Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Het merk maakt me niet uit, als het maar mooi is..
Meestal zijn dat wat onbekendere merken maar Primark heeft altijd héle leuke dingen (vintage).

Oamaru schreef:No way dat ik mag komen aanzetten met een Indian Rose broek of van G-Star.
Altijd broeken van Only, shirtjes van de Otto, H&M, Vera Moda, en een hele berg kleren uit Nieuw Zeeland.
En je moet ook niet voor de volle prijs gaan maar in de uitverkoop kijken of bestellen uit Amerika (lage dollarkoers) en anders goed zoeken op internet, is echt véél en véél goedkoper. 

Werk er zelf fulltime voor. 

Chrissie_ schreef:Daar heb je iid een punt.
Als ik dan soms kijk naar prijzen van merkshirtjes, die al oplopen naar 60 euro dan vind ik dat toch wel te gek hoor. Ga ik liever naar HM voor shirtjes.
Qua broeken is dat anders. Die moeten gewoon goed zitten en dat meestal dan de duurdere merken bij mij.
Annn schreef:Chrissie_ schreef:Daar heb je iid een punt.
Als ik dan soms kijk naar prijzen van merkshirtjes, die al oplopen naar 60 euro dan vind ik dat toch wel te gek hoor. Ga ik liever naar HM voor shirtjes.
Qua broeken is dat anders. Die moeten gewoon goed zitten en dat meestal dan de duurdere merken bij mij.
Het is ook echt absurd wat sommige mensen betalen voor een simpel shirtje met ergens half onzichtbaar een merkje. Alleen maar omdat het een merk is
Breitling schreef:Ik moet zeggen dat ik verbaast ben dat nu in het aantal berichten dat er staat toch al zoveel bekende (duurdere) merken naar voren komen. Ik zelf draag veel tommy hilfiger en Ralph Lauren maar kan ook prima slagen in een leuke boutique.
Ik wist dat de duurdere merken veel gedragen werden maar had toch een idee dat mensen sinds alles duurder word wat meer naar de goedekopere kleding zouden uitwijken (niet direct wibra maar gewoon minder bekende merken)

Elessar schreef:Meisjes op school die die boxers tot over hun navel optrekken om te laten zien dat ze een onderbroekkie van 20 euro aanhebben. Niet dat ik er verder mee zit ofzo, heb zelf ook twee Bjorn Borg boxers, maar hoe ze gedragen worden is soms wel lachwekkend.

heb hier inmiddels aardig wat broeken van en ze zitten altijd goed (en heel belangrijk blijven goed)