Wat vinden jullie van deze stallen???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Olga89

Re: Wat vinden jullie van deze stallen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 14:32

ik vind stand's ook gevaarlijk omdat je eerst langs het achterwerk van een paard moet en daardoor sneller een klap kan krijgen.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 15:08

kun je oplossen door een stand te bouwen met een gang ervoor, kun je ze langs voor voederen, en uit hun stand wegleiden

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:21

Boxen zijn vaak erg donker en de buurpaardjes kun je niet tot nauwelijks zien. Ik vind stands niet zo verkeerd.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 15:40

mijn tante's pony is dood gegaan in een stand, ging liggen en lag verkeerd, arme beestje was zwart van het zweet, pony is doodgegaan door het vechten... nee ik ben tegen stands

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 21:03

kirri schreef:
mijn tante's pony is dood gegaan in een stand, ging liggen en lag verkeerd, arme beestje was zwart van het zweet, pony is doodgegaan door het vechten... nee ik ben tegen stands

als de paarden er maar een paar uur per dag instaan gaan ze dit niet tegenkomen ...
(normaal gaan ze dan niet gaan liggen, en als het enkel tijdens voedersessies is is er toezicht)
in alle andere gevallen vind ik stands ook niet kunnen

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 22:17

Vind dit nog ruime stands hoor. (Afgezien van het feit dat ze er verder echt slecht bijstaan; zonder stro e.d.).

Zo slecht is het niet. Volgens mij is dit een manege en komen die paarden er vaak genoeg uit. Direct dierenmishandeling zou ik het niet noemen. Ik zou eerder naar de verzorging van deze dieren kijken.