lege kamer, wat doe je ermee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stephanie87

Re: lege kamer, wat doe je ermee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 13:48

@Happy_liz: Bedoel je om het nu al in een kleurtje te schilderen die we straks ook in de kinderkamer kunnen gebruiken?? ik bedoelde het namelijk zo: als ik nu de muren weer een kleurtje ga geven, dan is het straks misschien weer heel moeilijk om het in een lieve zachte babykleur te schilderen Haha!

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 13:52

@ Lovingtweety: ik heb veel voor mijn dieren over maar dit gaat me toch een beetje te ver, bovendien is dit wel heel duur denk ik.
en ik zou niet weten waar ik dat gestalte moet laten als de kamer als kinderkamer moet gaan dienen Nagelbijten / Gniffelen

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 13:53

Ik zou het gewoon lekker leeg laten.
Je kan natuurlijk wel het idee van de schilderijen uitvoeren, of bijvoorbeeld leuke foto's aan de kant hangen. En misschien de bedbank van het zolder naar die kamer als je hem echt wil gebruiken. Maar vooral niet teveel inpakken want dat moet je ook weer schoon maken.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 14:00

Stephanie87 schreef:
@ Lovingtweety: ik heb veel voor mijn dieren over maar dit gaat me toch een beetje te ver, bovendien is dit wel heel duur denk ik.
en ik zou niet weten waar ik dat gestalte moet laten als de kamer als kinderkamer moet gaan dienen Nagelbijten / Gniffelen

valt mee, en je kan hem helemaal uit elkaar halen. Maar oké, your choice Knipoog Succes iig anders kan je altijd de kamer leeghouden. Gewoon deur dicht en je hebt er geen last meer van.

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 14:30

ja maar vind het zo zonde van de ruimte Boos!

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 14:32

Ja maar er zijn geloof ik flink wat opties gegeven Knipoog

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 14:38

zonnenbank? Fitness apparatuur? En anders lekker leeg laten Knipoog

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 14:39

wat een tijd je kwijt bent om een konijnenflat schoon te maken weet ik ja. (ik heb er zelf 1)
maar ik kan je garanderen dat een terrarium véél minder werk is als een konijn, hele slechte smoes. Haha!
je hebt er zeer weinig schoonmaakwerk aan, en de keutels zijn droog bij mij, ik vis ze er met een pincet uit eens in de maand ofzo.
het zand ligt er al 2 jaar in, het enige is dat ik het af en toe zeef.. 1 x per jaar. Clown
het is niet voor niets dat er een zooi gekko's bijkomt ipv iets van een konijn. Vork

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 14:40

een inloopkast van maken..de droom van elke vrouw toch...

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 14:56

@Lique: zoals ik al een paar keer heb genoemd, die luxe heb ik al Haha!

@Moonfish: dat maakt het idd al iets intressanter als een konijnenflat, maar ik moet echt niets van reptielen e.d. hebben. Haha!

ik denk dat ik de kamer maar gewoon leeg laat en een beetje opfleur met fotocollages en schilderijtjes enzo.... praktisch als de kamer omgebouwd moet worden en kost niks Haha! maar leuke ideeen zijn nog steeds welkom hoor Haha!

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 15:12

Ik zuig nu ff uit mijn duim. Haha! Tong uitsteken

* prive-bibliotheek
* bioscoopkamer
* computerkamer
* studeer/werkkamer
* logeerkamer
* was/strijkkamer
* inloopkast
* zonnebank-kamer Cool
* hobby-kamer
* spelletjes-kamer
* badkamer
* sauna

Ofhoewel mogelijkheden zat! Het hangt alleen af van je portemonnen, plannen en wensen. Pling

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 15:31

@ Goldenflower:

