pitbullgup schreef:ik mijn geval hebben heel veel mensen er juist respect voor dat ik het op zo'n jonge leeftijd al allemaal voor elkaar heb
Dat krijg ik vaak te horen van mensen die het hele verhaal dan kennen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
pitbullgup schreef:ik mijn geval hebben heel veel mensen er juist respect voor dat ik het op zo'n jonge leeftijd al allemaal voor elkaar heb
BraveSpots schreef:Tuurlijk is er een groot verschil, maar het is niet omdat je al vroeg volwassen moet gedragen/fultime werkt/ serieuse relatie hebt/...dat je dan ineens volwassen bent.
Volwassen zijn heeft te maken met je karakter die gevormd is, met je kijk op de wereld, hoe je alles verwerkt in je hoofd...en aan 19 jaar zal er daar nog heel wat aan veranderen bij de meeste denk ik.
Dat heb ik tenminste ook heeeel vaak gehoord toen ik mijn oudste kreeg - op mijn 24ste! 

Gedraag me niet als iemand van 21 hoor ik vaak, ben altijd met oudere mensen omgegaan en gedraag me eerder als een 23/24 jarige. Heb inmiddels ook een eigen (huur)huisje en een baan
En zo jong als je je voelt
Nou hallo! Ik werk er toch al 3 maanden zonder problemen?
maar tja zo gaat het.
). Het waren wel een paar goede jaren (hele goede jongen ook). Zijn gelukkig als goede vrienden uit elkaar gegaan.

_Tivoli_ schreef:Ja,ze vragen het nog steeds hoor
Of ze vragen 'ben je lekker met je kleine zusje op stap?'
Nee dat is mijn dochter
Dan vergeten ze bijna te ademen
? Vandaag of morgen blijft iemand erin. 

_Tivoli_ schreef:Sommige mensen van 30,40 of 50...hoe oud je ook bent...sommigen zijn nooit toe aan huisje/boompje/beestje.

en de andere keer denken ze juist weer dat ik jonger ben.... tja ik kijk nog altijd erg graag tekenfilms heb zo mn onvolwassen kanten
en heb zo mn volwassen kanten maar ach mensen hebben altijd wel vooroordelen moet je je niets van aan trekken, zolang jij je der maar goed bij voelt en de mensen die er echt toe doen je wel begrijpen