Ik ben nu zelf ook hard op zoek naar ander werk.
Ik heb de afgelopen 2,5 jaar via een uitzendbureau gewerkt bij een zorgverzekering. Ging altijd erg goed, nooit klachten gehad, eerder dat het juist zo goed ging.
Het was de laatste tijd wel bekend dat het avondwerk waarschijnlijk niet zo lang meer doorging, er was te weinig werk.
Er werden dan ook veel mensen ontslagen, maar mij was verzekerd dat ik kon blijven. Vorige week dinsdag werd ik ineens gebeld, de avondploeg gaat stoppen, er is te weinig werk. Kortom, ik kon nog 2 weken komen (deze week de laatste week) en dan had ik dus geen baan meer

Bij het uizendbureau kunnen ze me waarschijnlijk ook niks anders aanbieden. Ik heb nu een B contract bij hen dus ze moeten me indien ze t verlengen me vast werk bieden. Dit kunnen ze echter niet, op fulltime werk na maar dat red ik niet.
Nu belde ze me van de week weer op of ik 1 dag in de week kon (dat kan ik) dus ze zouden nog even voor me kijken, ze vonden t echt vreselijk banketstaaf

vooral omdat ik daar (blijkbaar) nogal goed werkt deed...
Maarja, had nu dus nog maar 2 weken de tijd om iets anders te zoeken, ben ook in het bezit van een eigen pony die ik zelf moet onderhouden, zit dus af en toe nog wat te stressen

Heb al bij meerdere dingen gesolliciteert en hoop snel iets te horen...