Citaat:Ik heb hem sinds ons msn gesprek wat ik beschreef eigenlijk nog niet gesproken. Heb hem wel gebeld, maar toen nam hij niet op. En terug bellen heeft hij 1x gedaan en toen was ik ff in gesprek, dus had dat ook tegen hem gezegd. Maar hij heeft nooit meer terug gebeld. Iets wat me ontzettend pijn doet.
Ik zit laatste dagen heel veel te huilen. Ik hou zoveel van hem, maar ik besef eigenlijk ook dat hij heel egoïstisch is naar mij toe. Ik weet ook niet goed hoe ik moet doen aan de telefoon. Gewoon aardig doen en wachten tot we wat afspreken en dan met hem praten of gelijk aan de telefoon. Aan de telefoon heb ik kans dat hij de hoor erop gooit, en als ik van te voren zeg dat ik met hem wil praten heb ik altijd het gevoel dat hij het dan rekt en weinig tijd heeft om af te spreken.
Dus vind het heel moeilijk. Enerzijds wil ik hem laten gaan, maar omdat hij ook heel vaak hoop geeft, zoals afgelopen weekend nog. Toen stuurde hij nog smsjes van "ik mis je" enzo. Dus ik vind het zo moeilijk. Omdat ik hem zo leuk vind, blijf je je erg vastbijten op die stukjes hoop die hij me heeft gegeven.
Ergens denk ik ook dat hij op msn laatst gelijk had. Ik ben veel te lief voor hem en laat eigenlijk over me heen lopen. Erg moeilijk allemaal.
Ik denk echt bijna elke minuut van de dag aan hem, maar als hij niet eens de moeite neemt om me te bellen vraag ik me af of het wederzijds is. Maar goed..dit soort scenarios komen vaker voor. En dan achteraf mist hij me toch weer.
Laat eens een tijdje niks van je horen, laat hem eens het initiatief nemen.
Ik denk eigelijk dat je teveel achter hem aanloopt.
Laat hem eens moeite voor jou doen, als hij niks van zich laat horen moet jij dat ook niet doen.
En kijk dan nog eens aan hoe vaak je hem nog spreekt.