Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Kan ik dat bedrijf opbellen, en vragen of hij vrij mag hebben en of ze hem willen betalen?
rosanne1988 schreef:nja, voor he betekent voetbal gewoon heel veel, en hij wil daarin goed presteren. als hij een wedstrijd niet komt, verdwijnt hij uit de basis...
Nja, dat wil hij absoluut niet. Ik word er ook gek van hoor.. wilde laatst met hem een stedentrip boeken van 4 dagen.
Maarja zijn schema:
maandagochtend werken, maandag school.
dinsdag school en voetballen.
woensdag werken en school
donderdag school en voetballen
vrijdag school
zaterdag voetbal
zondag vrij.
dus, zie maar eens iets te plannen.. ik word hier hier strontchagerijnig van iedere keer weer als ik het probeer.
Rianne_ schreef:YWC schreef:En hoe hoop je, dat je vriend zal reageren ?
Ik - als man - zou er in elk geval niet mee opgezet zijn indien mijn vrouw achter mijn rug zoiets zou doen. Ze zou voor mijn part alleen op week-end kunnen gaan.
Niet iedereen reageert natuurlijk hetzelfde.
Dat is toch zeker een grapje?Je kunt het ook van een andere kant bekijken, vind je niet? Het is toch juist hartstikke lief dat ze een weekendje weg boekt?
Silence schreef:Ik sta eigenlijk te kijken van zijn schema.
Vraag me af waar jij te vinden bent?
rosanne1988 schreef:ik word hier hier strontchagerijnig van iedere keer weer als ik het probeer.
Citaat:Ik zou strontchagerijnig worden van een vriend(in) die zo krampachtig iets in haar straatje wil laten passen.