* Prive Bieb: wij zijn niet van die lezers, en dvd's en cd's hebben we niet zoveel dat we de kamer vol krijgen.
*Bioscoopkamer: zou kunnen maar dan speelt het portomoneetje een rol en wil er niet teveel aan uitgeven aangezien het misschien maar voor een korte periode is
*Computerkamer: vind ik niet zo gezellig omdat ik dan op een afgelegen kamertje moet gaan zitten
*Studeer/werkkamer: wij studeren niet en werk nemen we niet mee naar huis
*logeerkamer: hebben we op zolder
*was/strijkkamer: hebben we op de andere slaapkamer
*inloopkast: is in combinatie met was/strijkkamer
*zonnebankkamer: ik en mijn vriend hebben allebei geen geduld om onder dat ding te gaan liggen
* hobbykamer: wij hebben geen hobby;s die we op dat kamertje uit kunnen voeren, paarden passen niet op het kamertje en is zo lastig de trap op Haha! en vriendlief laten voetballen op dat kamertje zie ik ook niet zo zitte Tong uitsteken
*Spelletjeskamer: wij spelen eigenlijk alleen spelletjes op de playstation en nintento en die staan er al.
* Badkamer: dat moet een flinke verbouwing worden wat veel geld gaat kosten en we hebben een huurhuis dus denk niet dat de woningbouw daar blij mee is Boos!
*Sauna: hetzelfde als badkamer....

haha ik ben niet zo snel tevreden zie je wel Tong uitsteken

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 15:50

Een inloopkast-kamer ervan maken Hyper!.

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:00

haha, nu zie ik dat je idd niet zo snel tevreden bent. Knipoog Het is wel lastig met verbouwen als je een huurhuis hebt. Dat is wel zonde van je portemonnee en die kun je niet meenemen.

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 16:17

ja ach ik vind het prima zo als het is nu hoor maar wil die ene kamer gewoon wat meer aankleden zeg maar het is zo'n saaie witte kubus nu hahaha

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 12:36

Dan maak je maar een soort museum. Haha! Leuke en vrolijke kleur overheen en hang hem letterlijk vol met foto's en schilderijen. Dan heb je geen saaie kubus meer.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 13:03

Maak er een knuffelkamer van! Met een luxe bed, veel kussens en kaarsjes en massageolie en een fijn muziekje.. Zodat jullie helemaal in sfeer een beeb kunnen maken daar Haha!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 13:09

Geen problemen mee hoor, extra kamers indelen haha. Mijn vriend heeft van zijn extra kamer een logeer/computerkamer gemaakt. En van de andere extra kamer heeft hij de eetkamer gemaakt (muur ertussen gesloopt, zo'n 'doorloop' gat in gemaakt) erg leuk geworden! Kortom; wees creatief. Haha! en anders richt je de babykamer vast in hahaha. Tong uitsteken

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 13:12

@ Chubby: kon uit je reactie aflezen dat je ook in mijn andere topic komt hahaha... Maar is wel een leuk idee Tong uitsteken

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 13:14

haha, ja, ik zou net zeggen... misschien toch maar een kinderkamer van maken dan?

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 13:15

Ik zou het alvast eeen baby kleur geven, en praktisch gaan denken wat betreft de inrichting voor een baby kamer.

Koop een lekkere zitzak, je zegt dat de nintendo (of iig pelcomputer) er al staat. Langleve een simpele game kamer.

Maar met beeb in de zitzak is ook zeer relax!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 13:17

Dat is inderdaad wel een aanrader, om alvast met de indeling/kleuren rekening te houden. Ja Als je blijft verbouwen heb je er ook geen plezier meer aan. Lachen

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 13:24

inderdaad en kost klauwen vol met geld. ik ga in ieder geval alvast brainstormen over een kleurtje wat hergebruikt kan worden in de babykamer Haha! en dan fleur ik het tot die tijd leuk op met foto's, ik ben al een trotse bezitter van een zitzak (poefpoef) en die reist van hot naar her door het huis. inderdaad als we een spelletje doen op de playstation ofzo op die kamer en ook wel eens midden in de woonkamer voor de TV heerlijk dat ding wat een uitvinding *mmmm*

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 13:39

zacht geel is zo'n standaard unisex kleur, net als zacht groen.
Paar ik moet eerlijk zeggen dat ik een lichte kleur paars (en dan niet lavendel) ook wel geschikt vind voor een "unisex" kamer (of je moet al weten wat het gaat worden Knipoog maar als je nietverder komt dan : het is welkom maar ik ben nog niet zwanger, dan heb je daar natuurlijk weinig aan Knipoog )

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 13:44

inderdaad het is welkom maar ben voorlopig nog niet zwanger hoor... maar fleur het eerst gewoon lekker op met foto's enzo en een kleurtje kan altijd nog he Tong uitsteken