Altijd achterdochtig...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_

Re: Altijd achterdochtig...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 10:23

Herkenbaar!

Ik heb bijna 5 jaar een relatie gehad, met iemand die ik als heel betrouwbaar zag.
Hij was mn baas geweest, al jaaaaaren werkte hij voor hetzelfde bedrijf, eigenlijk niets slechts gedaan, gewoon een brave burger zegmaar

Tot ik erachterkwam dat hij al 9 maanden lang zwaar aan het gokken was, inmiddels was ik wel op de hoogte van zn 10 jaar eerdere gokverslaving, therapie daarvoor, opnieuw verslaagd en toen hij mij leerde kennen was ie er al zo'n 8 jaar volledig vanaf
Maargoed meneer was gaan gokken, ik zag hem zitten, belde hem en hij ontkende glashard, hoorde ook niets raars aan hem
Als ik hem op dat moment niet had gezien had ik er nooit achter gekomen en daardoor is heel mn vertrouwen weg.
Is nu zo'n 2 jaar geleden, maar ik merk dat ik mensen veel minder goed vertrouw.
Heb ook 2 jaar alleen maar gescharrelt, scharrels hoef je niet te kunnen vertrouwen en t was wel makkelijk Knipoog
Omverwachts Mr. Perfect leren kennen, wat geweldig goed gaat maar toch knaagt er soms iets aan me... mn ex kwam nml ook zo betrouwbaar over en kon me ook 9 maanden zwaar belazeren terwijl we samenwoonden nogwel!!
Dan kan een bijdehandte militair die voorheen net zo'n player was als ikzelf dat ook moeiteloos lijkt me...
Heb mn vriend alles uitgelegd(moest hem zelfs tegenhouden mn ex nix aan te doen omdat ex mn hond af heeft gepakt...) en hij begrijpt waarom ik soms zoiets heb van láát maar je hoeft niet te vertellen waar je was/met wie etc omdat ik je toch niet geloof Clown

Het is niet dat ik hem niet wíl geloven en expres aan alles twijfel maar als hij bv verteld hoe zijn zaterdagavond/weekend zonder mij was denk ik in mn acherhoofd ja jongen je kan me toch alles vertellen wat je wil want ik was er niet bij en zal het nooit kunnen controleren...
Het is niet zo dat ik hem niet geloof of niet vertrouw, hebben ook nooit ruzie ofzo maar dat stemmetje in mn achvterhoofd is erg irritant!!

En ja militairen staan al niet zo erg als betrouwbaar bekend Tong uitsteken en ik weet hoe ik zelf mensen voor kan liegen, of ja liegen, playen is het meer, uit mn scharrelperiode
En hij woont 130 km bij me vandaan...
Maargoed nog 70 dagen en hij woont&werkt vlakbij me, hij is helemaal enthousiast over zijn nieuwe begin hier, telt de dagen echt af en heeft het er alleen maar over hoe geweldig het is dat in t weekend dat we een halfjaar samen zijn hij dichtbij komt wonen en werken en dat we elkaar dan aaaaaaaltijd kunnen zien, niet meer hoeven te plannen en spontaan langs kunnen komen als errassing etc(en naja als iemand je spontaan langs durft te laten komen heeft ie ook nix te verbergen lijkt me Knipoog )
ook laat hij van zn mail en hyves etc zn wachtwoordne opgeslagen op mn pc, ik kan dus overal bij als ik wil
zn telefoon mag ik altijd zien etc, hij heeft zelfs uitgelegd hoe hij werkt Vork

Dus nee, mn vriendje is echt 100% te vertrouwen, en da stemmetje in mn achterhoofd draai ik nog wel eens zn nek om.

Merk wel dat het nu al veel beter gaat dan in het eerste halfjaar nadat ik ex bertrapt had, dus het heeft gewoon tijd nodig, veel tijd.
En ik haat mn ex er voor dat hij me dit aan heeft gedaan, maar gelukkig lijdt mn nieuwe relatie er niet onder!! anders had ik ex zelf alsnog wat aangedaan of mn vriendje niet tegengehouden Knipoog
Vriendinnen vertrouw ik inmiddels ook weer 100%, maar dat zat eigenlijk al snel wel goed, maar nieuwe mensen vertrouwen dat kost nu meer tijd dan vroeger.

