Je zult de komende dagen wel flink spierpijn gaan krijgen. Gelukkig verder niets gebroken.
Heel veel beterschap.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

bedoel me hele achterkant van mijn benen haha
het is nu een soort fall of fame
. Dus ik bij de tandarst vragen hoe dat kwam, hij zei toen tegen mij dat dat kwam door het gebruik van de verkeerde tandpasta. Nu is het stuk nog altijd nog anders van kleur dan de rest van me tanden.
Mleeniej schreef:Hahahaha ik moest toch wel even hardop lachen om je "groepskorting". De stoere mannen van tegenwoordig toch ook

alleen nog wel last van mijn rug en als ik ff heb gezeten gaat opstaan wel moeilijk maar ik ben geen pieperd
heb vandaag al het huis stof gezogen haha whooptydooooo

.Innepin schreef:Ach, die arme jongen.
Wordt-ie eerst aangezien voor een vrouwenmepper en dan voor een watje..
Fijn dat je spierpijn al wat minder is. Wel grote kans dat het morgen weer erger is. Hoop het natuurlijk niet voor je.
Heb je een foto gemaakt van je tandafdrukken? Leuk voor later, hihi.

er zijn genoeg vrouwen die net zo hard neer gaan haha.. Mjah niet iedereen kan er tegen he
ik ook niet krijg al bekant een beroerte als ik trauma team ofzo zie.. brrr 
Manny schreef:Sterkte ermee! Ziet er niet heel erg fris uit.
Je moet wel even kijken naar welke tandpasta je gebruikt, jaren geleden zijn mijn tanden ook afgebroken(daarna nog een keer) en heb altijd prodent gebruikt en je kon er op een gegeven moment bijna doorheen kijken. Dus ik bij de tandarst vragen hoe dat kwam, hij zei toen tegen mij dat dat kwam door het gebruik van de verkeerde tandpasta. Nu is het stuk nog altijd nog anders van kleur dan de rest van me tanden.

Hopen dat t snel genezen is!
Beterschap!