorstellen als het fenomeen nieuw voor je is dat je er wel even van staat te kijken meid.

Zou het werkelijk zo zijn dat er in de randstad meer homo's zijn dan elders in het land? Lijkt me sterk...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 20:16

Nouks schreef:
Riant schreef:
hier in de randstad is het bijna raar als je geen homo's kent maar ik kan me voorstellen als het fenomeen nieuw voor je is dat je er wel even van staat te kijken meid.

Zou het werkelijk zo zijn dat er in de randstad meer homo's zijn dan elders in het land? Lijkt me sterk...

In de randstad is het meer geaccepteerd

In mijn oude dorp wordt er ook lastig over gedaan, en zijn 2 vrienden van me ook pas out gekomen toen ze studeerden ver weg

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 21:06

Nouks schreef:
Riant schreef:

Daar zijn niet meer homo's, maar daar is het meer geaccepteerd. Alhoewel, daar komt ook meer antihomogeweld voor maar oké....

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 21:48

Ik kan het wel begrijpen hoor, dat je er at van 'schrikt' als iemand die je goed kent en waar je het niet van verwacht op hetzelfde geslacht blijkt te vallen. Helemaal als je verder geen ervaring hebt met vrienden die homoseksueel zijn.
Maar dat betekend niet gelijk dat je het niet kan accepteren of iemand gelijk laat vallen of iets.

Zelf heb ik er absoluut geen problemen mee. Heb in mijn vriendengroepen van alles wat zit. Harstikke gezellig, niets anders of raars aan. Het enige dat anders is, is dat ze niet altijd even geaccepteerd worden door anderen, helaas.... Geheel onterecht en achterlijk.

San_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 00:34

Ik ben dan wel een meisje, maar: toch gek dat sommigen het over 'ze zijn zus' of 'ze hebben dit' enzovoorts hebben. Alsof 'we' van een andere planeet komen, haha. Ik ben echt ontzettend blij met al mijn vrienden en vriendinnen - die eigenlijk allemaal, toen ik bij hun uit de kast kwam - zeiden: 'uh San... wat is er zo vreemd aan?' Ik schaamde me bijna een beetje dat ik er zo moeilijk over deed Bloos

TS: ik kan me best voorstellen dat je schrikt hoor, daar niet van Lachen Maar hopelijk verafschuw je homoseksualiteit niet en was de coming-out van je vriend eerder een (positieve)verrassing voor je.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 09:17

De beginpost is verwijderd, ik zet hier een slotje.