Komt denk ik omdat ik alles behalve naief ben, ben behoorlijk bijdehand en zelf ook niet de moeilijkste als het om iets achterhouden gaat, en dantoch zelf zó belazerd worden door een burgerlijke sul waar je et niet van verwacht, sindsdien weet ik dus bij mezelf dat íedereen belazerd kan worden, zelfs door de allergrootste goedaardige sukkel!
En dat is een naar idee!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 10:37

ja idd dat is gewoon het enge eraan Bloos

wel fijn dat je je nu er wel beter onder voelt en idd.. dat je alles gewoon mag zien etc geeft ook wel een vertrouwd gevoel... Lachen

ik heb ook met een militair gehad haha heb ik wel slechte ervaring mee.. maarja dat heb ik ook met een niet militair gehad dus het zegt allemaal niks Knipoog

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 10:39

Ik ken het hoor!
Maar mijn verhaal ligt wat anders.

Ik ben vroeger erg gepest, in de brugklas opnieuw. Werd verliefd op een hele foute jongen, die me altijd heeft verteld hoe lelijk ik wel niet was. Hij was duidelijk niet verliefd op mij, maar wou maar wat graag mijn aandacht. Om me vervolgens weer een keiharde klap in mijn gezicht te geven.
Ik heb atheneum gedaan, maar hoorde er niet bij. Ik was een stille buitenstaander, niet omdat ik stil was. Maar omdat ik niet in de klas paste, zonder dat ik bij de extreme nerdies hoorde, ik was niet populair, maar ook geen nerd. Niemand zei wat van mij, maar ik voelde dat ik er niet bij hoorde.
Ik ging naar havo, en alles werd anders. Iedereen mocht mij. Een rare gewaarwording, maar van veel dingen in het verleden wordt je in twee jaar niet helemaal zeker. Ik ben nog steeds erg onzeker.
Ik heb altijd wel wat scharreltjes gehad, en vorig jaar rond deze tijd werd ik verliefd op een ervan. In totaal heb ik 2 weken met hem gescharreld, en hij wilde niet meer. Weer een klap in mijn gezicht.
Eind januari kreeg ik een sms van de broer van een vriendinnetje van mijn zusje.
Inmiddels zijn we bijna 8 maanden bij elkaar.
Maar als hij niet reageert op een smsje, weet ik niet wat ik moet.
Ons probleem was gewoon dat we niet duidelijke afspraken maakten.
Hij is op vakantie geweest naar Gran Canaria, samen met 3 kameraden, waarvan er 2 vrijgezel waren.
Wat een rottijd was dat! Twaalf dagen zonder hem, het was afschuwelijk. Vooral omdat ik hem daarvoor amper 2 dagen had gezien, want ik was daarvoor 12 dagen op vakantie.
Daarna is het nog een klein beetje fout gegaan (niet omdat we een misstap deden), maar om andere redenen (een lang verhaal).
Ik ben altijd erg bang dat hij een ander vind, of dat hij z'n ex leuk vind.
Terwijl het stomme is, dat zij klein is en mollig. En pukkelig. En dat ben ik niet.
Bovendien hebben zijn ouders nooit van haar geweten, en is hij misschien 3 keer bij haar geweest.
Na 2 en halve maand ging het uit.
En toch ben ik super onzeker.
Het idee dat er veel mooiere meiden zijn.
Uiteindelijk heb ik hem mijn onzekerheid (NA ZES MAANDEN!!!) helemaal uitgelegd, het was er eindelijk uit. En dat had ik veel eerder moeten doen.
Hij is niet zo romantisch, maar ik leg hem ook uit dat ik wel graag af en toe een spontane arm om me heen wil voelen en wil horen dat hij van me houdt.
Sindsdien gaat het echt super.

Ga ervoor, het voelt vertrouwd, maar vertel wel wat er is gebeurd, en hoeveel pijn het je heeft gedaan.
Het is een jongen, maar hij zal het heus begrijpen. En zijn best voor je doen.
Maar wacht niet te lang met dingen zeggen, die je zwaar liggen, want daarmee verpest je het zelf..

