Leuke kaarsjes overal en dingen bedenken om het lekker knus te maken. Vind die frisse lucht ook heerlijk; lekker koel!
Het indoorseizoen staat ook weer voor de deur, en daar kan ik ook altijd van genieten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Leuke kaarsjes overal en dingen bedenken om het lekker knus te maken. Vind die frisse lucht ook heerlijk; lekker koel!
.
heerlijk die geur van natte bladeren en gras in de ochtend LovingTweety schreef:Alleen die spinnen in de hefst zijn minder. lol

PinkyBubble schreef:Nu is mijn vraag, degene met dit nestelgedrag, zijn jullie ouders?
Ir111 schreef:ma_rie_tje schreef:De extra dekens liggen al weer klaar en mijn winterdip ligt alweer voor de deur...
Heeeel herkenbaar!
Ik vind het t/m kerst nog dragelijk. Daarna vreselijk.Doe mij de zomer maar, lekker zweten.
En woon nu anderhalf jaar samen met mijn vriend en 2 jeweetwel katers. Dus geen ouders. Jellie schreef:PinkyBubble schreef:Nu is mijn vraag, degene met dit nestelgedrag, zijn jullie ouders?
Nee en wij zijn bewust kinderloos
LovingTweety schreef:Alleen die spinnen in de hefst zijn minder. lol
PinkyBubble schreef:gewoon zomaar, toen ik e moeder vroeg of ze dit ook had riep ze gelijk JE BENT ZWANGER
ma_rie_tje schreef:Ir111 schreef:
Heeeel herkenbaar!
Ik vind het t/m kerst nog dragelijk. Daarna vreselijk.Doe mij de zomer maar, lekker zweten.
Ik denk dat ik maar gewoon tegen mn baas moet zeggen dat ik in winterslaap ga, en dus helaas 4 tot 6 maanden niet kan komen werken.
En tja, die winterslaap is het gevolg van een midwinter depressie....
sexy_back schreef:LovingTweety schreef:Alleen die spinnen in de hefst zijn minder. lol
oeh ja de frequentie van het roepen om "paaaaaaaaaaaaaaaapaaaaaaaaa,...dr zit een spin..."
gaat dan flink omhoog zeg maar... vooral omdat ze in de herfst ook zo groot zijn brrrr...
@ pinkbubble : bij mij op mn werk roepen ze om alles al dat je zwanger bent... gewoon lekker toegeven aan je nesteldrang hoor!
heb je hoofdpijn: ben je zwanger
vind qua gezelligheid de winter leuker. Maar wat betreft temperatuur, doe me dan maar de lente/zomer!
Haha, alles wordt steeds verplaatst.. maar de winter, neeeh mij te koud. Alleen leuk als ik altijd lekker warm binnen kan zitten.
PinkyBubble schreef:zo is mijn baas ookheb je hoofdpijn: ben je zwanger
ben je misselijk: ben je zwanger
heb je geen honger: ben je zwanger
hij heb ook overal een pilletje voor![]()
ben je verkoude: jij moet pilletjes slikken
heb je hoofdpijn: ben je zwanger nee? pilletje slikken
dan vraag ik soms, heb je ook pilletjes tegen gruwelijke irritatie aan je baas![]()

dingetje schreef:Ik vind het heerlijk om ons huis aan te passen aan de verschillende seizoenen.
Ik heb nu veel herfstdingen in huis. Veel gedroogde kalebassen, lampionnetjes en minipompoentjes waar ik dan een leuk stukje van maak. Ik heb hortensia's in huis gehaald en mooi opgemaakt in een zilveren schaal met mos. Uhh.. veel kaarsen natuurlijk en plaids en veel kussens op de bank. Heerlijk!
Loesje88 schreef:hmmm... ik ben ook nog niet echt te porren voor de winterbevroren vingers/tenen en tintelende oren en neus... Brrr... nee hoor het enige wat ik wil is lang in bed blijven liggen en vroeg naar bed gaan
Doe mij maar de zomer, lekker in de zon met een heerlijke fruitcocktail