Maar ik heb het nog steeds koud hoor! En dat wordt ook niet beter als ik een flinke deken over me heen gooi. Ik zou willen dat ik het altijd warm had... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maar ik heb het nog steeds koud hoor! En dat wordt ook niet beter als ik een flinke deken over me heen gooi. Ik zou willen dat ik het altijd warm had... Cayenne schreef:kehdra schreef:Met je raam open? BRRRRR het is hier buiten nog maar 11 graden! Moet er niet aan denken.
Naast warmte heeft de CV ook altijd zo'n gezellig winters geurtje, daar zouden ze eens een soort van luchtverfrisser van moeten maken, op het moment zou ik het alleen door die geur al warmer krijgen volgens mij
S'nachts slaap ik, dus heb ik daar geen last van![]()
Als het echt kouder wordt s'nachts gooi ik eerst nog een extra deken over het bed.
Als ik het DAN nog koud heb, dan ga ik pas het raam dicht doen![]()
Overdag trek ik dan wel wat extra's aan.
Maar zover is het nog niet hoor. En vorige week hadden we zelfs nog een warme nacht van 19 graden!
Het is nog maar half september hoorEr staat jullie nog een hele herfst en winter te wachten. Als je nu al met de verwarming gaat beginnen, dan helpt dat straks in Januari ook niet meer :+

Ik loop standaard in warme kleren, dus op dat gebied valt niet veel winst meer te halen
Eraan wennen doe ik ook niet (heb ik geprobeerd) en ik zie eigenlijk geen enkele reden om mijzelf daarmee te pesten. Waarom zou ik?
Inderdaad, toen het 19 graden was heb ik mijn ventilator 's nachts weer aangesloten. Maar nu is het 8 graden 's nachts, en is de nacht van 19 graden vergeten en voorbij.) 
Doe mij maar lekker een kachel, da's tenslotte toch een voordeel van de westerse wereld!

Shadow0 schreef:Als ik het koud heb gaat de verwarming aan, heel simpelIk loop standaard in warme kleren, dus op dat gebied valt niet veel winst meer te halen
Eraan wennen doe ik ook niet (heb ik geprobeerd) en ik zie eigenlijk geen enkele reden om mijzelf daarmee te pesten. Waarom zou ik?
(...)
Doe mij maar lekker een kachel, da's tenslotte toch een voordeel van de westerse wereld!

Desnoods met een kruikje of warme chocola.
als het niet langer is.
Mijn god het is september

*
Karin schreef:Ach, ik gniffel wel weer als het volgend jaar april weer eens 30 graden is, het ene klaagtopic na het andere over de hitte op Bokt verschijnt en ik me heerlijk voel.
Karin schreef:\Ach, ik gniffel wel weer als het volgend jaar april weer eens 30 graden is, het ene klaagtopic na het andere over de hitte op Bokt verschijnt en ik me heerlijk voel.
Laat het er maar lekker tussenin blijven
kehdra schreef:Ik ben inderdaad ook bang dat als ik hem nu al aandoe, en hem op 20 graden zet, dat hij in januarie op 25 graden staat...

Vond het vandaag wel lekker! Tenminste niet zo warm.