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 10:45

haha ja een van mn scharrels was een 'typische militair' maar de ergste van mns charrels was een hardwerkende boer met weinig vrije tijd, maar die het toch voor elkaar kreeg zich schandalig te gedragen, dus naja idd het zegt niets
Ken ook hele lieve betrouwbare militairen(werk op de kazerne dus zit zelf ook beetje in dat wereldje) en mn vriendje lijkt tot nu to echt super betrouwbaar en onwijs lief en eerlijk!

En mn ex werkte al heel zn leven bij de C1000 en woonde al heel zn leven in hetzelfde dorpje en had nooit wat slechts uitgehaald, en die belazerde me zo erg dus ja het zegt allemaal echt niets.

Maar het is inderdaad een eng idee dat het dus toch echt waar is dat áls iemand wil liegen en je belazerd je er niets van hoeft te merken, hoe alert je ook bent.

Maarja ik probeer er zo min mogelijk over na te denken en vooral te genieten van vriendje.
Hij heeft voor mij alleen maar scharrels gehad en 1x 2 maanden een vriendin, hij was echt een beetje een player en altijd wel in voor een lolletje en een scharreltje, dat was ik op die ene relatie na ook, en ben ergens wel blij dat hij zich zo uitgeleefd heeft, dan krijgt ie iig niet de kriebels dat ie wat gemist heeft ofzo Knipoog
Hij doet werkelijk alles voor me, heeft zelfs leren paardrijden, doet 1 van mn paaren nu volledig omdat ik ziek thuis zit ivm pfeiffer, doet bodschappen, maakt etenals ik ziek op bed lig, sleept de bak, doet de stal, neemt vaak iets leuks mee voor me en het klikt zoooo goed, nooit ruzie of wat dan ook!
Ivm de grote afstand tussen ons zien we elkaar dus meteen een lang weekend als we elkaar zien, en ondanks dat we dan dus veel op elkaars lip zitten gaat het gewoon echt super en voel ik me soms bijna schuldig dat ik weleens negatief denk, want een grotere schat dan die ik nu heb bestaat er volgens mij niet eens!
En hij krijgt het zelfs voor elkaar om ondanks dat ie zo superlief is, toch niet saai/voorspelbaar wordt en het gewoon echt leuk is en blijft tussen ons Haha!

Straks ie ie weer hier tm maandagavond, heerlijk Haha!

Dus als ik dat stemmetje weer hoor in mn achterhoofd negeer ik het maar gewoon, maar t voelt soms banketstaaf tov mn vriendje!

@ Janine, fijn dat het heemaal goed zit met je vriendje! Super dat je hem alles hebt verteld!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 11:00

Ik denk dat elke meid wel een beetje onzeker is in een relatie.
Vooral de eerste tijd.
Wat mijn vriend dinsdagavond zei is: Jij moet niet zoveel denken.
Ik denk na over dingen die hij nooit in zijn hoofd zal halen.
Ik heb toen hij op vakantie was, zelfs in mijn slaap een smsje gestuurd dat hij een klootzak was omdat hij vreemdging waar ik bij was. Dat droomde ik!
Ik werd wakker en ben naar de wc gegaan. Toen ik weer op bed lag, belde hij. En verzekerde me ervan dat er niemand was daar, alleen maar prutsmutsen die domme dingen roepen.
Een voorbeeld, hij wou zondag niet met mij op de foto. Omdat zijn ouders graag een foto van ons wilden, hij wilde het NIET.
En daar wordt ik gewoon al onzeker van.
Iedere meid zal dit hebben, en een jongen denkt daar niet eens overna.
Ik weet niet hoelang de TS al met deze jongen gaat, maar de eerste tijd is het meest kritiek.
Ik bedenk nu dat hij niet vreemd zou gaan (wat hij sowieso nooit zou doen), want hij kan goed met mijn ouders overweg, en hij weet ook dat op die manier zijn ouders verschrikkelijk kwaad zouden worden. Omdat die het wel van z'n zusje horen.
Als je onzeker bent, denk dan aan dingen die hij heeft gezegd, de lieve dingen. Want als je zeker weet dat hij die dingen meent (en onze vrouwelijke intuïtie laat ons niet in de steek!), dan hoef je ook niet bang te zijn voor wat er zou kunnen gebeuren.
Als mijn vriend naar een feest gaat bijvoorbeeld, dan ben ik bang dat er wat gebeurd, omdat hij dronken is. Maar dan bedenk ik weer dat hij een keer stomdronken mij heeft gebeld, en de volgende dag niet eens meer wist dat hij had gebeld.

