Welk kleding merk vind jij helemaal geweldig?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chrissie

Re: Welk kleding merk vind jij helemaal geweldig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:14

Daar heb je iid een punt.
Als ik dan soms kijk naar prijzen van merkshirtjes, die al oplopen naar 60 euro dan vind ik dat toch wel te gek hoor. Ga ik liever naar HM voor shirtjes.

Qua broeken is dat anders. Die moeten gewoon goed zitten en dat meestal dan de duurdere merken bij mij.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:27

lui jo, d&G, ice berg, seven, burberry etc etc etc Haha!

Karlijntjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:29

H&M Lovers
Esprit
Only Haha!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:32

Ik ga vaak naar de Only, vero moda, esprit en the sting.
Verder heb ik ook 1 G-star broek en soms koop ik ook wel wat dingen bij de björn borg winkel.

Maakt mij eigelijk niet zoveel uit waar ik koop als het maar lekker zit en leuk staat.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:33

tokidoki
(alternatief?, geen idee.. vind t gewoon vet)

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:35

Ik ga voor Ralph Lauren, Tommy Hilfiger en Mcgregor. Jassen altijd Gaastra!

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:40

Dolce & Gabbana - prachtige riem
Bjorn borg - leuke tassen Knipoog
G-Star - fantastisch vest
Replay- leuke t-shirtjes
only - leuk vestje
All star - leuke schoenen - pen
Ben helemaal plat van Uggs !
Tommy Hilfiger - Leuke slippers Schijnheilig

Dit waren er nog een paar Clown

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:44

Hmm heb eigenlijk geen favoriet merk ofzo .. ik koop gewoon iets wat ik leuk vind dat kan bij de Vero Moda, Only, H&M, in de Forecast of in een totaaaal onbekende winkel zijn ergens in een zijstraatje. En ik kick op uitverkoop *LOL*

Ben 17 jaar.

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:52

Ik heb echt geen favoriet merk Tong uitsteken Het merk maakt me niet uit, als het maar mooi is.. Lachen

O.a. Tommy Hilfiger, H&M, Object (héél leuk), fornarina, Pieces, Indian Rose, Zara (trf jeans) maar ik bestel ook heel veel op internet want daar is alles veel goedkoper en je hebt heel veel keuze Haha! Meestal zijn dat wat onbekendere merken maar Primark heeft altijd héle leuke dingen (vintage).
ik ben 16 trouwens.
die dure merken koop ik trouwens alleen in de uitverkoop Knipoog

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:56

No way dat ik mag komen aanzetten met een Indian Rose broek of van G-Star. Nagelbijten / Gniffelen

Altijd broeken van Only, shirtjes van de Otto, H&M, Vera Moda, en een hele berg kleren uit Nieuw Zeeland.

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:58

Oamaru schreef:
No way dat ik mag komen aanzetten met een Indian Rose broek of van G-Star. Nagelbijten / Gniffelen

Altijd broeken van Only, shirtjes van de Otto, H&M, Vera Moda, en een hele berg kleren uit Nieuw Zeeland.

Ik ook niet hoor maar ik betaal alles zelf Knipoog En je moet ook niet voor de volle prijs gaan maar in de uitverkoop kijken of bestellen uit Amerika (lage dollarkoers) en anders goed zoeken op internet, is echt véél en véél goedkoper.

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:00

Ik moet het ook zelf betalen, maar dan nog .. Nagelbijten / Gniffelen

Mn broekmaat is echt verrekte lastig, vind over het internet bestellen altijd een beetje tricky. Je kan hem wel hier in de winkel passen .. maar dan nog. Haha!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:02

Wat een dure merken hoor ik hier allemaal zeg.. wow. No way dat mijn ouders zich dat kunnen veroorloven. Laat staan ikzelf.

Hier altijd H&M voor shirtjes, vesten en truien.
Broeken eigenlijk altijd bij de Only, soms Capsize.
Vero Moda en de Sting zijn ook leuk.

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:04

Ik ben tegenwoordig helemaal gek van vive maria, pussy deluxe en Desigual Lachen

(ben 18)

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:05

Mijn ouders kunnen zich dat ook niet veroorloven hoor Lachen Werk er zelf fulltime voor.

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:10

Op http://www.ebay.nl kan je dingen kopen voor soms zo'n 25% van de orginele prijs Lachen
Vorige week heb ik een bikini gekocht van Roxy voor 15€ die eerst 80€ kostte Knipoog

Gimmick11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:14

Gaastra
Esprit
Mexx
Hilfiger
Björg Borg

Schoenen; Le Coq

Ik ben 27 Vork

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:17

Chrissie_ schreef:
Als ik dan soms kijk naar prijzen van merkshirtjes, die al oplopen naar 60 euro dan vind ik dat toch wel te gek hoor. Ga ik liever naar HM voor shirtjes.

Qua broeken is dat anders. Die moeten gewoon goed zitten en dat meestal dan de duurdere merken bij mij.

