Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Malibu schreef:Je bent pas 23, dat gevoel kan echt nog veranderen hoor
Ik ben nu 27 en ik had ook nooit echt een kinderwens, toch is dat het laatste jaar wel veranderd. Voorlopig komt het er toch ff niet van want ik ben ook nog bezig met een studie, maar daarna misschien wel.
Dus zeg nooit nooit.
Charmaine schreef:Hier nog een zonder tikkende klok![]()
Ik ben bijna 31 en ik zie het nog steeds niet gebeuren dat ik kinderen ga krijgen. Ook ik wil er niets voor opgeven. Echt niet dat ik mijn paardje weg doe hoor! En mijn studie dan die ik net begonnen ben? Zeker ook weggegooid geld. Tegen de tijd dat die klaar is, kan ik thuis gaan zitten in plaats van een leuke nieuwe baan te zoeken...Ik heb verder ook niks met kinderen. Mijn halfbroertje van 11 is leuk, maar voor een weekendje logeren.
Vriendje heeft wel een sterke kinderwens, dus ook ik heb al gezegd dat hij maar eens goed na moet denken wat hij wil, aangezien ik de kans niet groot acht dat ik ooit nog graag kinderen zou willen. Ik zeg niet nooit, maar het zal eerder niet dan wel zijn. En ja, ik ben ook bang dat ALS hij er voor kiest bij mij te blijven, dat er dan ooit een verwijt gaat komen dat er geen kinderen zijn. Moeilijk moeilijk. Maar ik laat me niet overhalen, heb mijn eigen moeder als voorbeeld namelijk
susan schreef:ooit een hele tijd terug stond hte volgende stuk op bokt over kindervrij zijn
sory auteur ik wete niet meer wie je bent maar hbe je stuk destijds opgeslagen omdat ik het zo gaaf vond
4EverHobbes schreef:[
He, wat grappig. Dit stuk heb ik vier jaar geleden (?) geschreven en anoniem op Bokt laten publiceren. Ben nu 36 en er is nog niets veranderd aan dit standpunt. Kinderen, hartstikke leuk, maar niet van mezelf. Ik hou van de vrijheid die ik heb, en die geef ik echt niet op!