Nu lucht ik ook even mijn hart

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zwitsal

Re: Nu lucht ik ook even mijn hart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 22:23

ik herken je verhaal wel een beetje ts Lachen.

ik zou hem idd ook even met rust laten.
stuk makkerlijker gezegd dan gedaan, maar wel een goed iets om even te proberen.
allebei even afkoelen, dan zul je zien dat het wel weer goed komt Lachen

trouwens, hij zegt wel echt harde dingen over nare geurtjes!!
ik zou me daar echt gekwetst door voelen!

mijn vriend brengt ook wel eens wat minder subtiel over dat ik wel een kauwgompje na t eten kan gebruiken (:P)
maar dat doet ie toch niet zo hard, en bovendien vind ik het relaxter dat ie t gewoon zegt dan dat ie t voor zich houdt,
op deze manier kan ik het ook tegen hem zeggen zonder dat ie gelijk op zn kop staat en beledigt is (ik kan iets meer hebben dan hij Tong uitsteken)..
maar als mijn vriend bot zou zeggen "draai je om want je ruikt niet lekker" dan zou ik zeggen...daaaag daar is de bank!!.

edit :
trouwens, enige situatie dat hij liever geen kusje wil geven/ wil zoenen is als ik net flink vlees heb zitten eten.
dan vindt hij dat een vies idee (hij is eeh..streng vegetarisch en niet omdat t van de dokter moet Knipoog )
Laatst bijgewerkt door Zwitsal op 18-09-08 22:30, in het totaal 2 keer bewerkt

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 22:23

Nagelbijten / Gniffelen Mijn vriendje zegt dat soort dingen alleen voor de gein. Is hij altijd zo erg met 'geurtjes' ? Ook bijvoorbeeld als je sochtens wakker word?
Neem aan dat je dan niet super lekker ruikt Huilen van het lachen

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 22:26

Ja, ook dan. Eerst naar beneden tandenpoetsen voor we uitgebreid kunnen zoenen. Ik ben dan wel de enige die op zijn kussen mag slapen, omdat ik geen 'rare' geur achter laat

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 22:31

Haha stiekem moet ik hier wel een beetje om lachen hoor. Ik geloof dat hij een beetje een 'obsessie' -dat is een beetje overdreven- heeft met vervelende geurtjes. Erg lastig lijkt me dat, word je er af en toe niet gek van?

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 22:32

_Micha_ schreef:
Haha stiekem moet ik hier wel een beetje om lachen hoor. Ik geloof dat hij een beetje een 'obsessie' -dat is een beetje overdreven- heeft met vervelende geurtjes. Erg lastig lijkt me dat, word je er af en toe niet gek van?

jij zegt t , ik dacht t Clown

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 22:33

Zwitsal schreef:
_Micha_ schreef:

jij zegt t , ik dacht t Clown

Haha nee hoor, ieder gek zijn gebrek! Zet rustig een pot kauwgum naast me bed, kan die die 's ochtends opeten Tong uitsteken

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 22:34

Ja oke iedere gek z'n gebrek. Maar dan kan je er nog gek van worden haha Huilen van het lachen

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 22:35

_Inga schreef:
Ja, ook dan. Eerst naar beneden tandenpoetsen voor we uitgebreid kunnen zoenen. Ik ben dan wel de enige die op zijn kussen mag slapen, omdat ik geen 'rare' geur achter laat

Grappige uitspraak Huilen van het lachen , ik vind het juist heerlijk als mijn vriend op mijn kussen heeft geslapen dan ruikt ie naar hem Haha!