@ Renske: Ben er zelf ook erg blij om, maar was altijd bang dat hij het als aanstellerij zou zien. Terwijl hij dat juist niet vind. Lachen
Militairen zijn toch van de meest betrouwbare soort? Ik keek net in je profiel, je vriendje is wel heel knap hoor!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 11:23

vera23 schreef:
pfff hier nog 1 Bloos

Het is echt het k utste gevoel wat je maar kan hebben die onzekerheid over alles echt een ramp!

Ik ben ook paar keer bedrogen dat ik er perongeluk achter kwam nou dan zak je echt door de grond Verdrietig

Mijn vriend die ik nu heb.. die heeft zoveel aanhang van meiden voor dat ik met hem ging had ie ook heel veel dates met meiden etc etc... is ook niet echt goed voor je vertrouwen vooral niet omdat hij ook af en toe nog contact met die meiden heeft Bloos

Ben zelf zo onzeker als de pest.. hij valt bijna altijd op donker haar ik ben blond... dus als ik dan knappe meiden zie met donker haar denk ik gelijk dat hij hun leuker vind..*zucht*

Ik ben super slecht in vertrouwen heel vaak als hij wat zegt of als hij gaat stappen of wat gaat doen .. zit ik mezelf weer dingen aan te praten wordt er echt gek van Boos! en is voor hem ook niet leuk Bloos

soms heb ik momenten dan gaat het echt goed... dan denk ik nergens over na en vin dik niks erg.. dan denk ik zo veer dat gaat goed Clown maarja paar uur later is het weer over en g aik zitten malen Bloos

Het is zelf zo erg dat ik ook in zn telefoon ben gaan kijken... ook ni et verstandig... en goed natuurlijk Bloos heb het wel eerlijk verteld Bloos Heb er zelf over nagedacht om het uit te maken omdat ik gewoon gek werd van mezelf, had echt zoiets van een relatie hoord relaxd en leuk te zijn ipv alleen maar rare dingen denken Bloos ...

pff kan er nog wel hele stukken over schrijven haha maar dit is alweer veelste lang Clown hoop ook echt dat het over gaat!!! Ik ga nu 8 maanden met hem Lachen

en we zijn allemaal zo veel gelukkiger als we die rot angst niet hebben Tong uitsteken

telefoon controleren doe ik niet.. ja af en toe neus ik er wel eens in maar dan is hij er gewoon bij
zijn mail kan ik zo in als ik wil maar dat doe ik niet..

als je iets te verbergen hebt laat je je telefoon niet zo op tafel liggen.. en laat je je mail niet toegankelijk voor anderen lijkt me Knipoog dus dat controleer ik niet...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 11:32

LimaMambo schreef:
vera23 schreef:
pfff hier nog 1 Bloos

Het is echt het k utste gevoel wat je maar kan hebben die onzekerheid over alles echt een ramp!

Ik ben ook paar keer bedrogen dat ik er perongeluk achter kwam nou dan zak je echt door de grond Verdrietig

Mijn vriend die ik nu heb.. die heeft zoveel aanhang van meiden voor dat ik met hem ging had ie ook heel veel dates met meiden etc etc... is ook niet echt goed voor je vertrouwen vooral niet omdat hij ook af en toe nog contact met die meiden heeft Bloos

Ben zelf zo onzeker als de pest.. hij valt bijna altijd op donker haar ik ben blond... dus als ik dan knappe meiden zie met donker haar denk ik gelijk dat hij hun leuker vind..*zucht*

Ik ben super slecht in vertrouwen heel vaak als hij wat zegt of als hij gaat stappen of wat gaat doen .. zit ik mezelf weer dingen aan te praten wordt er echt gek van Boos! en is voor hem ook niet leuk Bloos

soms heb ik momenten dan gaat het echt goed... dan denk ik nergens over na en vin dik niks erg.. dan denk ik zo veer dat gaat goed Clown maarja paar uur later is het weer over en g aik zitten malen Bloos