Het is ook echt absurd wat sommige mensen betalen voor een simpel shirtje met ergens half onzichtbaar een merkje. Alleen maar omdat het een merk is Nagelbijten / Gniffelen

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:18

Annn schreef:
Chrissie_ schreef:

Het is ook echt absurd wat sommige mensen betalen voor een simpel shirtje met ergens half onzichtbaar een merkje. Alleen maar omdat het een merk is Nagelbijten / Gniffelen

Ik betaal zo 100 € voor een trui van Tommy Hilfiger waar je het vlaggetje amper op ziet. Maar al die truien die ik ooit heb gekocht zijn na 100x wassen nog mooi en de kwaliteit is supergoed.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:19

Meisjes op school die die boxers tot over hun navel optrekken om te laten zien dat ze een onderbroekkie van 20 euro aanhebben. Niet dat ik er verder mee zit ofzo, heb zelf ook twee Bjorn Borg boxers, maar hoe ze gedragen worden is soms wel lachwekkend. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:26

Breitling schreef:
Ik moet zeggen dat ik verbaast ben dat nu in het aantal berichten dat er staat toch al zoveel bekende (duurdere) merken naar voren komen. Ik zelf draag veel tommy hilfiger en Ralph Lauren maar kan ook prima slagen in een leuke boutique.
Ik wist dat de duurdere merken veel gedragen werden maar had toch een idee dat mensen sinds alles duurder word wat meer naar de goedekopere kleding zouden uitwijken (niet direct wibra maar gewoon minder bekende merken)

Ik ben zelf werkzaam als vertegenwoordigster in de modebranche. Wat we veel merken is dat het de consument niet echt uit maakt wat voor prijskaartje er aan hangt. Als het er maar leuk uit ziet en in de ogen van de consument die prijs waardig. De doelgroep die altijd al het hoge segment koopt blijft dat ook wel kopen. De consument wil tegenwoordig gewoon verrast worden in de winkel met leuke kleding, ongeacht welk merk. Het middensegment staat wel iets onder druk. De consument neigt naar leuke kleding uit het hoge segment of leuke kleding uit het lage segment.

In brancherapporten is ook te lezen dat de omzet lichtelijk is gedaald en de winkeliers met een hogere voorraad zijn blijven zitten. De consument is dus wel minder (vaak) gaan kopen, maar de stuks die zijn verkocht zijn vaak wel duurdere stuks. Het weer is ook wel van invloed geweest.

Misschien interessante informatie? Knipoog

Ikzelf ben 23 en heb niet echt favoriete merken. Draag wel veel XX by Mexx, maar ook G-star, Only, Vero Moda, Vila, April Evil, DEPT, ICHI en kleding van de Bershka. Dus qua prijsniveau ook weer heel verschillend. Als het er maar leuk uit ziet. Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:29

Elessar schreef:
Meisjes op school die die boxers tot over hun navel optrekken om te laten zien dat ze een onderbroekkie van 20 euro aanhebben. Niet dat ik er verder mee zit ofzo, heb zelf ook twee Bjorn Borg boxers, maar hoe ze gedragen worden is soms wel lachwekkend. Haha!

Je wilt niet weten hoe dit bij kinderen gaat. Björn Borg is gestopt met de boxershorts voor kinderen. Vingino is heeft daar heel slim op ingespeeld en heeft kort daarna een onderbroekenlijn gelanceerd. Sommige kinderen krijgen of kopen van hun eigen zakcentjes 1 à 2 boxershorts en dragen daar goedkope onderbroeken van bijv. de Wibra onder, zodat ze de hele week met een boxershort van Vingino (en vroeger dan Björn Borg) kunnen lopen en showen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:31

Ik heb geen favoriete merk, masimmo dutti heeft een vriendin van me altijd aan prijs weet ik niet maar is wel mooi!

Ik koop eigenlijk alles wat ik voor een klein prijsje kan kopen, waar ik niet eens een b merk van kan kopen.
Koopjes: Fendi, juicy couture, carven, michael kors,
Gewoon: morgan de toi, esprit, madonna (is echt goedkoop tien euro voor een bloesje)

Schoenen; stuart weitzman, le silla, charles yourdan...

Ik geef niet graag veel geld uit aan kleding, geef het dan liever aan een dakloze of goed doel. Veel mensen zijn veel te verwend Lachen

Ik draag trouwens wibra onderbroeken zonder dure onderbroek over Pling

Blijf erbij wie zoekt die vind kwaliteit (zeker in schoenen) voor weinig geld. Bv van 500 naar 30 euro Lachen

(22 jaar)
Laatst bijgewerkt door lesilla op 16-09-08 19:38, in het totaal 7 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:32

Bjorkvin!

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:35

Diesel!!! Lovers heb hier inmiddels aardig wat broeken van en ze zitten altijd goed (en heel belangrijk blijven goed)
voor de rest maakt het me niet zoveel uit, ga soms wel eens naar de tommy winkel in Den Haag, errug mooie kleren daar.
En kom dan ook met volgeladen tassen terug Haha!