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 22:39

om de landmacht moet je je niet in de steek gelaten voelen ik ga zelf bij de luchtmacht en ben bijna nooit thuis. maar laat geen mensen in de steek zo voelt het wel omdat je er minder kan zijn voor iemand maar zo is het nou eenmaal leg ja daar bij neer.(is niet boos bedoelt)
die ruzies zoals hij dat nemt kun je over praten en zo`n reacties die jij gad is best normaal doen meerdere mensen.
maar van je getrokken verstands kiezen dat hij dat vies vind snap ik niet van hem boeie het is maar even en je geeft toch om iemand wat maakt die gtrokken keis dan uit. dat snap ik gewoon even niet.

ik zou gewoon gaan praten met hem anders is het zo over

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 22:40

Meid ik heb een vriend die nu opleiding mariniers doet, en het went! Eerst dikke tranen maar als je zelf ook lekker bezig gaat dan vliegt die tijd..afentoe zijn er natuurlijk die mis-momenten maar ik kan en wil hem daar echt niet weghalen want het is zijn ding en ik zie hem niets anders doen. Ik ben er al helemaal gewend aan terwijl we elkaar eerst zo vaak zagen! Maargoed wat ik wel raar vind is dat jouw vriend zich ergens op instelt..mijn vriend zou zo'n 'slaap-aanbod' nooit afslaan! Meestal ben ik degene die zoiets heeft van; ja ho is even ik heb morgen een wedstrijd of ik moet morgen een toets maken Knipoog Verder zou hij het ook nooit laten omdat ik uit mn mond stink, we zijn nu al 3 jaar samen en we kunnen veel van elkaar hebben, dat vind ik ook wel belangrijk. Hij zal toch ook wel eens uit zn mond stinken of iets anders hebben wat minder is..Nu even met rust laten maar daarna er heel goed over praten en goed aan jezelf denken want je hoort voor elkaar door het vuur te gaan en dat mis ik nu even. Dat offline gaan en negeren vind ik ook zo kinderachtig, ik deed dat vroeger wel eens als ik pissig op hem was of jaloers nu heb ik geleerd dat dat heel kinderachtig is en msn/mail eigenlijk ook nooit met hem. Praten is zo erg belangrijk! Lachen Ik vind trouwens die opmerkingen tegen van hem echt heel erg grof en helemaal niet leuk, mijn vriend tipt me weleens als ik iets tussen mn tanden heb of wat ruik maar nooit nooit zal hij me ook maar een beetje beledigen
Laatst bijgewerkt door Joceline op 18-09-08 22:43, in het totaal 1 keer bewerkt

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 22:42

xDramaQueen schreef:
_Micha_ schreef:
Volgens mij he, maar misschien ben ik heel stom. Als de vriend van de TS zijn droom de landmacht was. Had hij dat toch wel meteen gedaan? Of iets wat er opleek?

Als je opleiding even niet leuk is, is het heel makkelijk om te zeggen ik stop( zo was mijn vriend ook) En de TS praat hem helemaal niets aan.
Ts: heeft hij het al veel vaker over de landmacht gehad?

tuurlijk niet... de directeur van de rabobank heeft misschien ook wel eerst in een shoarmatent gestaan voordat hij bedacht dat hij véél liever directeur wil worden. Ja

ik weet wel dat defensie mijn droombaan is ik word uiteindelijk f 16 pilote dus mijn droom maak ik waar haha maar niet iedereen weet meteen wat zijn droombaan is ik toevallig wel. maar landmacht moet je wel goed overna denken voordat je er aan begint

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 22:44

@ nikita_benno; Ja ik snap het wel, maar je had ons niet moeten zien toen hij 2 weken op vakantie was Tong uitsteken Als hij gaat dan zal ik dat voor lief nemen, maar ik ben gewoon bang dat ik dat niet ga trekken.

@Joceline; Dat gedeelte van dat hij zich ergens op instelt kan ik me ook gruwelijk aan irriteren. Dat snap ik dus niet, en daar ging de discussie grootste gedeelte van de tijd ook over.
Als hij uit zijn mond stinkt zoent hij mij ook niet hoor, zo is die dan weer wel Tong uitsteken .

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 22:46

_Inga schreef:
Ja hij heeft ook al die tests gedaan, maar was gezakt voor het fietsen.