Het is zelf zo erg dat ik ook in zn telefoon ben gaan kijken... ook ni et verstandig... en goed natuurlijk Bloos heb het wel eerlijk verteld Bloos Heb er zelf over nagedacht om het uit te maken omdat ik gewoon gek werd van mezelf, had echt zoiets van een relatie hoord relaxd en leuk te zijn ipv alleen maar rare dingen denken Bloos ...

pff kan er nog wel hele stukken over schrijven haha maar dit is alweer veelste lang Clown hoop ook echt dat het over gaat!!! Ik ga nu 8 maanden met hem Lachen

en we zijn allemaal zo veel gelukkiger als we die rot angst niet hebben Tong uitsteken

telefoon controleren doe ik niet.. ja af en toe neus ik er wel eens in maar dan is hij er gewoon bij
zijn mail kan ik zo in als ik wil maar dat doe ik niet..

als je iets te verbergen hebt laat je je telefoon niet zo op tafel liggen.. en laat je je mail niet toegankelijk voor anderen lijkt me Knipoog dus dat controleer ik niet...

@Vera23: Het uitmaken omdat je gek van jezelf wordt moet je nooit doen. Heb zelf ook wel eens op het punt gestaan. Maar dan zou het een volgende keer net zo goed gebeuren. Soms kun je maar beter de moeilijke weg nemen.

Ik controleer zijn telefoon nooit, ja net als LimaMambo neus ik er wel eens in.
Maar zijn mail bekijk ik nooit. Ik weet al zijn wachtwoorden, en natuurlijk denk ik er wel eens over. Maar ik doe het niet.
Op die manier maak je jezelf achterdochtig.

En wie zegt dat je vriendje niet dezelfde angst heeft?

Ik ken al zijn ooms en tantes. En hij de mijne amper (oké, we hebben een wat minder hechte familie), kwamen laatst mijn ooms en tantes van moeders kant op bezoek. Wil ik dat hij ook komt. Maar dat durft hij amper.
Toen heb ik voor de grap gezegd (hij was toch smoor toen hij belde): Als je niet komt maak ik het uit.
Hij deed laatst alsof hij het niet meer wist, maar hij wist het nog heel goed.
Hij schrok wel, toen ik hem dat aan de telefoon zei (het was midden in de nacht Knipoog )
En dan weet ik weer dat hij me niet kwijt wil Lachen

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 12:16

ik wil ook helemaal niet in zn telefoon kijken do ehet nu ook niet meer.. en hij heeft hem ook altijd bij zich.. alle 2 heefte r twee Bloos

maar komt omdat ik er in mn vorige relatie zo n klote gevoel had.. dat ik erin moest kijken... moest gewoon en toen was ik er idd achter gekomen dat hij vreemd ging... Bloos

soms zegt mijn gevoel echt kijk erin heel erg....

heb ook wel eens een sms gehad.. nee natuurlijk heb ik er geen spijt van jij wel dan... alleen was die niet voor mij bedoeld oeps Bloos dag relatie Knipoog

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 12:37

vera23 schreef:
ik wil ook helemaal niet in zn telefoon kijken do ehet nu ook niet meer.. en hij heeft hem ook altijd bij zich.. alle 2 heefte r twee Bloos

maar komt omdat ik er in mn vorige relatie zo n stinkmodder gevoel had.. dat ik erin moest kijken... moest gewoon en toen was ik er idd achter gekomen dat hij vreemd ging... Bloos

soms zegt mijn gevoel echt kijk erin heel erg....

heb ook wel eens een sms gehad.. nee natuurlijk heb ik er geen spijt van jij wel dan... alleen was die niet voor mij bedoeld oeps Bloos dag relatie Knipoog

Op die manier snap ik het wel Lachen
En je vriend vast ook! Ja
Wel banketstaaf van dat andere smsje! Bloos!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 12:52

ja dat smsje was echt te erg... zo mn hart zat in mn keel! denk ga maar ff bellen.. en gewoon nog liegen ook.. dat dat voor een vriend van hem was.. haha jaja nou dat ging er even niet in Knipoog

