Lous schreef:Nee heb je , ja kun je krijgen. Succes!
Zo is dat
dankje wel!Karin schreef:Nathalie schreef:Maar er wordt inderdaad een sticker op geplakt met 'Extra Heavy!' oid. Ik zit vaak vanuit het vliegtuig te kijken hoe ze de koffers laden, en soms doen ze dat echt met zijn 2e.
Dat gebeurt idd. Op een binnenlandse vlucht in Australië had ik zoveel mogelijk in mijn rugzak gepropt en nog het een en ander in de flightbag. Aan mijn veel te zware tas werd een label gehangen waarop een metalen gewicht getekend stond met daarin '28 kg' en de tekst 'HEAVY!' (vereeuwigd in mijn plakboek). Maar ook daar hoefde ik niets bij te betalen hoewel ze een limiet hadden van 20 kg.
Nou van mij mogen ze er alles aan hangen wat ze maar willen als ik dan niet hoeft te betalen
Bedankt voor alle reacties had niet verwacht dat er zo laat nog zo snel zo veel reacties zouden komen!
en tja wat betreft dat de tas te zwaar wordt voor het personeel: ik plak er wel een sorry sticker op

). maar nadat ik de man achter de balie had uitgelegd dat ik een aantal maanden daar ging wonen kon hij het wel begrijpen en hoefde ik alleen mijn laptop eruit te halen zodat de koffer toch iets minder zwaar was. Deze heb ik vervolgens gewoon in mn handbagage erbij gedaan.
M'n camera doet ik ook altijd in handbagage, ook al is het super onhandig en zwaar na het inchecken, toch liever veilig... Netjes van m'n vader geleerd dat dingen die breekbaar kunnen zijn en/of veel waard altijd beter in handbagage kan omdat ze zo gooien met die tassen...