@ DQ; klopt, maar ik zit een beetje met zondag in mijn maag, want dat wil ik wel graag vieren. Als er dan nog wat te vieren valt Tong uitsteken

als hij tocg gezakt is en hij is daarop afgekeurd mag hij een jaar niet meer terug komen voor de landmacht die afkeuring geld 12 maanden. dusheb je hem nog een jaar bij je maar vertel hem niet dat hij nog wel bij korps mariniers,luchtmacht enz kan solliciterehn want dan zal hij waarschijnlijk alsnog wel gaan haha maar dit zal wel gemak zijn, van ik hoed niet meer naar school als hij dit echt al eerder had gewilt was hij er al eerder aanbegonnen het hoeft niet zijn droom te zijn maar zal wel een omslg zijn moschien word hij rustiger nu hij gezakt is voor het fietsen)tenzij hij nog een keer terug mag komen)

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 22:48

Het is al meer dan een jaar geleden. Hij wil persé bij de landmacht, niet naar de marine of luchmacht. Hij heeft daarna SPW gedaan en toen ICT niveau 4, afgestroomd naar niveau 2 en heeft zijn diploma daarvoor en nu bezig met niveau 3.
Laatst bijgewerkt door _Inga op 18-09-08 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 22:48

Oke, ja ik vind het meer een vrouwending dat instellen op dingen enzo..Maar misschien komt dat omdat mijn vriend een wat rustig leventje had (tot hij aan zn opleiding begon dan) en ik deed VWO dus moest ik vaak hem wegsturen om te leren. Hij vond dit dan ook helemaal niet erg en vond dat ik gelijk had. Toch blijf ik het raar vinden zoals hij dingen tegen je zegt, zo grof en zo onhandig.. ooit heeft mn vriend ook eens een opmerking gemaakt die ik wat banketstaaf vond, hij heeft het gelijk heeeel goedgemaakt Knipoog

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 22:51

_Inga schreef:
Het is al meer dan een jaar geleden. Hij wil persé bij de landmacht, niet naar de marine of luchmacht. Hij heeft daarna SPW gedaan en toen ICT niveau 4, afgestroomd naar niveau 2 en heeft zijn diploma daarvoor en nu bezig met niveau 3.

als hij echt persee wilde zat hij er al in dan was hij gewoon wer gegaan na een jaar. en als je bij de marine zit kun je ook overstappen net als bij de luchtmacht.of hij twijfeld ook nog mischien door de uitzendingen

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 22:53

Nee uitzendingen lijken hem wel wat, had hij het vanmiddag over.. Maar zijn familie wil niet dat hij gaat.

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 22:54

nikita_benno schreef:
_Inga schreef:

als hij echt persee wilde zat hij er al in dan was hij gewoon wer gegaan na een jaar. en als je bij de marine zit kun je ook overstappen net als bij de luchtmacht.of hij twijfeld ook nog mischien door de uitzendingen

Ik ben het helemaal met je eens. Mijn vriend wilde dit altijd al vanaf klein jongentje, hij schept er niet over op gewoon; ik wil dit niets anders klaar De uitzendingen mogen geen twijfel zijn, hij weet dat deze erbij horen en daar wordt je voor opgeleidt

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 22:57

nikita_benno schreef:
_Inga schreef:

Ik ben het helemaal met je eens. Mijn vriend wilde dit altijd al vanaf klein jongentje, hij schept er niet over op gewoon; ik wil dit niets anders klaar De uitzendingen mogen geen twijfel zijn, hij weet dat deze erbij horen en daar wordt je voor opgeleidt[/quote]

precies je weet dat je op uitzending gaat. ik weet het vanmezelf ook en ja heb er zin klinkt heel raar mensen verklaren mij voor gek maar daar heb ik voor gekozen ik ben met militairen opgegroeit en wil dit al vanaf kleins afaan mijn grote broer was mijn voorbeeld. en ik ga er nu ook bij beginnen haha en als je het echt wilt houden de uitzendingen je ook niet tegen

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 23:00

Nikita_benno

Ik verklaar je zeker niet als gek. Ja ooit misschien wel maar sinds ik mn vriends liefde voor dat werk ken vind ik het prachtig. Het moet een hele eer zijn om zo te mogen vechten voor het land ondanks de zware en erge dingen die ze meemaken daar Lachen