En het ergste was ik ging toen die tijd naar mega music dance experience Clown hij hij ging naar hollywood de tent waar we elke week kwamen.. maar ik ging met personeel van die tent... dus ik zeg tegen hem.. nou kan je je gang gaan niemand die je in de gaten houd Clown

stommmm heeft ie gebruik van gemaakt ook Boos! ik stond daar op dat feestje en kreeg een gevoel... zo raar dus ik stuur naar hem... wat ben jij aan het uitvreten!! kreeg niks terug ja dat verkeerde smsje smorgens Bloos

dat meisje kon ik ook en wist van onze relatie.. het ergste is ze zag er echt niet uit... dat raakte echt.. was het nou een super lekker wijf ofzo dan kon ik het nog begrijpen Lachen Knipoog

maar zij heeft het ook wel geweten dat ik niet erg blij met er was Knipoog normaal zou ik dat niet doen als iemand niks van de relatie af weet... kunnen ze er niks aan doen.. maar zij dit keer wel Bloos

maarja lang geleden .. maar je vergeet het niet Knipoog

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:16

Nee dat blijft je altijd achtervolgen...

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 16:48

LiNdA1986 schreef:
Nee dat blijft je altijd achtervolgen...

nee idd.. zoiets hou je altijd bij je..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 18:22

ach ook ik heb zo mijn momenten gehad, vooral in het bein van onze relatie! Nu zijn we 4 jaar samen en eigenlijk vinden we ( nouja ik) alles best. Als hij alleen wil gaan stappen zeg ik veel plezier en ga lekker slapen als ik alleen wil gaan stappen krijg ik wel altijd zo'n opmerking zeker om vreemd te gaan anders mocht ik wel mee maja wij hebben er geen ruzie meer om en laten elkaar lekker vrij!

maja we hebben vandaag wel knallende ruzie gehad omdat ik met school ga stoppen en dat vond ie niet zo leuk! maar daarna begon hij me allemaal vreemde dingen te vragen zoals:

Is 7 jaar oud voor een paard?/
Er zijn hier wel veel stallingen he?/
Vind jij fjorden leuk?
Hoe weet je of een paard gezond is?
Wat is een ruin? vrouwtjes paarden heten toch merries en mannetjes hengsten?

dusja heb zo het idee dat ik misschien een 7jarige fjordenruin ga krijgen van hem! hahaha dan ga ik echt helemaal nooit meer bij hem weg!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 18:23

breezy302 schreef:
ach ook ik heb zo mijn momenten gehad, vooral in het bein van onze relatie! Nu zijn we 4 jaar samen en eigenlijk vinden we ( nouja ik) alles best. Als hij alleen wil gaan stappen zeg ik veel plezier en ga lekker slapen als ik alleen wil gaan stappen krijg ik wel altijd zo'n opmerking zeker om vreemd te gaan anders mocht ik wel mee maja wij hebben er geen ruzie meer om en laten elkaar lekker vrij!

maja we hebben vandaag wel knallende ruzie gehad omdat ik met school ga stoppen en dat vond ie niet zo leuk! maar daarna begon hij me allemaal vreemde dingen te vragen zoals:

Is 7 jaar oud voor een paard?/
Er zijn hier wel veel stallingen he?/
Vind jij fjorden leuk?
Hoe weet je of een paard gezond is?
Wat is een ruin? vrouwtjes paarden heten toch merries en mannetjes hengsten?

dusja heb zo het idee dat ik misschien een 7jarige fjordenruin ga krijgen van hem! hahaha dan ga ik echt helemaal nooit meer bij hem weg!

golddigger Tong uitsteken Clown

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 18:27

Dat is gaaf als je een paard van je vriend krijgt!
Die van mij is er bang voor ROFL

Ik vind het niet leuk als hij alleen op stap gaat, maar ik krijg een beetje het idee dat het andersom ook niet meer zo leuk vind.
Want gisteravond zei ik hem dat ik zaterdag met wat vriendinnen naar een feestweek ging. Ik dacht dat hij daar niet heen zou gaan.
En toen ik hem aan het eind van de avond vroeg wat hij zaterdag zou gaan doen, was dat naar diezelfde feestweek. ALS DE JONGENS ER ZIN IN HEBBEN.
Oké, dat was wel heel duidelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 18:32

ja denk dat hij best wel wil weten wat je gaat uitspoken of hij vind het gewoon gezellig als jullie met een grote groep gaan!

