Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

x_Rebecca schreef:Dat komt omdat het in die bakken niet echt goed warm blijft..
Als het snel genoeg gaat, krijg je je eten warm..
Vaak gaat het niet snel genoeg
En krijg je het koud,
En het kan ook nog komen doordat je bijvoorbeeld je drinken ernaast hebt staan op het dienblad.
Dan koelt het nog sneller af..
chipieke schreef:Nu, ik ben laatst in de mc donalds in heerlen centrum geweest, we moesten beiden dringend naar het toilet en meenden daar dan iets te eten. We zijn vertrokken zonder eten, met een volle blaas en een afschuw van die mac.... Zulke vuile wc's heb ik nog nooit gezien. :s En ja, is het daar niet proper, dan twijfel ik aan de keuken...

Kimonoo schreef:die bakken zijn verwarmd, en echt super heet dus het zou er wel warm in moeten blijven. Maar ik weet niet of ze bij elke mc donalds zo streng zijn met die 10 minuten regel

Ik heb geen zin meer in deze troep" en het op ging ruimen
x_Rebecca schreef:Ja
Dat is eigenlijk ook wel gemeen, dan ga je al vervelend doen door een speciale bestelling te plaatsen, word je nog beloont ook door een warm versgebakken burgertje te ontvangen
Kimonoo schreef:x_Rebecca schreef:Ja
Dat is eigenlijk ook wel gemeen, dan ga je al vervelend doen door een speciale bestelling te plaatsen, word je nog beloont ook door een warm versgebakken burgertje te ontvangen
is niet vervelend voor de mensen die aan het werk zijn hoor, je moet zelf alelen extra lang wachten.
Zo kan ik geen sate meer eten van een bepaald merk... ik weet hoe ze het maken 
LovingTweety schreef:Sash schreef:Ik wist wel dat MAC zo streng was op de hygiëne. Wat ik minder dan minder vind is dat de kwaliteit van de producten tegenvalt. zo is de kaas maar voor een bepaald percentage echt kaas!
Ja dat vind ik mooi, dat mensen daar nu pas achter komen.
Moet je eens bij de AH kijken op de verpakking van cheddar. Daar staat al jaren op dat cheddar geen echte kaas is.
Geen klachten over de Mac hoor. Kom er heel af en toe als ik haast heb of onderweg en geen tijd heb om te koken. 1 keer in de 2 maanden ofzo. Gewoon niet verwachten dat je een 5 sterren menu hebt.