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 23:05

Joceline schreef:
Nikita_benno

Ik verklaar je zeker niet als gek. Ja ooit misschien wel maar sinds ik mn vriends liefde voor dat werk ken vind ik het prachtig. Het moet een hele eer zijn om zo te mogen vechten voor het land ondanks de zware en erge dingen die ze meemaken daar Lachen

haha ja een eer is het opzich wel en veel mesnen verklaren mij voor gek ze zeggen ook je tekend voor je eigen dood nou dan doe ik dat toch maakt mij dat uit het is mijn droombaan en ik wil het. nou zit je in een f 16 ook best wel veilig duurt voor mij nog even maar is wel het einddoel bij de luchtmacht. maar ik vind het niet erg om op uitzending te gaan mischien krijg ik ook wel trauma`s ik zou het allemaal niet weten maar dat zie ik wel je weet dat zoiets kan gebeuren je gaat door of je stopt

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 23:11

nikita_benno schreef:
Joceline schreef:
Nikita_benno

haha ja een eer is het opzich wel en veel mesnen verklaren mij voor gek ze zeggen ook je tekend voor je eigen dood nou dan doe ik dat toch maakt mij dat uit het is mijn droombaan en ik wil het. nou zit je in een f 16 ook best wel veilig duurt voor mij nog even maar is wel het einddoel bij de luchtmacht. maar ik vind het niet erg om op uitzending te gaan mischien krijg ik ook wel trauma`s ik zou het allemaal niet weten maar dat zie ik wel je weet dat zoiets kan gebeuren je gaat door of je stopt

Inderdaad, jij gaat je toch inzetten voor mensen daar? Niet veel mensen doen jou na maar je doet eigenlijk heldenwerk! Lachen

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 23:17

Nou TS, ik begrijp je situatie wel..
Beetje jammer ook dat hij nou niet meeneemt in een beslissing voor de landmacht.. In een relatie heb je toch ook met elkaar te maken. En hij hoeft natuurlijk niet jou toestemming te hebben, maar ik neem aan dat het voor jou ook een fijn gevoel is als jij wordt betrokken bij zijn "droom".
Dat je vriend niet bij je wilt slapen vind ik heel raar.. Mijn vriend zou staan te springen als ik tegen hem zeg dat we weer bij elkaar kunnen slapen (gaat vaak niet door mijn school en zijn werk en allebei nog thuiswonend) of ik nu stink of niet Haha!
Als je verliefd bent heb je naar mijn idee dat er wel voor over. Jij kon er weinig aan doen dat je dat van je mond had. Beetje banketstaaf als jullie zouden samenwonen en hij zou dan maar op de bank gaan parkeren Haha!

Denk gewoon lekker zelf goed na wat je wilt. En wacht op zijn reactie af. Mannen zijn van nature jagers dus loop ze vooral niet achterna Knipoog

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 23:18

Ja ik bewonder jou, nikita_benno en jouw vriend joceline ook om wat ze doen.. Maar zoals ik het nikita_benno al uitgelegd had, zie ik het hem gewoon niet doen.

Ik zit nu toch wel te twijfelen of ik hem nog een smsje stuur met weltrusten zoals ik altijd doe.. Ik til er nl. niet zo zwaar aan, maar hij geloof ik wel Nagelbijten / Gniffelen

@ Olle, wij slapen al vanaf de eerste nacht bij elkaar, vooral bij mij, aangezien ik op kamers zit. Maar ook bij hem slapen is geen probleem en slaap het grootste gedeelte van de week bij elkaar. Alleen de laatste keer dat we bij elkaar sliepen was zondag nacht en dat was geen succes Tong uitsteken Dat bed van hem slaapt niet zo fijn. Hij had zelf aangeboden om bij mij te komen slapen, wat ik dus heb afgehouden omdat ik zijn reactie om mijn mond inmiddels ken. En dit heeft hij met zijn gedrag vanmiddag ook bevestigd
Laatst bijgewerkt door _Inga op 18-09-08 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 23:19

_Inga schreef:
Ik zit nu toch wel te twijfelen of ik hem nog een smsje stuur met weltrusten zoals ik altijd doe.. Ik til er nl. niet zo zwaar aan, maar hij geloof ik wel Nagelbijten / Gniffelen

Niet doen dan.. Laat hem maar toenadering naar jou zoeken.