en mijn vriend is niet bang voor paarden, hij aait ze maar zal nooit erop zitten en vast houden wil hij ook niet! eigenlijk wil hij ze alleen maar aaien!

en als ik echt een paard van hem zou krijgen zou ik dat echt helemaal geweldig vinden! hij belde me net met deze vraag:

shetlanders zijn toch die kleine paardjes en daar kan jij dan niet meer op rijden he?
Mijn antwoord: nee daar kan ik niet op rijden.
Hij: oh ok ik moet weer ophangen ik ben bezig en heb geen tijd om te bellen!

volgens mij is hij echt met iets bezig! de vorige belde ik hem en toen ik vroeg waar die was hing die op! Ik boos natuurlijk maar toen was hij bij juwelier iets voor me aan het uitzoeken hahah heb toen een hele mooie ring gekregen!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 18:43

Wauw! Hij doet het in ieder geval niet erg subtiel Nagelbijten / Gniffelen
Maar wel met echt hele lieve vragen!
Echt zoo schattig!

Hij wil wel weten wat ik uit ga spoken, en hij vind het ook niet erg. Maar vind het een fijn idee dat hij tegenwoordig toch wat meer op mij let, zeg maar. Lachen

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 18:46

haha nou als mijn vriend me ineesn ging overladen met cadeautjes, dan ging ik mezelf toch ff achter de oren krabben of hij niet iets goeds te maken heeft Tong uitsteken

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 19:23

breezy302 schreef:
ja denk dat hij best wel wil weten wat je gaat uitspoken of hij vind het gewoon gezellig als jullie met een grote groep gaan!

en mijn vriend is niet bang voor paarden, hij aait ze maar zal nooit erop zitten en vast houden wil hij ook niet! eigenlijk wil hij ze alleen maar aaien!

en als ik echt een paard van hem zou krijgen zou ik dat echt helemaal geweldig vinden! hij belde me net met deze vraag:

shetlanders zijn toch die kleine paardjes en daar kan jij dan niet meer op rijden he?
Mijn antwoord: nee daar kan ik niet op rijden.
Hij: oh ok ik moet weer ophangen ik ben bezig en heb geen tijd om te bellen!

volgens mij is hij echt met iets bezig! de vorige belde ik hem en toen ik vroeg waar die was hing die op! Ik boos natuurlijk maar toen was hij bij juwelier iets voor me aan het uitzoeken hahah heb toen een hele mooie ring gekregen!

Haha straks krijg je een paard van je vriend, zou wel helemaal te gek zijn, dat is nog een een verrassing Haha!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 19:23

LimaMambo schreef:
haha nou als mijn vriend me ineesn ging overladen met cadeautjes, dan ging ik mezelf toch ff achter de oren krabben of hij niet iets goeds te maken heeft Tong uitsteken

Haha, ja, daar komen de twijfels weer Tong uitsteken

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 19:29

LiNdA1986 schreef:
LimaMambo schreef:

Haha, ja, daar komen de twijfels weer Tong uitsteken

Op zich wel jaa..
Als het een hoop in een keer is wel.
Maar een vriendin van mij heeft ook een pony gekregen van haar vriend.
Dus dat is wel heel gaaf. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 15:04

als ik een paard van hem krijg ga ik echt niet aan hem twijfelen hoor! ben best wel zeker over onze relatie en hij ook. alleen in het begin ben ik altijd achterdochtig dat heb ik toen tegen een vriendin van me verteld en die zei tegen me: en wat als je als erachter komt dat hij vreemdgaat? daar ga je niet aan dood en je weet zelf ook wel dat je wel weer over hem heen komt.

door dat zinnetje ben ik helemaal niet meer achterdochtig of onzeker of wat dan ook en vind het nog steeds heerlijk met hem na 4 jaar!

ohja: hij heeft me gevraagt of ik wist wat een wintec zadel was.
ik zeg: ja dat weet ik maar waarom stel je me al die vragen>
zijn antwoord: laat me met rust!

hahaha hij is ook zo lekker subtiel hahah