Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Stephanie87 schreef:@ Lovingtweety: ik heb veel voor mijn dieren over maar dit gaat me toch een beetje te ver, bovendien is dit wel heel duur denk ik.
en ik zou niet weten waar ik dat gestalte moet laten als de kamer als kinderkamer moet gaan dienen
Succes iig anders kan je altijd de kamer leeghouden. Gewoon deur dicht en je hebt er geen last meer van.

maar leuke ideeen zijn nog steeds welkom hoor
en vriendlief laten voetballen op dat kamertje zie ik ook niet zo zitte 

.
Het is wel lastig met verbouwen als je een huurhuis hebt. Dat is wel zonde van je portemonnee en die kun je niet meenemen.
Leuke en vrolijke kleur overheen en hang hem letterlijk vol met foto's en schilderijen. Dan heb je geen saaie kubus meer.
en anders richt je de babykamer vast in hahaha.
Als je blijft verbouwen heb je er ook geen plezier meer aan.
en dan fleur ik het tot die tijd leuk op met foto's, ik ben al een trotse bezitter van een zitzak (poefpoef) en die reist van hot naar her door het huis. inderdaad als we een spelletje doen op de playstation ofzo op die kamer en ook wel eens midden in de woonkamer voor de TV heerlijk dat ding wat een uitvinding *mmmm*
maar als je nietverder komt dan : het is welkom maar ik ben nog niet zwanger, dan heb je daar natuurlijk weinig aan
)